ممنوعیت شبکه های اجتماعی برای فرزندان پنه لوپه کروز و خاویر باردم

منبع: روزیاتو

174

1400/10/1

14:16


ممنوعیت شبکه های اجتماعی برای فرزندان پنه لوپه کروز و خاویر باردم

ممنوعیت شبکه های اجتماعی برای فرزندان پنه لوپه کروز و خاویر باردم

بی دلیل نیست که فرزندان پنه لوپه کروز و خاویر باردم را در شبکه های اجتماعی نمی بینیم.

کروز که از همسرش باردم، یک پسر ۱۰ ساله به نام لئو و یک دختر ۸ ساله به نام لنا دارد، در مصاحبه ی جدیدی نظر خود را درباره ی شبکه های اجتماعی ابراز کرد.

او که ۵/۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در اینباره گفت: «من رابطه ی عجیبی با شبکه های اجتماعی دارم. خیلی کم و خیلی با احتیاط از آن ها استفاده می کنم. یک چیزی در مورد شبکه های اجتماعی هست که با عقل جور در نمی آید و به خصوص روی نسل های جوان‌تر اثر می گذارد. من واقعاً احساس بدی برای نوجوان های این دوره دارم. تقریباً انگار که دنیا دارد یک جور آزمایش روی آن ها انجام می دهد. “خب ببینیم اگر یک آدم ۱۲ ساله را در معرض این میزان فناوری قرار دهیم چه می شود.” آن محافظتی که باید از یک آدم ۱۲ ساله در شبکه های اجتماعی، هر نوعی از شبکه های اجتماعی شود، وجود ندارد. هیچ محافظتی از آن ها نمی شود، از مغز آن ها که هنوز در حال شکل گیری است. این موضوع روی نگاه آن ها به خودشان و به هر چیزی تأثیر دارد، مثل مسائل مربوط به زورگویی. حالا خیلی چیزها هست که در کودکی ما وجود نداشت.»

کروز ۴۷ ساله گفت فرزندانش اجازه ی استفاده از شبکه های اجتماعی را ندارند. او در اینباره گفت: «من در مورد فناوری خیلی سختگیرم، مثلاً در مورد بچه هایم. بله یک وقت هایی قرار می شود با هم فیلم یا کارتون ببینیم. چطور می توانم به آن ها اجازه ی فیلم دیدن ندهم؟ این کار لحظات شادی را به وجود می آورد که از کودکی خودم وجود داشته. اما تا بزرگ تر نشوند اجازه ی استفاده از تلفن همراه را ندارند و تا دست کم ۱۶ سالگی هم نمی توانند از شبکه های اجتماعی استفاده کنند. من این کار را محافظت از سلامت روان می دانم اما جزء اقلیت به نظر می رسم.»

این نخستین باری نیست که کروز نظر خود درباره ی شبکه های اجتماعی را ابراز می کند. او در سال ۲۰۱۷ نیز در مصاحبه ای گفته بود: «هیچ وقت عکسی از بچه های من در اینستاگرام نخواهید دید.»

او در ادامه گفته بود: «هیچ وقت عکسی از آن ها منتشر نمی کنم. خودم را مسئول حفظ حریم خصوصی آن ها می دانم. شاید عکسی از خودم در کنار یک دوست یا بهترین دوستم که او هم بازیگر است (سلما هایک) بگذارم. اما همیشه به یک حد و مرزی قائل هستم.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو