ابزار میهن ، مرکز خرید ابزار ، چسب و اسپری رنگ

منبع: فوت و فن

133

1400/9/30

14:00


ابزار میهن ، مرکز خرید ابزار ، چسب و اسپری رنگ

یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی در زمینه خرید انواع چسب ، اسپری رنگ و ابزار الات در ایران ، فروشگاه اینترنتی ابزار میهن  به آدرس abzarmihan.com  می باشد. ابزار میهن با سابقه ی طولانی در زمینه تهیه و توزیع ابزار ، چسب و اسپری اماده همکاری با سازمان ها ، ادارات و… می باشد.فروشگاه اینترنتی چسب و ابزار میهن یک فروشگاه فعال در ضمینه خرده و عمده فروشی چسب و ابزار الات میباشد که انواع برند های معتبر ابزار از قبیل نووا ، رونیکس ، متابو و … و انواع برند های چسب از قبیل چسب رازی ، چسب هنکل و چسب غفاری را با نازلترین قیمت عرضه میکند .

ابزار میهن همواره سعی بر این داشته است که کاملترین مجموعه ابزار، چسب و رنگ را با گایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در مجوعه خود تامین نماید تا نیاز های شما همراهان گرامی را به سهل نرین روش ممکن فراهم نماید

خرید اینترنتی ابزار ، چسب و اسپری رنگ

شما می توانید انواع برند های ابزار و چسب موجود در بازار را در این سایت مشاهده کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. یکی از ویژگی های ابزار میهن ، ارسال در کمتر از دو ساعت در شهر تهران می باشد. همچنین در صورتی که شما در خارج از تهران و یا سایر استان ها هستید ، سفارش خود را می توانید در اسرع وقت تحویل بگیرید.

فروشکاه ابزار میهن مفتخر است اعلام کند انواع چسب های ساختمانی را در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر تهران و ۷۲ ساعت در سراسر ایران تحویل پروژه ها و شرکت ها بکند .امیدواریم این امکان ویژه سبب رضایت مندی شما همراهان گرامی شود و محصولات باکیفیت را با نازل ترین قیمت در کمترین زمان تحویل بگیرید .

لوگو ابزار میهن

مناسب ترین قیمت بازار !

ابزار میهن این اطمینان را به شما می دهد که کالای مورد نظر شما را با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت به دست شما برساند.  با توجه به اینکه ابزار میهن دارای نمایندگی اکثر برند های معتبر ابزار و چسب در ایران می باشد به همین دلیل قیمت های داخل سایت ، پایین ترین قیمت ممکن می باشد و در اکثر کالاها قیمت درج شده برای محصول بسیار نزدیک به قیمت خرید عمده آن کالا می باشد.

خرید عمده انواع چسب

شما در ابزار میهن می توانید چسب های مختلفی مانند چسب فوری ، چسب نواری ، چسب ۱۲۳ ، چسب چوب چسب های ساختمانی از قبیل چسب سنگ چسب کاشی و … را در برندهای مطرح کشور مانند چسب غفاری چسب سیستا ترکیه و … را به قیمت عمده خریداری نمایید.

خرید حضوری ابزار ، چسب و اسپری رنگ

مشتریان گرامی ، در صورتی که قصد خرید حضوری ابزار ، چسب و اسپری رنگ را دارند می توانند به فروشگاه مرکزی ابزار میهن به آدرس تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک ۶۸ مراجعه کنند.و از تخفیفات داخل سایت در فروشگاه نیز استفاده کنند .

خرید تلفنی و واتساپی

علاوه بر خرید اینترنتی و خرید حضوری‌،  امکان خرید و سفارش به صورت تلفنی نیز فعال می باشد. شما تنها با یک تماس با شماره ۰۲۱۶۶۷۱۶۶۲۵ می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و در سریع ترین زمان ممکن کالای خود را تحویل بگیرید. امکان دیگر خرید از طریق واتساپ فروشگاه به شماره ۰۹۱۹۸۴۱۶۰۱۱ به صورت عمده و تکی با ارسال فوری می باشد .

خرید انواع اسپری رنگ دوپلی کالر وکاسپین

شما در سایت ابزار میهن می توانید تمامی رنگ ها و شماره های رال اسپری رنگ دوپلی کالر را با پایین ترین قیمت بازار خریداری نمایید. همچنین کاتالوگ اسپری رنگ دوپلی کالر نیز به صورت آنلاین برای کاربران عزیز در سایت فعال می باشد. اسپری رنگ کاسپین با کیفیت ترین اسپری رنگ تولید ایران نیز به صورت عمده و جزئی داخل سایت موجود می باشد .

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر

خرید انواع اسپری های کنتاکت شور

اسپری های کنتاکت شور برد ها و قطعات الکترونیک یکی از پر مصرف ترین اسپری های صنعتی می باشد ، مجموعه ابزار میهن انواع اسپری کنتکت شور را به تفکیک برند و نوع در کاملترین مجموعه دارا می باشد . برای خرید اسپری کنتاکت شور ناهید اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی کیف ابزار و جعبه ابزار

یکی دیگر از کالاهای عرضه شده در سایت ، انواع کیف ابزار و جعبه ابزار می باشد. برند های مختلفی مانند برند لایت ، زارا ، گلکسی وان را می توانید در سایت مشاهده نمایید  انواع جعبه ابزار های فلزی و پلاستیک نیز موجود هستند که با مشاهده مشخصات و عکس های با کیفیت می توانید گزینه مد نظر خودتان را به راحتی بیابید . کیف ابزار زارا از پرفروش ترین کیف های بازار می باشد.

خرید اینترنتی و عمده محصولات چسب غفاری

فروشگاه ابزار میهن برای شما همراهان گرامی این امکان را فراهم نموده که محصولات چسب غفاری را به قیمت عمده به صورت تکی وکارتنی خرید کرده و درب منزل یا محل کارتان دریافت نمایید محصولات چسب غفاری با کیفیت ترین برند چسب ایران با تنوع بالا برای خرید حضوری شما سروران نیز فراهم میباشد  برای خرید چسب غفاری روی این لینک  کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو