ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

منبع: فوت و فن

758

1400/10/1

22:08


ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال فضایی برای مبادله رمز ارزها می باشد. در این مقاله با نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد.

با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت، نام تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال را خواهید دید. تعداد صرافی های ارز دیجیتال که در سطح بین الملل فعالیت می کنند و به کاربران بیشتر نقاط جهان امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را می دهند حدودا ۴۵۰ عدد است. علاوه بر این ها تعداد زیادی صرافی بومی هم وجود دارند که فقط به ساکنین و توابع یک منطقه جغرافیایی خاص ارائه خدمات می کنند. بنابراین ما با چند صد صرافی ارز دیجیتال مختلف طرف هستیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در صورتی که بخواهیم از بین این موارد یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنیم، ابتدا باید فاکتورهای شناسایی یک صرافی خوب را بشناسیم. بعد از آن نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال را به شما خواهیم گفت.

یک صرافی ارز دیجیتال خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید خرید ارز دیجیتال و فروش آن را در تمامی صرافی های رمز ارزی انجام دهید. با این حال تفاوت هایی بین این صرافی ها وجود دارد که می تواند تجربه سرمایه گذاری شما را تغییر دهد. سیاست های داخلی هر صرافی با صرافی های دیگر متفاوت است و همین موضوع باعث شکل گیری شیوه های متنوع خدمت رسانی صرافی ها می شود. یک صرافی ارز دیجیتال ممکن است به شما چند راه مختلف برای درآمد زایی نشان دهد و یک صرافی دیگر راه اصلی شما را هم سخت تر کند. به همین دلیل باید به دقت صرافی ها را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای انجام این کار باید معیارهای یک صرافی خوب را بشناسید. در این قسمت فهرستی از استانداردهای لازم برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال را مشاهده می کنید:

  • امنیت و سرعت بالای پلتفرم
  • کارمزد کم
  • عمق بالای بازار
  • اختلاف کم بین قیمت خرید و فروش
  • تفاوت ناچیز بین صف های سفارش
  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته
  • تسویه آنی

موارد فوق، چند نمونه از ویژگی هایی هستند که یک صرافی ارز دیجیتال خوب و مطمئن باید آن ها را داشته باشد. گرچه هر یک از این موارد، خود شامل چند بخش دیگر می شوند. خصوصا در بخش امنیت، قسمت های مختلفی هستند که صرافی باید آن ها را به خوبی شناسایی کرده و پوشش دهد. می توان گفت که یکی از مهم ترین ارکان یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، امنیت آن است.

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

پس از این که یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن را شناسایی کردید می توانید با انجام ثبت نام در آن، خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید. روند ثبت نام و احراز هویت در برخی از صرافی ها نسبت به سایرین سریع تر است. به طور مثال صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن که دارای استانداردهای ذکر شده می باشد، سرعت بالایی در تایید احراز هویت دارد. کاربران این صرافی معمولا در عرض چند دقیقه احراز هویت می شوند و دسترسی به امکانات صرافی برای آن ها باز شود. نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت ایمن به شکل زیر است:

  1. ورود به بخش ثبت نام
  2. تکمیل اطلاعات
  3. تایید ایمیل
  4. تکمیل اطلاعات کاربری

به همین سادگی و در کوتاه ترین زمان، ثبت نام و احراز هویت شما در صرافی ارز دیجیتال انجام می شود. پس از انجام این کار می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را آغاز کنید. با توجه به این که برای آموزش ثبت نام، صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن را برای شما مثال زدیم، در قسمت خرید ارز دیجیتال هم از همین صرافی کمک خواهیم گرفت.

خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال از صرافی بیت ایمن، پس از انجام ثبت نام و احراز هویت، وارد بخش خرید و فروش شوید. صفحه خرید و فروش هر رمز ارز با دیگری متفاوت است. به طور مثال اگر می خواهید بیت کوین را خرید و فروش کنید، باید در مقابل نام بیت کوین، روی دکمه خرید و فروش کلیک کنید. با کلیک کردن روی نام بیت کوین، معرفی نامه این رمز ارز برای شما باز می شود تا بتوانید پیش از خرید، آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید. حدود ۵۰ ارز دیجیتال مختلف در این صرافی وجود دارد که می توانید با همین روش با آن ها آشنا شوید.

برای خرید ارز دیجیتال و فروش آن در صرافی بیت ایمن، روی دکمه خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظرتان کلیک کنید. پس از انجام این کار، صفحه معاملات آن رمز ارز برای شما باز می شود. در این صفحه دو کار سبز و قرمز رنگ را مشاهده می کنید. کادر سبز رنگ برای خرید و کادر قرمز برای فروش استفاده می شود. در بالای هر یک از کادر ها دو گزینه سفارش عادی و فوری قرار دارد که می توانید هر یک از آن ها را انتخاب کنید. سفارش عادی کارمزد کمتری دارد و تعیین کننده قیمت خودتان هستید ولی انجام آن بیشتر طول می کشد. در سفارش فوری معامله در لحظه و با قیمت لحظه ای بازار انجام می شود اما کارمزد آن اندکی بیشتر است. به همین سادگی می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو