ملاقات پرحاشیه نصرت گوکچه ، رستوران‌دار و سرآشپز مشهور ترکیه، با مادرش

ملاقات پرحاشیه نصرت گوکچه ، رستوران‌دار و سرآشپز مشهور ترکیه، با مادرش


منبع: روزیاتو

243

1400/10/1

12:18


ملاقات پرحاشیه نصرت گوکچه ، رستوران‌دار و سرآشپز مشهور ترکیه، با مادرش

ملاقات پرحاشیه نصرت گوکچه ، رستوران‌دار و سرآشپز مشهور ترکیه، با مادرش

نصرت گوکچه ، سرآشپز میلیاردر ترک، که در جهان با لقب Salt Bae نیز شهرت دارد، پس از به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اولین ملاقات خود با مادرش در ترکیه پس از دو سال به دلیل کووید ۱۹، مورد انتقاد قرار گرفت.

چرا انتقاد؟ زیرا طرفداران به او می گویند که “عینک آفتابی خود را بردارد” و از او می پرسند که چرا مادرش هنوز اینقدر متواضعانه زندگی می کند.

رستوران‌دار میلیونر، صاحب استیک‌خانه‌های زنجیره‌ای گران‌قیمت Nusr-et ، با اشتراک گذاری ویدئویی از ملاقات اخیر با مادرش، با موجی از انتقادات رو به رو شد و باعث شد کاربران شبکه‌های اجتماعی از او بپرسند که چرا او با وجود ثروت بی‌شمارش، هنوز اینقدر متواضعانه زندگی می‌کند.

نصرت گوکچه، Nusret Gökçe، اکنون ۳۸ سال دارد و متولد کشور ترکیه است. او که در سطح جهان بیشتر با نام سالت بی Salt Bae شناخته می‌شود، چندین سال پیش، پس از انتشار ویدئویی از روش غیرمعمول پاشیدن چاشنی استیک در فضای مجازی، به شهرت رسید. در حال حاضر، گفته می‌ شود ارزش ثروت او به ۴۴ میلیون پوند می رسد.

نصرت اکنون مالک بیش از ۱۵ رستوران در شهرهای سراسر جهان از جمله دبی، میامی و لندن است و افراد مشهوری از جمله کانر مک گرگور، پی دیدی، دیوید بکهام و لئوناردو دی کاپریو از طرفداران این برند هستند.

جنجال وزیر کمونیست ویتنامی پس از خوردن استیک از دست نصرت

او که قرار است لندن را به مقصد عربستان سعودی ترک کند، غذاهای موجود در رستوران‌هایش بسیار گران هستند، به طوری که قیمت یک استیک با روکش طلا در غذاخوری او در لندن بیش از ۱۴۰۰ پوند گزارش شده است.

شاید بد نباشید بدانید:

قیمت هر استیک رستوران نصرت معادل سه هفته حقوق نظافتچی آن است و حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

با وجود این، ویدیوی ملاقات مجددی که او به اشتراک گذاشت نشان می داد او مادرش را در آغوش گرفته و هر دو برای یک گفت‌وگوی دونفره دلنشین روی مبل نشسته‌اند. طبق تصاویر ویدیویی، خانه مادرش تا حدودی متواضعانه و معمولی بود.

به گفته نصرت گوکچه، دو سالی هست که او مادرش را ندیده است. او این کلیپ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و آن را به سادگی زیرنویس کرد: “من مادرم را بعد از دو سال دیدم.”

ویدیوی دردسرساز

این ویدیو تنها در ۱۵ ساعت بیش از ۴ میلیون بازدید داشت و هزاران نظر مثبت و منفی به دست آورد. بسیاری از این نظرات پیشنهاد می کنند که ستاره باید مقداری از ثروت میلیونی خود را برای خرید خانه جدیدی برای مادرش خرج کند.

یکی نوشته بود: “اینقدر پول داری چطور مادرت در عمارت زندگی نمی کند؟”

دیگری اضافه کرد: بعد از ۲ سال؟؟!!!! چرا؟؟!!!! و چرا خانه بهتری برای والدین خود نمیخری؟ تو الان ثروتمندی!!’

این ویدئو انتقادهایی را برانگیخت و بسیاری از آنها پرسیدند که چرا میلیونر برای مادرش خانه جدیدی نخریده است.

کاربر دیگری در کامنت نوشت: «برای مادرت یک خانه جدید بخر!! چه شرم آور!!!!!!!! یه کاری برایش بکن!!! او زندگی نمی کند! برای او بسیار بد است که ببیند پسرش این همه پول دارد و او را ملاقات نمی کند و اجازه نمی دهد در خانه ای مانند این بماند.»

این تنها انتقاد منفی‌ای نبود که نصرت گوکچه با آن رو به رو شد، کاربران اینستاگرام نیز از انتخاب‌های طنزآمیز او انتقاد کردند و این سوال را مطرح کردند که چرا او عینک آفتابی‌اش را برای این دیدار برنداشته است.

یکی نوشت: بابا. کی میبینمت!!! عینکت رو بردار، من مادرتم.

یک کامنت تهاجمی تر این بود: “اون عینک لعنتی را جلوی مامان بردار.”

دیگری گفت: «عینکتو بردار. دکمه اون پیراهنتو رو ببند. تو خیلی پول درمیاری. هر ماه به مامان سر بزن. خجالت بکش.»

چند انتقاد مثبت!

با این حال، برخی از انتقادات مثبت‌تر بودند، برخی از سرآشپز معروف دفاع می‌کردند و برخی دیگر پیام هایی در مورد پیوند نزدیک او با مادرش به اشتراک می‌گذاشتند.

برخی از نظرات این ویدیو مثبت تر بود و مردم پیوند بین مادر و پسر را تحسین می کردند.

یکی از طرفداران پیشنهاد کرد: “شاید او در خانه خود خوشحال است.” اینقدر زود قضاوت نکنید.

و یکی گفت: “زیبا… عشق واقعی بین مادر و پسر.”

این ویدیو با انتقاد مثبت دیگری نیز مواجه شد. مثلا یکی دیگر از کاربران اینستاگرام نوشت: تو پسر بسیار شایسته پدر و مادرت هستی! و در کار خود موفق باشید.

رستوران پرحاشیه نصرت گوکچه در لندن

غذاخوری نصرت گوکچه در لندن اخیراً نقدهای منفی زیادی در تریپ ادوایزر دریافت کرده است و باعث شده این سایت به طور موقت نوشتن مطالب جدید را متوقف کند.

این سرآشپز به دلیل سبک آشپزی لاکچری و پر زرق و برق خود مشهور شد؛ به طوری که ویدیوهای تکنیک نمک پاشی او در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رستوران نصرت در لندن اخیراً با انتقادهای قابل توجهی رو به رو شده است و مردم غذا و خدمات را “شوکه‌کننده” می دانند.

بیرون آمدن حلقه نامزدی از درون استیک ۲۰۰ پوندی نصرت گوکچه در یونان + ویدیو

نظرات روی ویدیوی اینستاگرام او تنها انتقادی نیست که نصرت گوکچه اخیراً با آن روبرو شده است. شعبه لندن رستوران همنام او Nusr-et در هتل پارک تاور نایتزبریج (Park Tower Knightsbridge Hotel )، که در اوایل امسال افتتاح شد، از زمان راه‌اندازی خود، در وب سایت تریپ ادوایزر با نظرات و بررسی های بد زیادی رو به رو شده است.

نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

قیمت های نجومی رستوران جدید نصرت گوکچه در لندن؛ یک پرس استیک ۸۵۰ دلار!

رستوران سالت بی در سایت TripAdvisor یکی از بدترین‌ها لقب گرفت

رتبه بندی ضعیف به این معنی است که غذاخوری پر زرق و برق نایتزبریج اکنون در رتبه ۲۰,۴۹۱ از ۲۳,۸۱۱ رستوران پایتخت در تریپ ادوایزر قرار گرفته است.

در میان نظرات منفی، غذای این رستوران “توهین به بشریت” و “کاملاً شوکه‌کننده” نامیده شد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

ویدئوی عجیب نصرت گوکچه از بازی کردنش با یک سیگار برگ + ویدئو

ظرف شستن نصرت گوکچه در رستوران لاکچری نصرت لندن در میان تشویق کارکنان

انگلیسی صحبت کردن نصرت گوکچه با لهجه بریتیش سوژه کاربران اینستاگرام شد + ویدیو

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو