چگونه پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

چگونه پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟


منبع: بیتوته

140

1400/10/2

10:08


چگونه پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟



بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق سیستم کامپیوتر, بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام در اندروید, برنامه ریکاوری پیام های اینستاگرام

با پشتیبانی حساب کاربری می توانید پیام های پاک شده در دایرکت را بازیابی کنید

 

روشهای بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام

پشتیبانی از حساب کاربری، یکی از قابلیت های اینستاگرام برای کاربران به شمار می رود. این پشتیبانی شامل پیام های دایرکت، ویدئو، تصاویر، لایک و کامنت می شود. کاربران می توانند به وسیله ی روش های مختلف در راستای بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام اقدام نماید. ما در این مقاله چهار تکنیک کاربردی را برای بازیابی پیام های اینستاگرام عنوان می کنیم. 

نحوه بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام

تکنیک اول؛ بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق تلفن همراه

گام اول

در راستای بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام، ابتدا وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید. از این پس برای ورود به بخش تنظیمات، بر روی نمایه حساب کاربری ضربه بزنید و در قسمت سمت راست صفحه، بر روی آیکون سه خطی ضربه بزنید. سپس در میان گزینه های مختلف، "SETTING" را انتخاب کنید. 

 

بازیابی پیام های پاک شده اینستا, بازگرداندن پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام, ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

برای بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینتستاگرام

 

گام دوم

ضرورت دارد تا در بخش امنیت برنامه وارد بخش دانلود داده ها شوید. برای این منظور بر روی گزینه "Security" کلیک کنید و "Download Data" را انتخاب نمایید. 

 

بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام, بازیابی پیام های پاک شده اینستا, بازگرداندن پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام

مدت زمان لازم برای بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت 

 

در بخش دانلود داده ها، از کاربر برای ارسال داده ها، یک آدرس ایمیل خواسته می شود. در این مرحله به حروف نوشتاری ایمیل دقت کنید. سپس برای درخواست دانلود، دکمه ی "Request Download" را انتخاب کنید.

 

اینستاگرام برای تأیید بارگیری از کاربر خواستار وارد کردن پسورد حساب کاربری می شود. شما ملزم هستید پسورد اینستاگرام را در کادر مربوطه وارد نمایید. سپس بر روی دکمه های "Next" و "Done" ضربه بزنید. 

 

بهتر است بدانید مدت زمان جمع آوری داده های پاک شده و بازیابی پیام حدود 48 ساعت زمان بر است. علاوه بر این، هر کاربر برای درخواست دانلود داده ها در بازه زمانی چهار روز می تواند درخواست بدهد. به عبارتی دیگر شما هر چهار روز، تنها یک مرتبه می توانید درخواست بازیابی داده را ارسال نمایید. 

 

گام سوم

زمانی که از جانب اینستاگرام ایمیل را دریافت کردید برای دانلود، بر روی آدرس ایمیل ضربه بزنید و گزینه "Download Data" را انتخاب کنید. 

در طی این روند، صفحه نمایش اینستاگرام اجرا می شود. شما ملزم هستید اطلاعات حساب کاربری را برای ورود وارد نمایید. در صورتی که تمام مراحل دانلود را به درستی طی کرده باشید، دکمه "Download Data" نمایش داده می شود. 

 

 بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام در اندروید, برنامه ریکاوری پیام های اینستاگرام, ریکاوری پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام

پیام های دانلود شده دایرکت اینستاگرام با فرمت json و در قالب zip می باشند

 

گام چهارم

پیام های دانلود شده دایرکت اینستاگرام با فرمت json و در قالب zip می باشند. ضرورت دارد تا پرونده پیام ها را در هر پوشه ی مدیریت فایل ها خارج کنید. 

در راستای خواندن پرونده json می بایست یک نرم افزار با عنوان "Josn Genie" دانلود کنید. برای این منظور وارد فروشگاه گوگل پلی شوید. سپس در کادر جست و جو گر، عنوان نرم افزار " Josn Genie" را وارد کنید. 

 

پس از دانلود نرم افزار، آن را اجرا کنید. بر روی آیکون منو  یا نماد سه خطی موجود در بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه " Open JSON File" را انتخاب نمایید. 

پرونده بارگیری شده اینستاگرام را با عنوان " messages.json" پیدا کنید و با انتخاب آن، بر روی گزینه "ok" ضربه بزنید. برای بررسی پیام ها می بایست گزینه " conversation" را انتخاب کنید. 

 

ریکاوری پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام, ترفندهای اینستاگرام, بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام

پرونده بارگیری شده اینستاگرام را با عنوان " messages.json" پیدا کنید

 

در نهایت شما می توانید به بازیابی آخرین پیام های حذف شده در دایرکت اینستاگرام بپردازید. 

لازم به ذکر است با بهره گیری از تکنیک کنونی، احتمال بازگشت پیام هایی وجود دارد که در روز های اخیر پاک شده اند. در واقع این روش، تضمین کننده ی بازگشت تمام پیام های پاک شده دایرکت اینستاگرام نمی باشد. 

 

تکنیک دوم؛ بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق سیستم کامپیوتر

گام اول

برای بازیابی پیام های حذف شده در دایرکت اینستاگرام از طریق کامپیوتر، وارد سایت " instagram.com" شوید. سپس برای ورود به حساب کاربری، نام و پسورد حساب را وارد کنید. آیکون چرخ دنده موجود در صفحه کاربری، نماد تنظیمات است. بر روی آن کلیک کنید و گزینه ی " Privacy and Security" را انتخاب نمایید.

 

 ترفندهای اینستاگرام, بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام, بازیابی پیام های پاک شده اینستا

روش دوم بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق سیستم کامپیوتر می باشد

 

گام دوم

وارد بخش " Data Download" شوید و گزینه " Request Download" را انتخاب کنید. سپس آدرس ایمیل را در باکس نمایشی وارد نمایید و بر روی گزینه " Next" کلیک کنید. 

پس از ارسالی درخواست بازیابی پیام ها وراد ایمیل شوید و ایمیل ارسالی از طریق اینستاگرام را با عنوان " Your Instagram Data" باز کنید. سپس گزینه " Download Data" را انتخاب کنید. 

 

در طی این روند، مرورگر باز می شود و از کاربر خواستار نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام می شود. با ورود به اینستاگرام صفحه دانلود داده ها نمایش داده می شود. شما ملزم هستید برای دانلود فایل بر روی " Download Data" کلیک کنید. 

در نهایت در صورتی که پرونده بازیابی شده با فرمت json دانلود شد، برای بازخوانی پرونده از نرم افزار " Json Genic (Editor)" به مثابه ی تکنیک اول بهره مند شوید. 

 

بازگرداندن پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام, ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام, برگرداندن پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام

نرم افزار FONELAB ابزار مناسبی در خصوص بازیابی پیام های دایرکت می باشد

 

تکنیک سوم؛ بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام به وسیله نرم افزار

نرم افزار های بازیابی پیام دایرکت اینستاگرام از طریق فایل های حافظه پنهان دستگاه اندروید و آیکون روند دانلود را تکمیل می سازند. 

 

نرم افزار های بازیابی کننده پیام اینستاگرام ویژه اندروید

Dr. Fone by Wondershare

یکی از نرم افزار های مخصوص سیستم عامل ویندوز، مک و اندروید برای بازیابی اطلاعات، Dr. Fone by Wondershare می باشد. این نوع نرم افزار حتی با نسخه های قدیمی اندروید نیز سازگاری دارد و گزینه مناسبی برای بازیابی اطلاعات حذف شده سیستم اعم از سابقه تماس، پیام های اینستاگرام، تصاویر، فیلم و عکس به شمار می رود. 

 

FONELAB

نرم افزار FONELAB ابزار مناسبی در خصوص بازیابی اطلاعات سیستم عامل مک، ویندوز و اندروید به شمار می رود. این نرم افزار قابلیت بازیابی پیام اینستاگرام، فایل های صوتی، مخاطبین، سابقه تماس، واتساپ، فیلم، تصاویر و پیوست های پیام را به کاربران در برنامه های مختلف ارائه می دهد. 

 

نرم افزار های بازیابی کننده پیام اینستاگرام ویژه آیفون 

IMYFONE D-BACK

IMYFONE D-BACK نوعی ابزار برای بازیابی اطلاعات در گوشی های آیفون است. نسخه های این نرم افزار برای Windows و Mac نیز در دسترس هستند. 

شما می توانید به وسیله ی IMYFONE D-BACK گزارش های تماس، فیلم، تصاویر و یادداشت های دستگاه را باز گردانید. همچنین می توانید در خصوص بازیابی پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام از آن بهره مند شوید. 

 

 بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام, بازیابی پیام های پاک شده اینستا, بازگرداندن پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام

معروف ترین نرم افزار ویژه آیفون در راستای بازیابی اطلاعات، U .FONE می باشد

  

U .FONE

معروف ترین نرم افزار ویژه آیفون در راستای بازیابی اطلاعات، U .FONE می باشد. این نرم افزار می تواند تمام اطلاعات حذف شده در گوشی های آیفون و آیپد را بازگرداند. 

یکی از قابلیت های U .FONE در راستای بازگردانی، دانلود پیام های حذف شده اینستاگرام است. 

 

بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق سیستم کامپیوتر, بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام در اندروید, برنامه ریکاوری پیام های اینستاگرام

آسان ترین روش برای بازیابی پیام های پاک شده دایرکت با فیسبوک است

 

تکنیک چهارم؛ بازیابی پیام های پاک شده اینستاگرام از طریق فیسبوک 

یکی از قابلیت های برجسته ی اینستاگرام، اتصال حساب کاربری اینستاگرام به حساب فیسبوک است. پروسه ی اتصال حساب کاربری اینستاگرام به فیسبوک در راستای مبدل سازی اکانت شخصی به تجاری کاربرد گسترده ای دارد. 

 

تکنیک چهارم برای بازگردانی پیام های پاک شده به وسیله ی فیسبوک مختص کاربرانی است که حساب کاربری اینستاگرام آن ها به فیسبوک متصل است.

در حقیقت آسان ترین روش برای بازیابی پیام های پاک شده دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک میسر است. برای این منظور وارد حساب کاربری فیسبوک شوید. سپس در تب Inbox یا پیام های فیسبوک، بر روی " Instagram Direct" ضربه بزنید. 

 

 در طی این فرایند تمام پیام های اینستاگرام حتی پیام های پاک شده دایرکت نمایش داده می شوند. 

 

گردآوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو