نقاشی های دو سینماگر ایرانی در نخستین نمایشگاه متاورسی/ افتتاح سینما توراکو یاسمن شریف زاده

منبع: ایران آرت

107

1400/11/26

18:50


آثاری از هنرمندان کشورهای ایتالیا، فرانسه، اتریش، ایران، ونزوئلا، و آمریکا نیز در این نمایشگاه متاورسی به نمایش است

ایران آرت: امیر شهاب رضویان و مینو ایرانپور، دو هنرمند ایرانی در سالن Cinema Touraco نخستین نمایشگاه متاورسی متشکل از هنرمندان هنر نقاشی، چاپ و عکاسی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اتریش، ایران، ونزوئلا، و آمریکا از بیست و یکم بهمن ماه به نمایش درآمد.

 در این‌ نمایشگاه ۱۰ نقاشی از امیرشهاب رضویان، فیلمساز و نقاش به نمایش درمی‌آید. رضویان دانش آموخته‌ی کارگردانی سینما و پویانمایی از دانشگاه هنر است و ۴۰ فیلم کوتاه و هفت فیلم سینمایی ساخته است. او در کنار کارگردانی و تهیه‌کنندگی نقاشی هم می‌کند و نمایشگاه‌هایی هم برگزار کرده است.

در این نمایشگاه همچنین دو اثر نقاشی دیجیتال از مینو ایرانپور، نقاش و ویدیوآرتیست به نمایش درمی آید. ایرانپور دانش آموخته ی انجمن سینمای جوان ایران و نقاشی و پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران است. آثار او شامل چهار فیلم کوتاه هشت میلمتری، بیست و هفت اثر ویدئوآرت و هفتاد اثر نقاشی و دیجیتال وبیش از پانصد چاپ دستی است.

نکته قابل ذکر در این نمایشگاه، سالن اختصاصی «سینما توراکو» است. «سینما توراکو» یک استودیوی مجازی هنر و تکنولوژی است که توسط یاسمن شریف زاده، دانش آموخته‌ی کارگردانی تئاتر و هنرمند بینارشته‌ای تاسیس شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو