سریال‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۲ – بخش اول

سریال‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۲ – بخش اول


منبع: فوت و فن

170

1400/9/30

11:51


سریال‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۲ – بخش اول

کمپانی دی‌سی برای سال ۲۰۲۲، چندین سریال جدید را پخش خواهد کرد. این سریال‎‌ها شامل سریال‌هایی از دنیای ارو و همچنین چندین سریال جدید و چندین سریال انیمیشنی است. یکی از این سریال‌ها حتی از دنیای سینمایی گسترده دی‌سی است.

علاوه بر سریال‌هایی که پخش آن‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی تایید شده است، سریال‌هایی هستند که عنوز تاریخ پخش آن‌ها مشخص نشده است. در این مطلب قرار است به معرفی سریال‌های دی‌سی بپردازیم که در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهند شد. در ادامه همراه با ما باشید.

فصل هشتم سریال فلش (The Flash)

The Flash Season 8

The Flash Season 8

سریال فلش، یکی از سریال‌هایی است که اتفاقات آن در درون ارو ورس رخ می‌دهند. این سریال، برخی از قدرتمندترین مفاهیم دنیای کمیک‌های دی‌سی را وارد دنیای سریال کرده است. از جمله این موارد نیز می‌توان به مولتی ورس و همچنین سفر در زمان اشاره کرد. پخش فصل هشتم سریال فلش در میانه ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی شروع شده است. از آنجا که هر فصل از این سریال شامل بیست قسمت است، پس انتظار می‌رود که پخش فصل هشتم این سریال تا میانه سال ۲۰۲۲ میلادی ادامه داشته باشد.

فصل هفتم سریال افسانه‌های فردا (Legends Of Tomorrow)

Legends Of Tomorrow Season 7

Legends Of Tomorrow Season 7

یکی دیگر از سریال‌های ارو ورس، سریال افسانه‌های فردا است که به داستانی تیمی از ابرقهرمانی یا ضدقهرمانان می‌پردازد که در زمان سفر می‌کنند و اغلب اوقات، در دیگر سریال‌های ارو ورس مشاهده می‌شوند. همانند سریال فلش، پخش فصل هفتم سریال افسانه‌های فردا در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی شروع شده است اما پس از یک وقفه کوتاه در تعطیلات سال نوی میلادی، پخش آن در سال ۲۰۲۲ میلادی ادامه پیدا خواهد کرد.

فصل چهارم سریال تایتان‌ها (Titans)

Titans Season 4

Titans Season 4

سریال تایتان‌ها بر اساس کمیک‌های تایتان‌های نوجوان دی‌سی است و اتفاقات آن در درون ارو ورس رخ نمی‌دهند. سریال تایتان‌ها، داستان گروهی از ابرقهرمانان جوان را دنبال می‌کند که به نوعی، دستیار ابرقهرمانان اصلی دی‌سی همچون بتمن و واندر وومن بوده‌اند. فصل سوم سریال تایتان در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شد و ساخت فصل چهارم آن تایید شده و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شود.

فصل چهارم سریال دوم پاترول (Doom Patrol)

Doom Patrol Season 4

Doom Patrol Season 4

با وجود اینکه برخی از بازیگران سریال تایتان‌ها در سریال دوم پاترول حضور دارند اما اتفاقات سریال دوم پاترول از دنیای تایتان‌ها جدا است. سریال دوم پاترول به طور اختصاصی از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش می‌شود و به تازگی فصل سوم آن به پایان رسیده است و برای فصل چهارم تمدید شده است. هنوز تاریخ دقیقی برای فصل چهارم سریال دوم پاترول اعلام نشده است اما احتمالا پخش آن از پاییز سال ۲۰۲۲ میلادی شروع خواهد شد.

فصل سوم سریال پنی‌ورث (Pennyworth)

Pennyworth Season 3

Pennyworth Season 3

سریال پنی‌ورث، سریالی پیش‌درآمد محسوب می‌شود که به ماجراجویی آلفرد پنی‌ورث جوان می‌پردازد. این سریال به طور انحصاری از شبکه اپیکس پخش می‌شده است. تاکنون دو فصل از این پیش‌درآمد داستان بتمن منتشر شده و برای فصل سوم تمدید شده است. فصل سوم سریال پنی‌ورث از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای زمان پخش فصل سوم سریال پنی‌ورث اعلام نشده اما این فصل در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

فصل سوم سریال بت‌وومن (Batwoman)

Batwoman Season 3

Batwoman Season 3

یکی دیگر از سریال‌هایی که در درون ارو ورس قرار دارد، سریال بت‌وومن است که شروع آن، با حضور کیت کین، عموزاده بروس وین در نقش بت‌وومن بوده است. اما اکنون، این سریال ماجراجویی‌های رایان وایلدر را دنبال می‌نماید. همانند دیگر سریال‌های ارو ورس، فصل سوم سریال بت‌وومن از میانه ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی شروع شده بود. در حال حاضر پخش آن متوقف شده و انتظار می‌رود که ادامه آن در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شود.

فصل سوم سریال استارگرل (Stargirl)

Stargirl: Frenemies

Stargirl: Frenemies

سریال استارگرل، بر اساس مجموعه کمیکی به همین نام نوشته جف جانز (Geoff Johns) است. این سریال، ماجراجویی‌های کورتنی وایتمور را دنبال می‌کند. اتفاقات این سریال در دنیای ارو ورس رخ نمی‌دهند، هر چند، این کاراکتر در کنار دیگر کاراکترهای ارو ورس در مجموعه بحران در زمین‌های بیکران (Crisis on Infinite Earths) دیده شده است. به تازگی، پخش دومین فصل از سریال استارگرل به پایان رسیده است. انتظار می‌رود که پخش فصل سوم سریال تحت عنوان استارگرل: دوستان ظاهری (Stargirl: Frenemies) از بهار سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شود.

فصل دوم سریال سوپرمن و لوئیس (Superman & Lois)

Superman & Lois Season 2

Superman & Lois Season 2

سریال سوپرمن و لوئیس، یکی دیگر سریال‌های ارو ورس به شمار می‌رود که نگاهی تازه به داستان این دو شخصیت دارد. نقش این دو را تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) و الیزابت تالوک (Elizabeth Tulloch) به تصویر می‌کشند. سریال سوپرمن و لوئیس، یک نسخه فرعی از سریال سوپرگرل (Supergirl) به شمار می‌روند. سریال سوپرگرل به تازگی به پایان رسیده است و طرفداران امیدوار هستند که جان کرایر (Jon Cryer) بار دیگر نقش دشمن سوپرمن به نام لکس لوثر را در این سریال به تصویر بکشد. به تازگی، پخش اولین فصل از سریال سوپرمن و لوئیس به پایان رسیده است و پخش دومین فصل از آن قرار است از تاریخ ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی شروع گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو