عیادت مسئولان شهرداری از مصدومان حادثه مترو

منبع: برترین ها

116

1400/10/2

11:19


مدیرکل سلامت شهرداری تهران به نمایندگی از شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ۱۲ مصدوم حادثه خروج از ریل قطار در خط کرج _ تهران در ایستگاه چیتگر عیادت و دلجویی کرد.

ایلنا: مدیرکل سلامت شهرداری تهران به نمایندگی از شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ۱۲ مصدوم حادثه خروج از ریل قطار در خط کرج _ تهران در ایستگاه چیتگر عیادت و دلجویی کرد.

حمید صاحب در ساعات اولیه پس از وقوع حادثه متروی ایستگاه چیتگر به منظور عیادت و بررسی مصدومان این حادثه به ۳بیمارستان محل اعزام آسیب دیدگان سرکشی کرد.

بر اساس این گزارش، ۲تن از مصدومان حادثه به بیمارستان فیاض بخش، یک تن به بیمارستان سردار سلیمانی و ۹مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) اعزام شده بودند.

در روند عیادت مدیرکل سلامت شهرداری تهران از مصدومان این حادثه، پزشکان معالج مستقر در این بیمارستان ها حال عمومی ۱۱تن از مجروحان را پس از ویزیت اورژانسی خوب و آماده ترخیص اعلام کردند. یکی از مصدومان بیمارستان سردار سلیمانی که در این حادثه از ناحیه سر دچار آسیب شده بود نیز بعد از بررسی ها و اقدامات تشخیصی با حال عمومی خوب مرخص شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو