دانلود بازی Wartales v1.13257 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Wartales v1.13257 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

132

1400/11/26

18:51


اولین رای باشید!

بازی Wartales قرار است که صد سال بعد از سقوط امپراطوری بزرگ ادوران را به نمایش گذارد. طاعون بزرگی چنین اتفاقی را رقم زده است و در اوج آشفتگی و بلاتکلیفی جلو خواهیم رفت. فقط شجاع‌ترین کاراکترها می‌توانند پیشروی صحیحی در بازی داشته و آن را ادامه دهند. اکنون، شما رهبری گروه بزرگی را کسب کرده‌اید و باید این پیشروی را تا انتها ادامه دهید. چنین فعالیت‌های بزرگی برای شما لذت بخش خواهد بود و می‌توانید در یک دنیای بزرگ و عظیم، مرگ، عطش ثروت و زندگی روزمره متفاوتی را دنبال کنید. شما یک کاراکتر خاص نیستید، اما کارهای خاصی انجام خواهید داد. دوره جدیدی از صلح آغاز شده است و شما مسئول برقرار آن خواهید بود.

Wartales v1.13257 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Wartales

در دنیای غول پیکر این بازی قدم خواهید گذاشت و می‌توانید در گوشه و کنار این بازی المان‌های جالبی را کشف کنید. برای خروج از موقعیت‌های ترسناک، می‌توانید پیچ جدیدی را در نبردهای مبتنی بر نوبت بازی داشته و تاکتیک رقابت‌های خود را تغییر دهید. حیوانات وحشی، راهزنان نترس و موارد دیگر هم وجود خواهند داشت که چالشی بزرگ در مسیر شما خواهند بود. می‌توانید قراردادهایی را ببندید که به شما کمک کرده و در دفاع از این سرزمین، چاره راه شما باشند. هممزمان می‌توانید تخصص‌های بیشماری را کسب کرده و سلاح‌هایی را در مسیر پیدا کنید که در دفاع از مردمان باز هم کمک‌تان خواهند کرد. قابلیت‌های بیشتری در ادامه پدیدار می‌شوند که متناسب با سیستم پیشرفت خود، می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

info

Wartales is an open world RPG in which you lead a group of mercenaries in their search for wealth across a massive medieval universe. Explore the world, recruit companions, collect bounties and unravel the secrets of the tombs of the ancients!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64bit

Processor: Intel 2.0ghz Core 2 Duo or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 690

DirectX: Version 10

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel i5 3.1 Ghz Quad core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 950

DirectX: Version 10

Storage: 10 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 12م فوریه 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

——————

دانلود بازی Wartales (Early-Access) v1.13257-P2P:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو