راهنمای خرید کنسول چوبی

منبع: فوت و فن

199

1400/10/1

06:29


همه ما دوست داریم خانه‌ای با دکوراسیون شیک و زیبا داشته باشیم. میز کنسول جزو وسایل تزئینی است که زیبایی دوچندانی به دکوراسیون داخلی خانه می‌بخشد. وقتی به خرید کنسول چوبی و محصولاتی از این دست فکر می‌کنیم، استرس یک انتخاب ‌ایده‌آل، وجود ما را فرا می‌گیرد. این محصول هم باید زیبا و کاربردی بوده و هم با دکوراسیون داخلی خانه‌مان هارمونی داشته باشد. از این رو به نظر می‌رسد که انتخاب یک کنسول خوب و کاربردی کار آسانی نخواهد بود. برای خرید میز کنسول باید سلیقه شخصی، طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و البته جنس آن را مورد نظر قرار دهید. میز کنسول در انواع طرح، رنگ، جنس و اندازه‌ها در بازار موجود است؛ اما آیا همه آن‌ها جنس خوبی دارند؟ به درد بخور هستند؟ زیبایی خانه را دوچندان می‌کنند؟ ما در این مطلب می‌خواهیم توضیح کوتاهی در مورد خرید کنسول چوبی بدهیم تا با اطلاعاتی کامل به خرید بروید. با ما همراه باشید.

کنسول چوبی چیست؟

میز کنسول چوبی نوعی وسیله دکوری و تزئینی، اما کاربردی است. شاید شما هم میز‌های قدیمی و گنجه‌های خانه مادربزرگ‌ها را به یاد داشته باشید. می‌توان گفت که میز کنسول، شکل مدرن‌شده میزهای خانه مادربزرگ‌ها است. این نوع میزها از گذشته برای داشتن دکوراسیونی زیبا، قرار دادن برخی وسایل در کشوها و همچنین گذاشتن عکس‌های خانوادگی یا دکوری روی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. عروس و داماد‌ها نیز قبل از اینکه وارد خانه خود شوند، جای میز کنسول چوبی را انتخاب می‌کردند. می‌توان گفت که این محصول به یک المان مهم در دکوراسیون داخلی خانه‌ها تبدیل شده بود. میز کنسول امروزه در طرح‌های مدرن، متنوع و کاربردی تولید می‌شود. سلیقه هر فردی با دیگری متفاوت است و همین موضوع باعث شده طراحان برای تولید این محصول از متد‌های جدیدتری استفاده ‌کنند.

انواع میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی را می‌توانید در انواع متنوعی انتخاب کرده و بخرید. انواع میز کنسول را باید بشناسید، زیرا هرکدام آن‌ها برای دکوراسیون داخلی خاصی مناسب هستند. با توجه به اینکه میز کنسول در دکوراسیون داخلی منزل شما مؤثر است، باید انواع آن را بشناسید و مناسب‌ترین کنسول را برای خود انتخاب کنید.

  • میز کنسول چوبی مدرن طرحی مدرن و امروزی از این محصول است که در آن سادگی و مدرنیته ترکیب شده و محصول نهایی ساخته و پرداخته ذهن خلاق طراحان است.
  • میز کنسول چوبی ساده نشان از استفاده از المان‌های ساده دارد. میز‌های مستطیلی که به رغم ساده بودن بسته به خلاقیت طراح می‌توانند زیبایی قابل توجهی داشته باشند.
  • میز کنسول چوبی کلاسیک با طرح‌های کلاسیک برای دکوراسیون‌های کلاسیک می‌توانند انتخاب بهتری باشند. این دست از میز‌ها هرگز قدیمی نمی‌شوند.

آینه و کنسول چوبی خام چیست؟

آینه و کنسول چوبی خام محصولی است که اگر سایر طرح‌ها نظر شما را جلب نکردند، می‌تواند گزینه منحصربه‌فردی باشد. طرح روی این میز‌ها به سلیقه خود شما تعیین خواهد شد. پس بهتر است اگر به دنبال خرید میز کنسول چوبی خام هستید، قبل از هر چیزی طرح‌های متنوع و جذابی در ذهن داشته باشید. در غیر این صورت انتخاب از میان محصولات آماده برای شما بهتر است. برای کشور‌هایی که وارد‌کننده چوب هستند، این نوع میز و کنسول‌ می‌تواند گزینه مناسبی باشد، زیرا طراحان می‌توانند طرح خود را پیاده‌سازی کرده و از چوب‌های درجه یک جهانی برای محصولات تولیدی استفاده کنند.

نکات مهم در خرید میز کنسول چوبی

نکات مهم در خرید میز کنسول چوبی

در انتخاب کنسول مناسب می‌توانید سلیقه شخصی، اندازه مورد نظر و کاربردی بودن آن را در نظر بگیرید، اما نکات مهمی هم هستند که بهتر است آن‌ها را بدانید. نکاتی که در این زمینه باید در نظر بگیرید، عبارت‌اند از.

  1. برای خرید کنسول چوبی به فضای خانه خود دقت کنید. لزوماً خرید یک محصول بزرگ‌تر به معنی بهتر بودن نیست. بهتر است اندازه میز را با فضای در دسترس در منزل چک کنید.
  2. مدل میز کنسول انتخاب شده باید با طرح دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگی داشته باشد. مبلمان، میز ناهارخوری و سایر محصولات دکوراتیو از عوامل تأثیر‌گذار در این انتخاب هستند.
  3. انتخاب میز کنسول کاربردی که فضای لازم برای نگهداری از وسایل را نیز داشته باشد، انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.
  4. طرح‌های ساده برای دکوراسیون شلوغ و طرح‌های شلوغ برای دکوراسیون ساده مناسب هستند.
  5. جنس محصول خریداری شده اهمیت بسیار زیادی دارد. جنس‌های بی‌کیفیت را از انتخاب خود حذف کنید.
  6. طرح میز کنسول چوبی باید با سلیقه شما هماهنگی داشته باشد. محصولی را بخرید که به دل شما بنشیند.
  7. ست کردن رنگ میز کنسول با سایر میز‌ها یا مبلمان نشان از خلاقیت شما در این انتخاب خواهد داشت.
  8. دستگیره‌های کوچک همیشه از نگاه‌ها مخفی می‌مانند؛ اما همین دستگیره‌ها می‌توانند نشان از سلیقه منحصربه‌فرد شما باشند. به آن‌ها دقت کنید.

قیمت آینه کنسول چوبی

همه ما در هنگام خرید، پیدا کردن محصولی با مناسب‌ترین قیمت را مدنظر قرار می‌دهیم. خرید‌های مقرون به صرفه همیشه بیشتر به دل می‌نشینند؛ اما باید با این واقعیت کنار بیاییم که خرید جنس بی‌کیفیت میز کنسول چوبی ممکن است مقرون به صرفه باشد، اما خیلی زود هم خراب خواهد شد. برای اینکه یک خرید خوب داشته باشید، باید بعد از انتخاب محصولات باکیفیت به سراغ قیمت مناسب بروید. لازمه چنین خریدی شناخت عوامل مؤثر بر قیمت میز کنسول چوبی است. این عوامل به شرح زیر هستند:

  • جنس چوب به کار گرفته شده برای تولید میز
  • جنس یراق آلات به کار گرفته شده برای تولید میز کنسول
  • طرح و مدل میز
  • اندازه میز

خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی

خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی

حال که با انواع میز کنسول و نکات مهم خرید آن آشنا شدید، می‌توانید یک محصول با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید. حواستان باشد که به سراغ فروشگاه‌هایی با تنوع محصولات بالا و کیفیت خوب بروید. فروشگاه اینترنتی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر بخواهید اینترنتی خرید کنید، می‌توانید تنوع کاری، جنس، کیفیت و قیمت‌های چند فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کنید. درنهایت بهترین محصول مناسب دکوراسیون داخلی خود انتخاب کرده و بخرید. فروشگاه‌های اینترنتی بزرگی مانند آمازون یا Wayfair می‌توانند یک انتخاب ‌ایده‌آل برای شما بسازند؛ اما اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی تخصصی برای خرید کنسول چوبی هستید نیز می‌توانید روی دکورال به نشانی http://bia2safa.net/goto/web/url/2830120 حساب کنید.

منبع: http://bia2safa.net/goto/web/url/2830121

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو