وقتی نور کافی در آشپزخانه وجود نداشته باشد وقتی در حال آماده سازی غذا هستید ممکن است دید کافی در هنگام اضافه کردن ادویه جات به مواد غذایی نداشته باشید یا اینکه نتوانید درست ببینید که غذا پخته است یا هنوز به زمان بیشتری احتیاج دارد.

راه حلی که در این بین وجود دارد استفاده از چراغ زیر کابینتی است که به آشپزخانه جلووه و نور می دهد.

این محصول به دو صورت روکار و توکار تهیه می شود که استفاده از چراغ کابینتی توکار باید قبل از نصب کابینت انجام گیرد در نصب توکار لازم است شیاری توسط CNC  انجام شود. فریم این محصول به شکل آلومینیومی ساخته شده که در آن یک رشته استریپ لامپ  SMD ۱۲ ولت قرار گرفته ااست. استریپ های رشته ای قابلیت برش از سایز ۱ سانت تا ۵ متر را دارند. آنها از گرمای اضافی و مصرف زیاد جلوگیری کرده تا راحت بتواند به شما خدمت رسانی کند.

نوع دیگر این محصول چراغ کابینتی کنج می باشد که به صورت روکار نصب شده و برای آن دسته از افرادی مناسب است که نصب کابینت آن ها به اتمام رسیده و پس از نصب می خواهند این محصول را قرار دهند.آن معمولا در زیر کابینت بالایی و برای روشن کردن چنین فضایی استفاده می شود. نصب این محصول به راحتی و به وسیله دو پیچ در فضای کنج انجام می گیرد.

چراغ روکار و توکار مخصوص کابینت بدون آسیب زدن به کابیهت نصب شده و آن ها نور ضروری بدون هزینه جابجایی یا ایجا گرما ایجاد می کنند. ویژگی SMD چراغ روشنایی خوبی می دهد و از ایجاد گرمای اصافی جلوگیری می کند. هر دو محصول در رنگهای سفید، نقره ای ، مشکی و دودی موجودند و در سه نوع نور زرد و  نور سفید و نور رزگلد موجود می باشند.

پریز توکار کابینت تکمیل کننده مدرن سازی آشپزخانه

فرایند تامین برق در آشپزخانه به همان اندازه اهمیت دارد که روشنایی آشپزخانه و نورپردازی اهمیت دارد. پریز توکار کابینت یکی از گزینه هایست که امروزه به منظور تکمیل مدرنیته کردن آشپزخانه استفاده می شود. اختراع محصولات پرکاربردی از این قبیل زندگی را برای اعضای خانه آسانتر کرده است. اگرچه استفاده از آن هنوز همه گیر نشده و افرادی هستنند که آن را نمی شناسند اما روز به روز استفاده از آن در حال گسترش است.

امروزه بر روی بسیاری از وسایل الکتریکی پورت شارژ یو اس بی مشاهده می کنید که باتری موبایل، دوربین و بسیاری دیگر از وسایل شارژی از این طریق شارژ می شود. این محصول به شما اجازه می دهد تا بطور همزمان چند وسیله برقی را به آن متصل کرده و از سوکت، یواس بی، وای قای استفاده کنید. آن ها در مدل های بسیار متنوعی در فروشگاه ایما یراق که هم به صورت ایننترنتی و هم به صورت حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد عرضه می گردد.

ساده ترین مدل های آن فقط دارای سوکت و مدل های دیگر جای یو اس بی هم دارند. همینطور مدل های پیشرفته تری وجود دارد که جای پورت های مختلف و حتی شارژر بیسیم دارند. برخی از مدل ها بصورت کنج نصب می شوند و برخی دیگر با ایجاد برش بر روی صفخه کابینت قابل نصب هستد.برخی دیگر نیز بصورت دیواری نصب می شوند.

نصب پریزهای توکار مزایایی دارد که یکی از آن ها عدم نیاز به آداپتور در مدل های یو اس بی دار است تنها لازم است از کابل آن برای شارژ موبایل خود استفاده کنید. همینطور لازم است بدانید که برای نصب آنها تنها احتیاج به برش محل مورد نظر زده و با پیچ آن را به محل نصب کنیم. بیشتر مدل ها دارای محافظ نوسان برق هستند که در مواقع ضروری از پریز در برابر ولتاژ بالا از پریز برق نگهداری می کند.

سخن آخر

امروزه در بازسازی یا طراحی آشپزخانه باید به فاکتورهای خاصی توجه شود مثلا هر آشپزخانه ای به نور کافی احتیاج دارد یا نمی توان از چند وسیله برقی با یک سوکت برق استفاده کرد.همینطور سیم کشی روکار جلوه ناخوشایندی ایجاد خواه کرد و سیم کشی توکار نیز هزینه بر است. بنابراین ما در آشپزخانه به وسایلی همچون پریزهای توکار و یا چراغ های کابینتی احتیاج داریم.

ایما یراق فروشگاه اینترنتی واقع در خیابان هنگام تهران عرضه کننده تمامی یراق آلات و اکسسوری های بازسازی ساختمان است که می توانید با مراجعه حضوری و یا به صورت آنلاین از تمامی محصولات این فروشگاه بازدید کنید.