چرا اجاره ماشین در کیش؟

منبع: فوت و فن

112

1400/10/2

08:01


چرا اجاره ماشین در کیش؟

اجاره ماشین در کیش برای آن‌ها که به این جزیره مرجانی زیبا و شگفت‌انگیز سفر می‌کنند لازم است. این جزیره پر از مکان‌های دیدنی و تفریحاتی است که شبیه آن‌ها را در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید تجربه کنید. به همین دلیل هم باید سعی کنید که در چند روز سفرتان نهایت استفاده را از زمانی که دارید ببرید. اگر شما خودتان به کیش سفر کرده و خودتان هم برنامه‌ریزی سفرتان را در دستتان گرفته‌اید، ممکن است به نظرتان برسد که در مدت چند روزی که آنجا هستید چطور می‌توانید همه دیدنی‌های کیش را ببینید، از تفریحات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید، از پاساژها و بازارها خرید کنید و تازه از تماشای دریای خلیج فارس و ساحل‌های کم‌نظیر هم حظ ببرید.

راه حل شما برای این کار می‌تواند اجاره ماشین در کیش از سوئیچ کیش باشد تا بتوانید بیشترین بهره را از روزهای سفرتان در این جزیره ببرید.

اجاره ماشین در کیش برای بازدید از دره پرتغالی‌ها، پایاب و گذر هنرمندان

اجاره ماشین در کیش برای بازدید از کیش بهترین پیشنهاد برای گردشگرانی است که دوست ندارند چیزی را در سفر به این جزیره از دست بدهند. جایی در کیش وجود دارد به نام دره پرتغالی‌ها که در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. دسترسی به این بخش از جزیره بدون خودرو کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد، ولی اجاره کردن خودرو می‌تواند مسیر رفتن به جایی را که روزی پرتغالی‌ها در آن ساکن بوده‌اند هموار کند.

یکی‌دیگر از مناطق دیدنی پایاب کیش است که همان طور که از نامش پیدا است یعنی پای آب و به مکانی اطلاق می‌شود که یک کانال با شیب تند است که در کنار چاه و قنات واقع می‌شده است و به‌وسیله چند پله می‌توان به آب قنات دست یافت. اجاره ماشین در کیش سوئیچ کیش این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با خیال راحت برای دیدن از این مکان تاریخی زمان بگذارید.

گذر هنرمندان در کیش جایی است که در آن تندیس هنرمندان نامدار و بزرگی از هر گوشه کشور و با هر هنری پشت سر هم ردیف شده‌اند که تماشای آن‌ها در خیابان سنایی کیش لذت بخش خواهد بود.

اجاره ماشین در کیش برای بازدید از قلعه جنی، موزه خلیج فارس و کشتی یونانی

با اجاره ماشین در کیش سوئیچ کیش می‌توانید به دیدن سه جای دیدنی که در کنار هم هستند، در یک روز از لذت ببرید. یکی از آن‌ها قلعه جنی کیش است که داستان‌های عجیبی درباره آن بر سر زبان‌ها جاری است. قلعه‌ای مستطیل شکل که زمانی محل استقرار سربازانی بوده است که بعد‌ها به‌دلیل مرگ‌های بدون دلیل و عجیب سرباز‌ها تخلیه شده است. حالا که تا این بخش جزیره آمده‌اید باید به دیدار موزه خلیج فارس هم بروید که معماری ساختمان آن شبیه یک صدف است.

اجاره خودرو در کیش به شما مجال می‌دهد که در سفرتان حتماً به دیدار کشتی یونانی هم بروید. کشتی که در سال ۱۳۴۵ از یونان خارج شد و دیگر هرگز به کشورش بازنگشت و در کیش به گل نشست. تماشای آن را در زمان غروب آفتاب نباید از دست داد.

اجاره ماشین در کیش برای بازدید از شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره

می‌توانید با اجاره ماشین در کیش از سوئیچ کیش برای دیدار شهر زیرزمینی کاریز که از مکان‌های بسیار دیدنی جزیره است اقدام کنید. این شهر در واقع یک قنات بزرگ به عمق ۸ متر و مساحت ۱۰ هزار متر مربع است. دیوارهای این شهر زیرزمینی پر از صدف است. اگر شما دسته جمعی با دوستان یا افراد فامیل به جزیره کیش سفر کرده باشید، برایتان به صرفه‌تر است تا یک خودرو اجاره کنید تا این که با تاکسی به این طرف و آن طرف بروید.

قیمت اجاره ماشین در کیش با توجه به این که ماشین‌های مدل بالا و لوکسی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که از رانندگی با آن‌ها نیز لذت خواهید برد، اصلاً گران تمام نمی‌شود. به این ترتیب، دیدار از شهر باستانی حریره نیز برایتان کار سختی نخواهد بود. شهری که بازمانده ویرانه‌های حریره باستانی است و هزار سال قدمت دارد.

اجاره ماشین در کیش برای بازدید از خانه اعیانی، خانه مردم شناسی و آب انبار دوقلو

می‌توانید با اجاره ماشین در کیش از تماشای خانه اعیانی در کیش که از خشت و آجر ساخته شده است لذت ببرید. قدمت این خانه بزرگ به دوران ایلخانی باز می‌گردد. نکته جالبی که شاید دانستن آن درباره جزیره کیش خالی از لطف نباشد این است که این جزیره پیش از رونق و تبدیل شدن به منطقه آزاد یک جزیره بومی با آداب و رسوم خاص خودش بوده است که امروزه با گسترش پاساژها و شهرنشینی در آن به دست فراموشی سپرده شده است. رفتن به خانه مردم‌شناسی به گردشگران کمک می‌کند که از آن روز‌ها بیشتر بدانند و با رسوم مردمان آن زمان آشنایی بیشتری پیدا کنند. وسایل و ابزار موجود در این خانه دیدارکنندگان را با سبک و سیاق زندگی ساکنان آن زمان جزیره کیش آشنا خواهد کرد.

ممکن است بدون خودرو نتوانید به دیدار آب انبار این جزیره بروید. آب انباری که محل نگهداری آب بوده است و دو گنبد در کنار هم دارد. دست یافتن به دو دنیای مدرن و سنتی و بومی در کیش در کنار هم در یک سفر کوتاه تنها با اجاره کردن خودرو از سوییچ کیش ممکن است.

اجاره ماشین در کیش برای بازدید از روستای باغو و دیگر اماکن دیدنی جزیره

یکی از روز‌های سفر را با اجاره ماشین در کیش به روستای باغو بروید. منطقه‌ای که می‌توانید در آن‌ها بومیان کیش را ببینید و حتی از مصاحبت با آن‌ها لذت ببرید. این روستا از سه بخش تشکیل شده است که گذر زمان موجب شده است که تنها یک بخش آن باقی بماند و دو بخش دیگر خالی از سکنه شود. همان تعداد کم ساکنان این منطقه از شما استقبال خواهند کرد و پذیرای گردشگران و هم صحبتی با آن‌ها هستند.

از دیگر دیدنی‌های جزیره کیش می‌توان به درخت سبز کیش، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین‌های کیش، اسکله تفریحی کیش، نمایشگاه خزندگان کیش، مجموعه مارینا کیش، آکواریوم کیش، قلعه وحشت کیش، بوستان آهوان کیش، ساحل مرجانی کیش و سواحل نقره فام کیش اشاره کرد. همانطور که می‌بینید آنقدر زیاد هستند که بدون اجاره ماشین در کیش دیدن همه آن‌ها تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد.

تازه به همه آن‌ها می‌توان پارک ساحلی سیمرغ، پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی میرمهنا، فلای دامون (اولین مرکز تخصصی شبیه‌‌سازی پرواز در ایران) ، پارک کیبل اسکی (اسکی کابلی روی آب) ، پارک آبی اوشن و پارک آبی بادی مارینا را نیز اضافه کرد.

 اجاره ماشین در کیش برای لذت از تفریحات جزیره

اجاره ماشین در کیش برای لذت بردن از تفریحات آبی کیش هم لازم است. این تفریحات آنقدر زیاد هستند که ممکن است نتوانید در یک سفر برای همه آن‌ها وقت بگذارید، اما قطعاً برخی از آن‌ها در فهرست بازدیدهای شما قرار خواهند گرفت.

پاراسل، قایق ‌سواری، اسکوتر زیر دریایی، جت اسکی، اسکی روی آب، بنانا سواری، شاتل سواری، غواصی و پیست اسکیت روی یخ دامون از این دست محسوب می‌شوند. به تفریحات آبی جزیره تفریحات غیر آبی اما جذاب مثل کارتینگ کیش، بولینگ مریم کیش، باشگاه سوارکاری کیش و گلایدر کیش را نیز اضافه کنید. برای یک سفر دریایی کوتاه و سوار شدن بر کشتی‌‌های تفریحی کیش هم می‌توان از طریق اجاره ماشین در کیش اقدام کرد. بعد از تجربه هیجان این تفریحات حتماً دوست دارید هر چه سریع‌تر به آرامش محل اقامتتان بازگردید.

اجاره ماشین در کیش برای رفتن به مراکز خرید

اجاره ماشین در کیش برای شما این امکان را ایجاد می‌کند تا مجبور نباشید فقط از مراکز خرید نزدیک به هتل و محل اسکان خود خرید کنید. مرکز خرید دامون کیش، مرکز تجاری و اداری سارینا ۱، مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان، بازار مروارید، بازار مریم کیش، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، بازار زیتون، مرکز خرید پانیذ کیش، بازار ونوس، پارس خلیج، دیپلمات مال، بازار ماهی کیش، کوروش برند سنتر، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید رویا مال کیش، مرکز خرید پدیده کیش و به کیش همه اماکنی هستند که برای خرید کردن مناسبند.

به جز این‌ها، بازارهای سنتی و بومی مثل صفین هم هستند که می‌توانید با داشتن یک خودرو به سادگی خودتان را به آنجا برسانید و خرید کنید.

انتخاب اجاره ماشین در کیش از سوئیچ کیش

اجاره ماشین در کیش از سوئیچ کیش از مجموعه سوییچ کیش با امکانات بی‌نظیرش در هر مکان و زمانی آماده خدمت‌رسانی به تمام گردشگران جزیره کیش است که دوست دارند با خودرویی که به‌طور کامل در اختیارشان است جزیره را زیر پا بگذارند. همانطور که دیدید این جزیره پر از مکان‌هایی است که از دست دادن هر کدام از آن‌ها می‌تواند بعد از تمام شدن منجر به پشیمانی تان شود. اجاره کردن یک خودرو می‌تواند راحتی و بهره بردن بیشتر از زمان سفر را برای شما به ارمغان بیاورد. اجاره کردن ماشین از این مجموعه هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و حتی به مدارک ویژه‌ای برای این کار نیاز نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو