دانلود ویندوز سرور Windows Server 2022

دانلود ویندوز سرور Windows Server 2022


منبع: پی سی دی

154

1400/10/2

14:01


دانلود ویندوز سرور Windows Server 2022

نسخه بعدی ویندوز سرور که از مارس 2021 در پیش نمایش عمومی Ignite  با نام 2022 شناخته شده ، اکنون قابل دسترسی است . زمانی این خبر بسیار بزرگی بود ، هر فروشگاه IT در کره زمین ناامیدانه به دنبال ویژگی های جدیدی از Windows Server بود که زندگی آن ها را آسان تر می کرد. اما در واقع دیگر چنین نیست . اخبار پیش نمایش این محصول که شامل 30 دقیقه ارائه است و نیمی از این زمان مربوط به آپدیت Azure و Windows Admin Center می باشد که به طریقی به Windows Server مرتبط هستند . البته این بدان معنا نیست که در این آپدیت شاهد ویژگی های جالبی نیستیم بلکه به این معناست که ویندوز سرور مانند چند سال پیش در مایکروسافت در اولویت قرار ندارد .

Windows Server 2022 شامل سه پیشرفت ساده در رابطه با امنیت ، ادغام پورتال و پشتیبانی از Windows Containers در  Kubernetes  است . در قسمت Kubernetes اندازه تصویر Windows Container کاهش یافته است که به عنوان بهبود عملکرد و سرعت بارگیری توصیف می شود. سایر پشتیبانی های Kubernetes شامل موارد زیر است :

  • توانایی اجرای برنامه هایی که به Azure Active Directory با حساب های سرویس مدیریت شده گروه (gMSA) بدون اتصال دامنه به میزبان
  • توانایی تنظیم سیاست با استفاده از Calico در سراسرhybrid Kubernetes clusters
  • نصب آسان تر Kubernetes ، از جمله پیکربندی گره برای پردازش میزبان و پشتیبانی ازIPv6

مایکروسافت ادعا می کند که ویندوز سرور 2022 می تواند از برنامه های بزرگی مانند SQL را پشتیبانی کند . همچنین ویندوز سرور 2022 دارای قابلیت های امنیتی داخلی مانند استفاده از HTTPS و Transport Layer Security 1.3 به طور پیش فرض است . هرچند خبر مهم افزودن Secured-core protection به این نسخه از ویندوز سروراست . در قسمت امنیتی ، یک ویژگی جدید در Windows Server 2022 قابلیت  Secured-core server س آن است که هنگام استفاده از سخت افزار واجد شرایط ، محافظت های امنیتی را در سطح سیستم عامل اضافه می کند.

Secured-core server یک سخت افزار (Trusted Platform Module 2.0) است و رویکرد امنیتی آن مبتنی بر مجازی سازی طراحی شده است و برای اثبات این مسئله که سیستم عامل توسط اصطلاحاً “rootkits” یا “bootkits” در مرحله راه اندازی به خطر نیفتاده است ، طراحی شده است. چنین برنامه حفاظتی در حال حاضر در سمت مشتری در رایانه های شخصی Windows 10 Secured-core موجود است .   Windows Admin Center در مرحله پیش نمایش دارای یک ابزار   Security جدید است که وضعیت فعلی Secured-core  را نشان می دهد .

مایکروسافت ادعا می کند که Azure Arc و Storage Migration Service دو قابلیت ترکیبی اصلی هستند که با ویندوز سرور 2022 بهترین عملکرد را دارند Azure Arc . ابزار مدیریت ابری مایکروسافت است که از مدیریت داخلی سرور نیز پشتیبانی می کند  Storage Migration Service . به اتصال یکپارچه سرورها در محل برای سرورهای  Azure  وهمچنین انتقال داده با تأخیر کم به ابر اجازه می دهد  . همچنین با اضافه شدن Windows Admin Center ما این تجربه عالی مدیریت را با فرصت های اضافی مانند نمای پیشرفته استفاده از virtual machine ، نظارت بر عملکرد ، مشاهده رویدادها و موارد دیگر ، تکمیل کرده ایم.

دانلود

نیم بها

دانلود جدیدترین نسخه ویندوز سرور Windows Server 2022

ورژنحجمسرور پی سی دی
AIO v20348.405 ISO4.20GBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

 
-فایل ISO شامل نسخه های زیر از ویندوز سرور 2022 می باشد:
 
Windows Server 2022 Standard (Server Core Installation)
Windows Server 2022 Standard (Server with a GUI)
Windows Server 2022 Datacenter (Server Core Installation)
Windows Server 2022 Datacenter (Server with a GUI)
Azure Stack HCI (Server Core Installation)

دانلود کرک ویندوز سرور 2022 به صورت جداگانه

سرور پی سی دی
DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود ویندوز سرور Windows Server 2022

راهنمای نصب
1. فایل iso را با نرم افزار های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز کنید و شروع به نصب کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو