به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با توجه با اینکه سرویس نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا به‌منظور سهولت و راحتی مشتریان، فرایند صدور کارت هدیه را به‌صورت یک خدمت نوین پیاده‌سازی کرده است؛ کاربران ایوا می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعب بانکی، برای مراسم و مناسبت‌های مختلف کارت هدیه تهیه کنند.

برپایه این خبر، کاربران اپلیکیشن ایوا در جشن شب یلدا که بلندترین شب سال است، می‌توانند با استفاده از سرویس «کارت هدیه» که در بستر «نشان‌بانک» قرار دارد، خانواده، دوستان و عزیزان خود را به‌صورت دیجیتال یا مجازی خوشحال کنند. 

البته کاربران ایوا می‌توانند در مناسبت‌های مختلف سال از جمله عید‌های ملی و مذهبی، مراسم‌ تولد، سالگرد ازدواج و ... نسبت به ارسال کارت هدیه مجازی به عزیزان خود اقدام کنند. 

همچنین این امکان برای کاربران ایوا فراهم شده تا طرح و متن دلخواه با قلم موردنظرشان را انتخاب و از طریق شبکه‌های اجتماعی، هدیه‌شان را برای دوستان و نزدیکان خود ارسال کنند. حداقل مبلغ مورد نیاز برای صدور کارت هدیه مجازی 20 هزار تومان و حداکثر 500 هزار تومان است. 

کارت هدیه مجازی ایوا در دو قالب مجازی و فیزیکی صادر می‌شود؛ کاربر برای دریافت کارت مجازی، با کلیک کردن روی دکمه اشتراک‌گذاری می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی کارت هدیه را ارسال کند.

برای دریافت فیزیک کارت نیز، کاربر می‌تواند با مراجعه به یکی از مراکز خدمت بانک ملی ایران (کیوسک/VTM) و ارائه تصویر همراه کد (QR Code) کارت هدیه خود را دریافت کند.