دانلود نسخه هک شده بازی Balan Wonderworld برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Balan Wonderworld برای PS4


منبع: دانلود ها

106

1400/10/1

16:02


اولین رای باشید!

بازی Balan Wonderworld یک اثر اکشن و پلتفرمر با فضایی کارتونی می‌باشد که تمامی چالش‌های آن در تئاتر بالان شکل می‌گیرد. دو ستاره اصلی بازی یعنی Emma و Leo از مهارت‌های ویژه‌ی خود استفاده می‌کنند تا در دنیای خیالی و عجیب بالان عازم سفرهای ماجراجویانه شوند. بیش از ۸۰لباس مختلف برای کاراکترهای دوست‌داشتنی شما در این بازی تعبیه شده است تا هرطور که دوست‌دارید کاراکتر خود را شخصی‌سازی نمایید. در سرزمین عجایب بالان شما ترکیبی از حوادث دنیای واقعی را با دنیای خیالی تجربه می‌کنید که در دورترین تصورات ذهن شما نقش بسته‌اند. بیش از ۱۲داستان مختلف در این سرزمین عجایب وجود دارد که هرکدام چالش‌های خود را خواهد داشت. از پس موانع باید بربیایید و قلب ماجرای هرکدام از معماها را کشف کنید تا بتوانید راه نجاتی برای خود بدست آورید.

Balan Wonderworld​​ PS4-HR

ID:CUSA24814; Update v1.01

دانلود-بازی-Balan-Wonderworld

داستان بازی Balan Wonderworld یک داستان سرراست و بدون هرگونه پیچیدگی است اما به سختی روایت می‌شود. هر کسی که قلبش صاف نیست و مشکلی در احساساتش دارد، در دنیای شگفت انگیز بالان می‌تواند بر این مشکل غلبه کند. لئو و اما هر یک مشکلاتی دارند؛ یکی سالها پیش با دوستش دعوای شدیدی داشته و هنوز غصه آن را می‌خورد و دیگری دائما نگران اینست که مردم درباره‌اش چه می‌گویند. آنها با وارد شدن به دنیای بالان یاد می‌گیرند چگونه بر این مشکلاتشان غلبه کنند و افراد دیگری را در هر سن و سالی می‌بینند که از این قبیل استرس‌ها و مشکلات را با خودشان دارند.

info

Welcome to a wondrous all-action show, the likes of which has never been seen before!
BALAN WONDERWORLD is a wondrous action platformer game themed around the Balan Theatre. Led by the enigmatic maestro named Balan, the stars of the show Emma and Leo will use special abilities from a multitude of characterful costumes as they adventure in the bizarre and imaginary land of Wonderworld. Here memories and vistas from the real world mix with the things that people hold dear.
Twelve different tales await our stars in the Wonderworld, each with their own unique quirks. They will explore all corners of these labyrinthine stages, filled with a myriad of tricks and traps, to get to the heart of each story.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو