رنگ مو سال ۲۰۲۲، شما کدام را می‌پسندید؟

رنگ مو سال ۲۰۲۲، شما کدام را می‌پسندید؟


منبع: نی نی بان

555

1400/10/1

10:46


بهترین طیف رنگ مو سال 2022 کدام است؟ آیا می‌توان یک رنگ مو را بهتر از بقیه دانست؟ فاکتورهایی که یک رنگ مو را ترند می‌سازند، چیست؟ در ادامه علاوه بر این‌که راه‌های انتخاب رنگ مو سال را توضیح می‌دهیم؛ چند نمونه از رنگ‌های پر طرفداری که آرایشگران برای سال جدید معرفی کرده‌اند را نشان می‌دهیم.

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

بهترین طیف‌های رنگ مو سال 2022

رنگ‌های سال 2022 همگی در سه دسته بلوند، دارچینی و یخی هستند. آرایشگران رنگ مو معمولا با هنری که دارند، ترکیبی از این 3 مورد را برای مشتری درست می‌کنند.

برای زیبایی بیشتر این سبک‌ها با رنگ‌ مو ترند 2022، معجزه‌ای ایجاد می‌کنند؛ روش‌های:

  • آمبره
  • بیبی‌لایت
  • لولایت
  • بیبی بومر

رنگ مو سال ۲۰۲۲

مدل مو و رنگ مو سال 200

اگر رنگ مو ترند 2022 را برای مراسمی خاص می‌خواهید روی سرتان بگذارید؛ به مدل موهایتان هم دقت کنید.

مثلا برای موهایی که قد بلندی دارد؛ می‌توانید از سبک‌هایی که ریشه مو تیره‌تر است، استفاده کنید. در صورتی هم که موی با قد متوسط دارید؛ بهتر است موهایتان را یک دست روشن کنید.

رنگ مو ۲۰۲۲

رنگ موی فانتزی 2022

به توصیه آرایشگران، رنگ موهای فانتزی هم مانند هر سال ترند می‌شوند. با این حال این رنگ‌ها به دلیل مولکول‌های درشتی که دارند؛ خیلی زود از روی سر شسته می‌شوند. بنابراین اگر قصد ایجاد رنگ موهای آبی یا صورتی را دارید، بهتر است به وقت‌هایی که برای ترمیم و دوباره رنگ کردن، به آرایشگاه بروید، هم فکر کنید.

رنگ موی سال ۲۰۲۲

رنگ مو 2022 و رنگ پوست

برای رنگ موهایتان بهتر است به تون پوستتان هم دقت کنید. این رنگ‌هایی که روی سر مدل‌ها می‌بینید؛ شاید به نظرتان زیبا باشد اما ممکن است با پوستتان هماهنگی نداشته باشد. برای این منظور بهتر است؛ مدل‌هایی را پیدا کنید که رنگ پوستشان شبیه شماست. سپس ببینیدآ آن رنگ مو با تون تیره، روشن یا فانتزی روی سر آن مدل زیبا شده یا خیر؟

رنگ موی دخترانه ۲۰۲۲

رنگ موهای ۲۰۲۲

رنگ موی جدید ۲۰۲۲

رنگ موی دارچینی در 2022

برای سال جدید، این رنگ گرم، خیلی توصیه می‌شود. منتهی ته رنگ نارنجی این رنگ مو، باعث می‌شود که هر کسی آن را نپسندد. اگر دوست دارید این رنگ موی ترند 2022 را برای استایل جدید خود انتخاب کنید؛ حتما دقت داشته باشید که باید مدل سشوار کشیدن، فر یا بافت زیبایی را روی آن انجام دهید. 

مدل رنگ موی ۲۰۲۲

رنگ مو ترند 2022

رنگ موی یخی 2022

رنگ‌هایی که تون سردی دارند؛ مانند دو تصویر بالا و پایین؛ بهتر است با دقت هرچه تمام‌تر انتخاب شوند. این رنگها به هر پوستی نمی‌خورند. حتما باید کرم پودر داشته باشید. رنگ کرم پودر باید کمی گرم باشد؛ در غیر این صورت چهره‌تان بی‌روح می‌شود.

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

تفاوت این دو رنگ روشن را ببینید. یکی سرد است و دیگری گرم. 

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

موهایی که ریشه تیره دارند؛ با انجام مدل‌های جعد‌دار و بافت‌های زیبا، خیلی شکیل‌تر می‌شوند. به عبارتی انتخاب رنگ موی ترند 2022 یک تصمیم مهم است اما انتخاب مدل درست کردن موی رنگ شده؛ یک تصمیم مهم‌تر.

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

رنگ مو سال 2022 چه رنگی است؟

از میان این همه رنگ مو که در مطلب امروز نی‌نی‌بان، معرفی کردیم؛ می‌توانید هر یک از این ترندهای 2022 را انتخاب کنید. رنگ یخی، کاراملی و دارچینی امسال طرفداران زیادی خواهد داشت. به علاوه اگر فرد جسوری هستید؛ می‌توانید با انواع مدل‌های رنگ مو شرابی، صورتی و آبی هم سال 2022 را شروع کنید.

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

رنگ مو سال 2022، شما کدام را می‌پسندید؟

بهترین مارک رنگ مو 2022 چیست؟

این همه رنگ‌هایی که در مطلب فوق دیدید، با هنر آرایشگر و مارک رنگ مو ایجاد می‌شوند. در مورد این‌که کدام رنگ مناسب شماست، صحبت کردیم اما این‌که آرایشگر یا خودتان بتوانید آن رنگ مو را روی موهایتان ایجاد کنید؛ بحثی جداست. این مورد مهم بستگی به داشتن تبحر در ایجاد رنگ مو دارد؛ همچنین مارک رنگ مو هم اهمیت دارد که معمولا رنگ موهای ایرانی بسیار با کیفیت هستند.

برای اطلاع از جدیدترین ترندهای زیبایی، سرویس پوست، مو و زیبایی نی‌نی‌بان را دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو