سایپاشاهین در اولین ارزیابی کیفی چهارستاره شد

منبع: برترین ها

112

1400/10/2

14:36


شاهين محصول گروه خودروسازي سايپا در نخستين ارزيابي كيفي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران با چهارستاره كيفي وارد ليست محصولات مورد ارزيابي اين شركت شد.

سايپانيوز: شاهين محصول گروه خودروسازي سايپا در نخستين ارزيابي كيفي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران با چهارستاره كيفي وارد ليست محصولات مورد ارزيابي اين شركت شد.

در آخرين گزارش منتشره شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران(ISQI)، با تست‌هاي صورت گرفته در بخش‌هاي مختلف سايپاشاهين نظير فنربندي و تعليق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، بدنه، رنگ، صداهاي غيرعادي و نفوذ آب، اين خودرو توانست چهارستاره كيفي را كسب كند.

سایپاشاهین در اولین ارزیابی کیفی چهارستاره شد

كسب چهارستاره كيفي خودرو شاهين در حالي صورت گرفته كه اين محصول گروه سايپا براي نخستين‌بار مورد بررسی قرار گرفته و با كسب اين چهارستاره وارد ليست محصولات مورد ارزيابی شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران شده است.

باتوجه به قابليت‌ها، امكانات و آپشن‌هاي منحصربه‌فرد خودرو شاهين در ميان توليدات داخلي و افزايش نظارت‌هاي كيفي شاهين و ارتقاي كيفيت روزافزون قطعات و فرايندهاي توليد و مونتاژ اين محصول، بي‌ترديد در ارزيابي‌هاي آتي با بهبود نمرات كيفي و كسب نمرات بهتر در آزمون‌ها، این جايگاه در ميان محصولات توليد داخل حفظ و ارتقا خواهد يافت.

توليد محصولي در سطح شاهين با مجموعه‌اي از امكانات و آپشن‌هاي روز جهاني كه در هيچ‌يك از خودروهاي داخلي هم‌رده آن وجود ندارد، در شرايط دشوار تحريم و محدوديت‌هاي بين‌المللي جهت تأمين قطعات و مواد اوليه مورد نياز توليد، از جمله موفقيت‌ها و دستاوردهاي گروه خودروسازي سايپا محسوب مي‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو