مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ – بخش دوم

مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ – بخش دوم


منبع: فوت و فن

118

1400/11/26

18:54


مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ – بخش دوم

در سال ۲۰۲۲ میلادی، سریال‌های زیادی فصل‌های جدید خود را پخش خواهند کرد و علاوه بر آن، چندین سریال جدید پخش خواهند شد. در سال ۲۰۲۱، سریال‌های جدیدی کار خود را شروع کردند و از جمله بزرگترین این سریال‌ها می‌توان سریال‌های دنیای سینمایی مارول را نام برد. بسیاری از سریال‌هایی که قرار بوده در سال ۲۰۲۱ پخش شوند، به دلیل تاخیرها در تولید ناشی از مشکلات ویروس کرونا، در سال ۲۰۲۲ پخش خواهند شد.

در این مطلب قرار است نگاهی به مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ میلادی داشته باشیم. همراه با ما باشید.

سریال عصر طلایی (The Gilded Age)

The Gilded Age (HBO)

The Gilded Age (HBO)

همانند سریال خاندان اژدها (House of The Dragon) و سریال ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings)، تولید سریال عصر طلایی نیز به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا، با تاخیرهایی مواجه شده بود. این سریال توسط جولین فلوز (Julian Fellowes) خلق شده است که ساخت سریال دانتون ابی (Downton Abbey) را در کارنامه خود دارد. اتفاقات سریال عصر طلایی در شهر نیویورک و در دهه ۱۸۸۰ میلادی رخ می‌دهد که اغلب به عنوان عصر طلایی آمریکا شناخته می‌شود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان کریستین برنسکی (Christine Baranski) و سینتیا نیکسون (Cynthia Nixon) را نام برد. این سریال قرار است در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ پخش شود.

سریال Single Drunk Female

Single Drunk Female (Freeform)

Single Drunk Female (Freeform)

این سریال، یک اثر کمدی است که در شبکه فریفورم پخش خواهد شد. دستور ساخت این سریال در ماه فوریه سال گذشته میلادی داده شده است. این سریال شامل ده قمت خواهد بود و داستان شخصی به نام سامانتا فینک با بازی سوفیا بلک دالیا (Sofia Black-D’Elia) را دنبال خواهد کرد که به خانه مادرش باز می‌گردد تا از به زندان افتادن خود جلوگیری کند. او اخیرا یک آبروریزی بد در ملاء عام داشته است. پخش این سریال از تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی شروع خواهد شد.

سریال زنان جنبش (Women Of The Movement)

Women Of The Movement (ABC)

Women Of The Movement (ABC)

در سریال زنان جنبش، آدرین وارن (Adrienne Warren) نقش شخصی به نام مامی تیل مابلی را بازی خواهد کرد. این شخص به دنبال آن است تا عدالت را برای قاتل پسرش به نام امت تبیل در سال ۱۹۵۵ میلادی در میسی‌سیپی اجرا کند. این مینی سریال شامل شش قسمت خواهد بود و بر اساس کتابی نوشته دیوری اس اندرسون (Devery S. Anderson) است. کارگردانی این مینی سریال را جینا ماریا پرینس بایتوود (Gina Maria Prince-Bythewood) در دست خواهد داشت که اخیرا فیلم نگهبانی از دیرباز (The Old Guard) را بر عهده داشته است. پخش سریال از تاریخ ۶ ژانویه شروع خواهد شد.

سریال افترپارتی (The Afterparty)

The Afterparty (Apple TV+)

The Afterparty (Apple TV+)

سریال افترپارتی، سریالی کمدی و رازآلود است که هشت قسمت خواهد داشت. این سریال، داستان یک جشن تجدید دیدار دبیرستانی را دنبال می‌کند که به یک قتل ختم می‌شود و هر قسمت از سریال، همین رویداد را از یک دیدگاه متفاوت دنبال خواهد کرد. تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) قرار است نقش یک کاراگاه به نام دنر را در این سریال بازی کند. از دیگر بازیگران این سریال نیز می‌توان به بن شوارتز (Ben Schwartz) و ایک بارینهولتز (Ike Barinholtz) اشاره کرد. این سریال از تاریخ ۲۸ ژانویه پخش خواهد شد.

سریال جعل آنا (Inventing Anna)

Inventing Anna (Netflix)

Inventing Anna (Netflix)

این سریال شامل نه قسمت خواهد بود و توسط سرویس نتفلیکس تولید و پخش خواهد شد. این سریال بر اساس مقاله‌ای از روزنامه نیویورک نوشته جسیکا پریسلر است. این سریال الهام گرفته شده از زندگی واقعی یک کلاهبردار به نام آنا سوروکین است. این کلاهبردار از نام آنا دلوی به عنوان نام خود استفاده می‌کرده و نقش او را در این سریال، جولیا گارنر (Julia Garner) بازی خواهد کرد. سریال جعل آنا در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ روی سرویس نتفلیکس عرضه خواهد شد.

سریال از جانب (From)

From (Epix)

From (Epix)

این سریال، اثری ترسناک و علمی-تخیلی است. از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور خواهند داشت می‌توان به ایون بیلی (Eion Bailey) و هارولد پرینو (Harold Perrineau) اشاره کرد. این سریال داستان ساکنین شهری را بازگو می‌کند که هر کسی که واردش می‌شود را به دام می‌اندازند و آن‌ها مجبور هستند تا از تهدیدهایی که از جنگل پیرامون خود می‌آیند، جان سالم به در ببرند. این سریال از تاریخ ۲۰ فوریه از شبکه اپیکس پخش خواهد شد.

سریال پایان بازی (The Endgame)

The Endgame (NBC)

The Endgame (NBC)

این سریال در مورد سرقت از بانک است. این سریال روی رابطه تعقیب و گریز میان دلال‌های بین‌المللی سلاح و جنایتکار باهوشی به نام النا فدرووا با بازی مورینا باکرین (Morena Baccarin) و مامور اف‌بی‌آی ول ترنر با بازی رایان میشل باث (Ryan Michelle Bathe) تمرکز دارد. این مامور اف‌بی‌آی به دنبال آن است تا هر طور که شده، جلوی سرقت بانک‌ها توسط النا فدرووا را بگیرد. پخش سریال پایان بازی از تاریخ ۲۱ فوریه شروع خواهد شد.

سریال شی هالک (She/Hulk)

She/Hulk (Disney +)

She/Hulk (Disney +)

سریال شی هالک شامل ده قسمت خواهد بود و از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در این سریال، مارک رافلو (Mark Ruffalo) بار دیگر نقشش به عنوان بروس بنر را بازآفرینی خواهد کرد. در کنار او، تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany) نقش دختر عموی او به نام جنیفر والترز یا شی هالک را ایفا خواهد کرد. این سریال بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و داستان یک وکیل به نام جنیفر والترز را دنبال خواهد کرد که می‌تواند همانند پسر عموی خود به یک نسخه سبز رنگ و قوی از خودش تبدیل شود. در حال حاضر، تاریخ پخش این سریال مشخص نشده اما یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ میلادی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو