فرق قطار غزال بنیاد با غزال بنیاد vip

فرق قطار غزال بنیاد با غزال بنیاد vip


110

1400/11/26

18:51


C:\Users\GeniousMonster\Desktop\MCo\New folder (5)\13.jpg

سفر با قطار همواره یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های پیش روی افرادی است که به همراه خانواده و دوستان خود سفر می‌کنند. قیمت مناسب، امکانات مناسب، راحتی سفری و… همه‌وهمه از جمله عواملی هستند که می‌توانند شما را برای خرید بلیط قطار علی بابا و سفر با قطار ترغیب کنند.

در کشور ایران، انواع مختلفی از قطار در مسیرهای مختلف تردد می‌کنند. این‌تنوع قطارها موجب می‌شود که خدمات‌رسانی و قیمت بلیط قطار از تنوع بالایی برخوردار باشد. پیش از خرید یک بلیط قطار برای سفر بهتر است ابتدا با تمامی امکانات آن آشنا باشید تا بتوانید تصمیم‌گیری خود را راحت‌تر انجام دهید.

در این‌مقاله قصد داریم امکانات ارائه شده در دو قطار غزال بنیاد و قطار غزال بنیاد vip را معرفی کنیم. همچنین در آخر به مقایسه این‌دو قطار خواهیم پرداخت تا شما تفاوت‌های بین این‌دو را بیشتر درک کنید.

مشخصات قطار غزال بنیاد

قطار غزال با فضای باز کوپه‌ها و راحتی صندلی‌ها و تختخواب‌ها امکان سفری مناسب را برای شما فراهم کرده است. فضای تمیز و آرام داخل کوپه موجب می‌شود که در تمام طول سفر خود احساس راحتی داشته باشید. صفحه نمایشگر و امکانات صوتی و تصویری موجود در قطارهای غزال شما را در تمام طول سفر سرگرم خواهد کرد.

سیستم سرمایش و گرمایش مطبوع و مناسب این‌قطارها را می‌توان یکی دیگر از مزایای سفر با قطارهای غزال دانست. البته با خرید بلیط قطار غزال بنیاد شما می‌توانید از خدمات پذیرایی و سرو نوشیدنی و خوراکی بهره‌مند شوید.

در هر کوپه میزهای تاشو وجود دارند که امکان غذا خوردن و قراردادن لوازم و لپ‌تاپ را در طول سفر برای شما فراهم می‌کنند. در هر واگن از قطارهای غزال بنیاد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.

C:\Users\GeniousMonster\Desktop\MCo\New folder (5)\16.jpg

مشخصات قطار غزال بنیاد vip

قطار غزال بنیاد vip از جمله بهترین و لوکس‌ترین قطارهای موجود در ایران است که تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. با خرید بلیط قطار غزال بنیاد vip شما می‌توانید سفری آرام، راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. شرکت‌های بنیاد، وانیا ریل و ریل سفر از جمله شرکت‌هایی هستند که قطار غزال بنیاد vip را در اختیار دارند.

این‌قطار، یک قطار بسیار پرسرعت چینی است که امکان داشتن سفری لوکس را برای شما فراهم می‌کند. قطار غزال بنیاد vip در ۱۰ کوپه چهارنفره و با ظرفیت ۴۰ نفر فعالیت می‌کند. امکاناتی که در این‌قطار به مسافران عرضه می‌شوند شامل سیستم صوتی و تصویری سرگرم‌کننده، صندلی و تخت‌خواب راحت و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

قطار غزال بنیاد چه تفاوت‌هایی با قطار غزال بنیاد vip دارد؟

همان‌طور که دیدیم، قطارهای غزال در دو نوع غزال بنیاد معمولی و قطار غزال بنیاد vip عرضه می‌شوند. این‌دو قطار تفاوت‌هایی با هم داشته و هرگز نباید باهم اشتباه گرفته شوند.

با خرید هر دو بلیط قطار غزال بنیاد و غزال بنیاد vip شما می‌توانید از امکانات مناسبی بهره‌مند شوید. البته تصور نکنید که با خرید هرکدام از این‌بلیط‌ها شما در واگن‌های متفاوتی خواهید بود. در واقع واگن‌های عرضه شده به خریداران هر دو نوع بلیط یکی هستند؛ اما خدمات یکسانی دریافت نمی‌کنند.

در هر واگن از قطارهای غزال، دو نوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در هر واگن یک کوپه مخصوص مهماندار قطار وجود دارد که در آن امکاناتی از جمله مایکروفر، یخچال، آب‌سردکن و ارتباطات تلفنی برای مسافران تعبیه شده است.

C:\Users\GeniousMonster\Desktop\MCo\New folder (5)\15.png

در هر کوپه سیستم تهویه مناسب و جای خواب راحت و همچنین یک میز سرو و پریز اختصاصی برای هر نفر وجود دارد که از آن می‌توان برای شارژ انواع لوازم برقی از جمله موبایل، لپ‌تاپ و پاوربانک استفاده کرد. همچنین خدمات دیگری از جمله ارائه ویلچر توسط قطارهای غزال به مسافران عرضه می‌شوند.

تنوع بی‌نظیر قطارهای غزال

چنان‌چه می‌خواهید با قطارهای غزال سفر کنید، بهتر است بدانید که این‌قطارها در دو نوع کوپه‌ای و اتوبوسی موجود هستند. همچنین بسته به نوع بلیط قطار خریداری شده، مسافران از خدمات و امکانات مختلفی بهره‌مند خواهند شد. دو قطار دیگر با نام‌های قطار سروش و پرستو در مجموع قطارهای غزال جای می‌گیرند که خدماتی مشابه با سایر قطارهای مجموعه غزال را به مسافران عرضه می‌کنند.

جمع‌بندی

در این‌مقاله دررابطه‌با امکانات قطارهای غزال بنیاد و غزال بنیاد vip با شما صحبت کردیم. همچنین با خواندن این‌مقاله شما با تفاوت‌های این‌دو قطار آشنا شدید و دانستید که چه ویژگی‌هایی خرید بلیط این‌دو قطار را از هم متمایز می‌کنند.

امکان خرید بلیط قطارهای غزال با طیف قیمتی متنوع از طریق وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیط قطار برای شما وجود دارد. سفر با قطارهای غزال، با وجود امکانات رفاهی و قیمت مناسب می‌تواند گزینه‌ای عالی و خاطره‌انگیز برای شما باشد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو