دانلود بازی Ghostrunner برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Ghostrunner برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

164

1400/9/30

18:01


اولین رای باشید!

بازی Ghostrunner یک اثر هاردکور و اول شخص با یک گیم‌پلی اکشن و بسیار سریع است که در یک محیط سایبرپانک و پساآخرالزمانی جریان دارد. در بازی گوست رانر، دنیای انسان‌ها به‌واسطه‌ی طوفان‌های بسیار بزرگ به‌کلی از بین رفته است و کسانی که از این حادثه جان سالم به‌در برده‌اند در یک شهر که به‌شکل برجی غول‌پیکر توسط شخصی به‌نام The Architect ساخته شده است، زندگی می‌کنند. حالا هم کنترل آخرین شهر انسان‌ها را گروهی به‌نام The Keymaster برعهده گرفته‌اند که به‌واسطه‌ی آن، خشونت، فقر و بحران آن‌جا را فراگرفته است. شما هم در نقش یک جنگجوی قدرتمند سایبر باید به بالاترین نقطه‌ی این برج برسید و شهر را از چنگ این گروه آزاد کنید. در این راه از سازه‌ها و موانع متعدد و متنوعی نیز عبور خواهید کرد.

Ghostrunner CUSA24169 v1.13 PS4-DUPLEX

دانلود-بازی-Ghostrunner

مبارزه در بازی Ghost Runner تقریباً به طور کامل بر روی سلاح‌های سرد متمرکز خواهد بود. شما به عنوان یک نینجا سایبر مسلح به یک کاتانا بازی می‌کنید و هدف شما، همانطور که می‌توانید تصور کنید، این است که تمام دشمنانی را که در مسیر شما قرار می‌گیرند را از بین ببرید. دشمنان شما به انواع سلاح‌های گرم و سرد مجهز هستند که همین قضیه می‌تواند یک چالش خوب برای بازیکن به وجود بیاورد. اساسی‌ترین مکانیکی که Ghostrunner بر روی آن بنا شده این واقعیت است که هر حمله در بازی اگر نقطه هدف خود را پیدا کند در واقع یک ضربه کُشنده است. همه دشمنان شما با یک ضربه توسط کاتانا کشته خواهند شد و شما نیز اگر با کاتانا ضربه بخورید، یک حرکت برای کشتن‌تان کافی است! پس در این شرایط، یکی از چالش‌های اصلی شما این است که هم‌زمان با جاخالی دادن ضربات دشمنان، بتوانید یک ضربه به آن‌ها وارد کنید. این قضیه، کلید زنده ماندن در مبارزات خواهد بود.

info

“Ghostrunner is a hardcore FPP game packed with lightning-fast action, set in a grim, cyberpunk megastructure. Climb Dharma Tower, humanity’s last shelter, after a world-ending cataclysm. Make your way up from the bottom to the top, confront the tyrannical Keymaster, and take your revenge.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو