اپلیکیشن Smile Clock و اجبار کابران خواب‌آلود به نیش‌خند صبحگاهی

منبع: فوت و فن

113

1400/9/30

10:42


اپلیکیشن Smile Clock و اجبار کابران خواب‌آلود به نیش‌خند صبحگاهی

اپلیکیشن‌های دنیای اندروید چنان گسترش یافته‌اند که شما اکنون قادرید روشهای بسیار جالب و تازه‌ای را برای بیدار شدن انتخاب کنید. اینکه یک نفر ناشناس سر ساعت مقرر به شما زنگ زده و بیدارتان کند، مجبور شوید تلفن را دور خود بچرخانید  یا لازم باشد از خواب ناز بلند شده و چند قدمی به مودم بیسیم‌تان نزدیکتر شوید. حالا هم یک راه جالبتر پیش روی‌تان است: تا زمانی نیش‌تان را تا بناگوش باز نکنید، آلارم گوشی بی‌خیال نمی‌شود!
 
در حالی که ممکن است خنده آخرین کاری باشد که ذهن شما هنگام بیداری صبحگاهی به آن فکر کند، اپلیکیشن Smile Clock فقط و فقط با یک لبخند ملیح ساکت شده و دست از داد و قال بر می‌دارد. این برنامه از طریق دوربین موبایل صورت شما را تشخیص داده و  تنها پس از آنکه نگاهی به دندان‌های‌تان انداخت ساکت می‌شود.  البته اگر چند دقیقه بیشتر برای‌تان خیلی ضروری باشد، می‌توانید بدون خنده، اپلیکیشن را در حالت Snooze قرار دهید.
 
قابلیت دیگر برنامه آن است که هنگام بیدار کردن شما را با جذاب‌ترین موضوع روزتان روبرو می‌کند. زیرا شما می‌توانید انتخاب کنید پس از لبخند زدن به اپلیکیشن، چه تصویری را مشاهده کنید. و این بستگی دارد که اول صبح ترجیح می‌دهید چه کسی را اول از همه ببینید. همچنین امکان انتخاب آهنگ مورد علاقه‌تان به عنوان زنگ بیدارباش را هم دارید.
 
متاسفانه در تست‌های انجام شده این برنامه بسیار خوب از پس وظیفه محوله بر آمده و تا خنده بر لبان‌تان ننشیند، ول کن قضیه نیست. آنگاه که با یک پوزخند بر تنبلی صبحگاهی فایق آمدید، با زدن دکمه‌ای برنامه را غیر فعال می‌کنید.
 
اگر شما هم برای بیدار شدن مشکل دارید، همین حالا این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید.

 

 

عباس واحدی
 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو