تئاتر شهر: ما نمی‌خواهیم این‌ها این‌جا بخوابند

منبع: برترین ها

101

1400/9/30

12:01


تصاویری از حضور کارتن خواب‌ها در اطراف ساختمان تئاتر شهر، بار دیگر صدای مسئولین و متولیان این مجموعه را درآورده است.

خبرآنلاین: تاکنون بارها جلساتی تحت عنوان «تعیین حریم محوطه مجموعه تئاتر شهر» با حضور مدیران ارشاد و شهرداری برگزار شده که سرانجامی نداشته است.

اینک با انتشار تصاویری از خوابیدن کارتن خواب‌ها در اطراف این ساختمان زیبا که ثبت ملی هم شده است، بار دیگر، تعیین حریم تئاتر شهر، مورد توجه قرار گرفته است.

متولیان تئاتر شهر: ما نمی‌خواهیم این‌ها این‌جا بخوابند

موضوع تعیین حریم برای مجموعه تئاتر شهر سال‌های متمادی‌ است که از سوی برخی هنرمندان به‌عنوان یک مطالبه مطرح می‌شود و آن‌ها که پیگیر این موضوع هستند معتقدند به واسطه همسایگی این مجموعه با پارک دانشجو و چهاراره ولیعصر پای هر آن‌چه در خانه این همسایگان می‌گذرد به محوطه تئاتر شهر باز می‌شود.

متولیان تئاتر شهر: ما نمی‌خواهیم این‌ها این‌جا بخوابند

آخرین اخبار در مورد این موضوع به ۲۲ شهریور و سپس ۴ آبان برمی‌گردد. ۲۲ شهریور بود که قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد جلسه‌ای با موضوع تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر در وزارت میراث فرهنگی برگزار و طی آن حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب شد این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود. او چهارم آبان نیز اعلام کرد درخواست جلسه با شهردار تهران را ارائه داده‌ و منتظر است تا در جلسه‌ای با حضور او درباره اجرایی شدن حریم مجموعه تئاتر شهر گفت‌وگو کند.

متولیان تئاتر شهر: ما نمی‌خواهیم این‌ها این‌جا بخوابند

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو