متفاوت‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

منبع: فوت و فن

117

1400/10/1

10:21


متفاوت‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

اگر قصد داشتید سفری به شهر سیاحتی زیارتی مشهد داشته باشید و در هتلی متفاوت اقامت کنید، ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل‌های متفاوت و البته باکیفیت شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. در ادامه و پس از معرفی این هتل‌ها، به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل الماس ۲ مشهد

یکی از جذاب‌ترین و البته متفاوت‌ترین هتل‌های شهر مشهد که در واقع شعبه دوم هتل الماس مشهد می‌باشد، هتل الماس ۲ مشهد است. این هتل ۵ ستاره و لوکس، در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و جزو هتل‌های نوساز این شهر بحساب می‌آید. هتل الماس ۲ که ۲۵ طبقه دارد و یکی از بلندترین هتل‌های مشهد بحساب می‌آید، در کل ۲۱۶ اتاق برای میزبانی از مسافرانش دارد. یکی از نکات جالبی که درباره هتل الماس ۲ وجود دارد این است که اتاق‌های این هتل به سبک‌های مختلف ساخته شده‌اند. سبک‌هایی اعم از آفریقایی، ترکی، روسی، تایلندی، ایتالیایی و … . از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به سالن ماساژ و همچنین استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد. این هتل سرجمع ۵ رستوران دارد که می‌توانید در رستوران‌های مختلف آن، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان کنید و دیگر برای میل کردن غذا از هتل خارج نشوید.

هتل هما ۱ مشهد

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره مشهد، هتل هما ۱ مشهد می‌باشد. این هتل که در بلوار احمد آباد مشهد ساخته شده است، جزو قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر می‌باشد. هتل هما ۱ در دهه ۵۰ شمسی تاسیس شد و برای اینکه بتواند خدمات بهتری را به کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند ارائه دهد، در سال ۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۶ طبقه مجموعا ۱۳۵ اتاق دارد. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به سونا و جکوزی و همچنین سالن ماساژ و زمین تنیس اشاره کرد. اگر دوست داشتید می‌توانید سری هم به مرکز خرید داخل هتل بزنید و از سوغاتی‌های مشهد خریداری کنید.

رزرو هتل در مشهد

هر وقت قصد کردید که به شهر بزرگ و زیارتی مشهد سفری کنید و با رزرو هر یک از هتل‌های مشهد چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید، می‌توانید این کار را از طریق اسنپ تریپ انجام دهید. شما می‌توانید با ورود به سایت اسنپ تریپ و تعیین شهر مشهد بعنوان شهر محل اقامت و مشخص کردن تاریخ ورود به هتل و خروج از آن، هتل‌های مختلف شهر مشهد را ببینید و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو