دانلود بازی Dark Alliance برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Dark Alliance برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

291

1400/10/1

22:08


اولین رای باشید!

بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance شما را وارد یک نبرد اکشن و انفجاری خواهد برد و می‌توانید از نبردهای پویای بازی لذت کافی را ببرید. غول‌ها و هیولاهایی در بازی وجود دارند که انتقام جویی را در شما زنده کرده و می‌توانند انگیزه لازم را در شما ایجاد کنند. شما هر روز می‌توانید قدرت بیشتری کسب کرده و در سرزمین بازی پرسه بزنید. می‌توانید قهرمانان نمادین‌ بازی‌های D&D را هم داشته باشید و آن‌ها را با خیال خود پرورش دهید. بازی کم و کسری از نظر چالش‌ها ندارد و هر زمان که خواستید و می‌توانید از دوستان خود هم برای همکاری بیشتری دعوت کنید.

Dungeons and Dragons: Dark Alliance PS4-DUPLEX

Update v1.08; ID: CUSA25234

دانلود-بازی-Dungeons-and-Dragons-Dark-Alliance-ps4

بازی Dark Alliance قدرت لازم را به شما داده است تا بتوانید با قهرمانان خود، جهان بازی را ویران کرده و به سراغ قهرمانان تسخیر ناپذیر بروید. آن‌ها همان غول‌های فراست هستند که احتمالات غیر متصورانه‌ای را در معرض دید شما قرار می‌دهند. ارتشی از هیولاهای نفرت انگیز در بازی وجود دارد و می‌توانند خطرناک باشند. شما با کاوش در جهان بازی است که می‌توانید ارتش خود را شکل داده و از چالش‌های بازی عبور کنید. نبرد در کنار دوستان یقینا لذت بخش خواهد بود و شما هم می‌توانید آن را تجربه کنید.

بازی Dark Alliance گرافیک بسیار زیبایی هم دارد و نبردهای هک اند اسلش را می‌توانید تجربه کنید. بازی داستانی هم دارد که شما را درگیر کرده و هیچگاه خسته کننده نخواهد بود. از سرزمین‌های یخ زده تا تابستان‌های داغ را در بازی تجربه می‌کنید و می‌توانید به سراغ هیولاهای غول پیکری بروید که شما را با چالش بزرگی روبرو خواهند ساخت.

info

Dark Alliance brings to life the world of Dungeons & Dragons in an explosive action RPG filled with real-time combat and dynamic co-op. Frost giants and vengeful dragons roam unchecked through Icewind Dale as invading armies of evil grow stronger every day. Now four heroes must beat back the onslaught of creatures and defend against the dark. Choose your hero and join up to three other friends to battle legendary monsters. Explore the frigid world of Icewind Dale as you vanquish unstoppable bosses, earn powerful gear, and unlock new abilities to take on even bigger challenges.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو