توصیه ای مهم به افراد بالای 70 سال

112

1400/11/26

19:02


متخصصان ایتالیایی بنابر نتایج یک مطالعه جدید به افراد بالای ۷۰ سال توصیه می کنند که برای محافظت از خود در برابر بیماری قلبی، روزانه ۲۰ دقیقه ورزش کنند.

توصیه ای مهم به افراد بالای 70 سال

به گزارش بهداشت نیوز، این متخصصان تاکید کردند از افراد بالای ۷۰ سال خواسته می‌شود که حداقل ۲۰ دقیقه در روز ورزش کنند تا از ابتلا به بیماری‌های قلبی در امان بمانند.

در این مطالعه بیش از ۳۰۰۰ فرد بالای ۶۵ سال در ایتالیا به مدت بیش از ۲۰ سال تحت مطالعه قرار گرفتند. متخصصان وجود بیماری قلبی از جمله نارسایی قلبی، سکته مغزی و بیماری عروق کرونر قلب را در میان این افراد مورد بررسی قرار داده و همچنین سطح فعالیت بدنی آنها را زیر نظر گرفتند.

آنها دریافتند که به طور کلی، میزان فعالیت بدنی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

همچنین نتایج این مطالعه نشان داد به نظر می رسد دست کم ۲۰ دقیقه ورزش در روز در بین افراد ۷۰ تا ۷۵ ساله بیشترین فایده را دارد. در عین حال این مزایا در میان افرادی که در اوایل دهه ۷۰ زندگی خود بودند در مقایسه با افرادی که در اواخر دهه ۷۰ و بالاتر بودند آشکارتر بوده است.

بنابر این گزارش و به نقل از اسکای نیوز، همچنین در مطالعه ای مرتبط با موضوع فعالیت بدنی در سالمندان، متخصصان تاکید کردند که تحرک داشتن در اواخر زندگی همچون دارو عمل می کند.
منبع: ایسنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو