خدمات مشاوره CRM گروه مشاوره مدیریت رخ

منبع: بیتوته

160

1400/10/1

05:25


خدمات مشاوره CRM گروه مشاوره مدیریت رخ



مشاوره CRM یکی از خدمات اصلی تیم مشاوره شرکت بصیرت راهبردی رخ می باشد. در هر کسب و کاری، خواسته ها و نظرات مشتریان شرط اصلی موفقیت می باشد. خدمات مشاوره ای CRM در جهت ارتقا کیفیت تعامل با مشتریان، شکل می گیرد و سعی می کند تا خلا و شکاف میان مدیران و مشتریان را برطرف کند.

 

معرفی خدمات مشاوره CRM تیم مشاوره مدیریت رخ 

بیش از صد شاخص ارزیابی عملکرد CRM را برای شما تهیه کرده ایم . CRM، صورت اختصاری عبارت Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. مشاوره CRM یکی از خدمات اصلی تیم مشاوره شرکت بصیرت راهبردی رخ می باشد. در هر کسب و کاری، خواسته ها و نظرات مشتریان شرط اصلی موفقیت می باشد.

 

خدمات مشاوره ای CRM در جهت ارتقا کیفیت تعامل با مشتریان، شکل می گیرد و  سعی می کند تا خلا و شکاف میان مدیران و مشتریان را برطرف کند. در پایان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتری، راهکار هایی برای بهبود برنامه ارائه دهد. 

 

یک مشاور CRM، با ارائه راهکارهای بهبود خدمات رسانی به مشتریان، از کسب و کارها حمایت می کند. بنابراین در این بخش سرکار خانم مهندس فرناز بهنام نیا، کارشناس ارشد بخش CRM مجموعه مشاوره مدیریت رخ، خدمات مشاوره ای این تیم را در زمینه CRM بیان می کند.

 

استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM تیم مشاوره مدیریت رخ

نمونه های فراوانی از اسناد بالادستی  و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری CRM مختلف را برای شما گرد هم آورده این و ارزشی فراتر از اسناد برای شما به ارمغان می آوریم و آن هم روال های اجرایی و پیاده سازی آنها در مقام عمل به منظور خلق ارزش برای مشتریان شماست.

 

به قطعیت می توان گفت که بحث تعامل با مشتریان، یکی از گسترده ترین مباحث مدیریتی می باشد و هر مدیر دوراندیشی از تاثیرات این موضوع در ادامه حیات کسب و کارش باخبر است و همواره به آن اهمیت می دهد.

 

مسلما به کارگیری راهنمایی های مشاوران خبره و با تجربه، در تصمیمات مدیریتی بسیار مفید و سودمند خواهد بود. در موضوعاتی مانند مدیریت ارتباط با مشتریان، اهمیت این مسئله چند برابر  می شود؛ زیرا تصمیمات این حوزه در بخش های دیگر نیز بسیار موثر می باشد و درصد قابل توجهی از موفقیت کسب و کارها به آن بستگی دارد.

 

رویکرد مجموعه ما در کنار برگزاری رویدادها و ارائه مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM به شرکت ها و سازمان ها به این صورت می باشد :   

 

در ابتدا کار خود، تمامی چالش و دغدغه های اصلی سازمان را به طور دقیق بررسی و تحلیل می کند. با نظر گرفتن نیازمندی های حال و آینده مجموعه، داده ها را آنالیز می کند. در این مرحله ضعف ها و کاستی بخش ها شناسایی می شوند و نقاط قابل بهبود تعیین می شوند.

 

در مرحله دوم، پس از تحلیل و آنالیز  اطلاعات بدست آمده در مرحله نخست، با در نظر گرفتن شرایط فعلی بازار هدف محصولات، روش ها و پروپوزال بهبود فروش و ارتباط با مشتریان تنظیم می شود.

 

و در مرحله پایانی دیگر خدمات مشاوره ای مدیریتی، نرم افزاری و تحلیل فرآیندها در حوزه CRM ارائه خواهند شد.  

 

خدمات مشاوره CRM,مشاور CRM,گروه مشاوره مدیریت رخ

CRM به معنای مدیریت روابط با مشتریان می باشد

 

بهترین راهکار در این حوزه، تنها با شناخت ضعف ها، بررسی تنوع محصولات و به کارگیری تجربه های موفق  گذشته صورت می گیرد. بنابراین تیم مشاوره CRM باید در این زمینه هم دانش و هم تجربه عملی خوبی داشته باشند. تیم علمی مجموعه مشاوره مدیریت رخ همگی از میان فارغ التحصیلان مقطع دکتری از بهترین دانشگاه ها انتخاب شده اند و هیئت اجرایی ما شامل متخصصین حرفه ای با سابقه کاری بیش از 15 سال، می باشد.

 

مشاورین رخ با توانمند سازی مدیران میانی و کارشناسان شما از طریق برگزاری دوره های آموزشی درون سازمانی مانند دوره های هوش تجاری برای مدیران و فرآیند کاوی مسیر را برای شما روشنتر و فرصت های جدید را به شما نشان میدهد.

 

ارائه راهکار برای تعیین محدوده اولیه برای راه اندازی پروژه ها، برقراری تعادل میان اهداف تعیین شده و نتایج بدست آمده در فروش، بهبود خدمات رسانی، ارتقا میزان دانش افراد در مواردی که کاستی و  ضعف شناسایی می شود، تعیین اولویت ها در برنامه و... از جمله خدمات مشاوره CRM گروه مشاوره مدیریت رخ می باشد که در طی جلسات مشاوره ای و یا حتی پس از آن، بسته به نیاز سیستم ارائه می شود.

 

چرا باید از خدمات مشاوره CRM مشاوره مدیریت رخ استفاده کنیم؟

تحول در فروش، مهمترین و اصلی ترین هدف مشاوره CRM می باشد. معمولا مشکلات واحد فروش یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران است. 

 

- ایجاد درآمد بیشتر از مشتریان

- حفظ کردن مشتریان کنونی

- افزایش تعداد مشتریان ثابت

- جلب رضایت مشتریان

- بهبود محصولات و خدمات بر اساس خواسته ها و نیازهای مشتری

- کسب جایگاه بهتر در بازارهای کنونی

- فراهم کردن بستر جدید و نفوذ به بازار های جدید

- محافظت از میزان سود در نوسانات بازار 

 

و دیگر موارد این چنینی، همگی از چالش های مدیریتی در واحد فروش به حساب می آیند. طبیعی است که رسیدگی به تمامی این موارد در کنار سایر مسئولیت های مدیریتی، امری بسیار مشکل و در برخی موارد ناممکن می باشد. بنابراین بخش مشاوره CRM گروه مشاوره مدیریت رخ، آماده همکاری با مدیران شرکت ها و سازمان های گوناگون در جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

 

مشاوره مدیریت,مهمترین و اصلی ترین هدف مشاوره CRM,مشاوره CRM سبب افزایش فروش محصولات می شود

مشاوره CRM سبب افزایش فروش محصولات می شود

 

در تمامی کسب و کار ها، تحول در فروش نتایج بیشماری دارد؛ در ادامه به چند مورد اساسی اشاره شده است : 

 

1. با به کارگیری صحیح از مشاوره های CRM، روابط و تعامل شرکت و مشتریان مستحکم تر و قوی تر می شود.

 

2. میزان فروش افزایش می یابد و هر مشتری در سبد خرید خود، محصولات بیشتری قرار می دهد. 

 

3. با افزایش مشتریان، هزینه های مربوط هزینه های مربوط به جذب مشتری جدید کاهش می یابد و این امر به معنای افزایش میزان سودآوری شرکت می باشد.

 

4. بهبود خدمات رسانی، سبب جلب اعتماد مشتریان می شود و تعداد مشتریان ثابت افزایش پیدا می کند.

 

5. کیفیت بالا و رسیدگی به نیازهای مشتریان باعث می شود که مشتری های فعلی، شرکت را به دیگر افرادی که می شناسند معرفی کنند و این یعنی افزایش شانس داشتن مشتری بیشتر.

 

6. افزایش بهره وری از کارمندان شرکت ها به کمک فروش موثر و روش ها و تکنولوژی های بهبود سرعت انجام کارها.

 

7. اعتماد مشتریان به شرکت و جلب رضایت آن ها سبب آشنایی مشتریان با دیگر محصولات می شود و این یعنی شانس فروش بیشتر و بدست آوردن مشتری ثابت.   

 

به کارگیری صحیح از مشاوره های CRM,افزایش مشتریان از نتایج مشاوره CRM می باشد,تیم مشاوره مدیریت رخ

افزایش مشتریان از نتایج مشاوره CRM می باشد

 

بهینه سازی و بهبود فرآیند های فروش یکی دیگر از نتایج مشاوره CRM می باشد. و تیم مشاوره مدیریت رخ با هدف کاهش مسئولیت مدیران در این راستا، خدماتی را ارائه می دهد که در ادامه تعدادی از آن ها را بررسی کرده ایم :

 

- تهیه و تدوین فرآیند فروش بر اساس استراتژی های CRM  

- برنامه ریزی برای کانال های فروش غیر مستقیم

- پیش بینی نیازهای مشتریان و ارائه طرح های فروش متنوع بر اساس نیازهای مشتری

- افزایش بهره وری و اثر بخشی در فروش 

- مدیریت و برنامه ریزی برای تمام حساب ها

- برنامه ریزی برای اهداف فروش 

- ارائه پیش بینی های فروش   

- مدیریت استعداد ها به بهره وری بهتر از نقاط قوت نیرو های بخش فروش 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو