تنفس هوای مطلوب در تهران طی اولین روز زمستان

221

1400/10/1

13:49


تنفس هوای مطلوب در تهران طی اولین روز زمستان

سلامت نیوز:با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز ( اول دی ماه) وزش با سبب بهبود کیفیت هوا و برقراری شرایط قابل قبول شده است. ‌بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (اول دی ماه) با وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. در طول روز بر تندی باد افزوده و شرایط مساعد برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،این شرایط جوی تا اواخر وقت چهارشنبه( اول دی ماه) ادامه خواهد یافت و وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق برقرار خواهد شد. با کاهش تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۲ دی ماه) و افزایش ترافیک صبحگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود. با رشد ناپایداری جوی در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل می‌شود

با وزش باد مؤثر تا شامگاه پنجشنبه ( ۲ دی ماه) کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۴ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو