بیوگرافی پدری گونزالس فوتبالیست اسپانیایی

بیوگرافی پدری گونزالس فوتبالیست اسپانیایی


منبع: بیتوته

143

1400/11/26

19:03


بیوگرافی پدری گونزالس فوتبالیست اسپانیایی



پدری بازیکن فوتبال, عکس پدری گونزالس, سبک بازی پدری گونزالس

بازی پدری گونزالس در تیم ملی بارسلونا  

 

بیوگرافی پدری گونزالس فوتبالیست اسپانیایی

پدری گونزالس متولد 25 نوامبر 2002 در شهرستان تگوئسته واقع در اسپانیا است. وی به عنوان یک بازیکن فوتبال در پست وینگر چپ، وینگر راست و هافبک هجومی در زمین بازی حضور پیدا می کند. پدری از سال 2020 با شماره پیراهن 16 در تیم ملی بارسلونا بازی می کند. نخستین گل حرفه ای پدری گونزالس در باشگاه لاس پالماس در مقابل باشگاه فوتبال اسپورتینگ خیخون در 19 سپتامبر صورت گرفته است. 

چکیده ای از بیوگرافی پدری گونزالس

نام اصلی: پدری گونزالس لوپز

تاریخ تولد: 25 نوامبر 2002

محل تولد: شهرستان تگوئسته واقع در اسپانیا 

محل زندگی: اسپانیا

وضعیت تأهل: نامشخص

قد: 1,75 سانتی متر 

پیشه یا حرفه: بازیکن فوتبال 

شماره پیراهن: 16 

 

بیوگرافی کامل پدری گونزالس

 

پدری گونزالس و همسرش, پدری گونزالس, بیوگرافی پدری گونزالس

عکس های پدری گونزالس فوتبالیست 

 

پدری گونزالس لویز زاده ی 25 نوامبر 2002 در شهرستان تگوئسته واقع در اسپانیا می باشد. وی در عرصه فوتبال به عنوان بازیکن وینگر چپ فعالیت دارد و در مواردی در پست وینگر راست و هافبک هجومی با شماره پیراهن 16 حضور می یابد. 

پدری گونزالس سابقه بازی در تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه فوتبال بارسلونا در لالیگا را دارد. 

 

در سال 2020 میلادی سایت ترانسفر مارکت قیمت پدری گونزالس به عنوان بازیکن فوتبال را معادل 80 میلیون یورو برآورد کرده است. 

پدری گونزالس در تیم های ملی زیر 17 سال اسپانیا، زیر 18 سال اسپانیا، زیر 19 سال اسپانیا و زیر 21 سال اسپانیا بازی کرده است. وی در سال 2020 به موجب شرکت در مسابقات المپیک تابستانی مقام دوم را کسب کرده است.

 

حضور پدری در تیم المپیک تابستانی اسپانیا با انتقاد بارسلونا همراه بود. با این وجود پدری در 22 ژوئیه در شصت و ششمین بازی مقابل مصر حضور یافت. در نهایت در هفتاد و سومین بازی پدری در فصل 2020 با نتیجه 1- 2 مغلوب تیم برزیل شد. 

 

پدری گونزالس نخستین جام دوران حرفه ای بزرگسالان را در 17 آوریل در مقابل باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری با نتیجه 4- 0 کسب کرد.

پدری گونزالس به عنوان یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های جهان به پدری شهرت یافته است.

 

آغاز فعالیت پدری گونزالس

 

بیوگرافی پدری گونزالس, عکس های پدری گونزالس, زندگی نامه پدری گونزالس

پدری گونزالس بازیکن فوتبال

 

پدری گونزالس با شرکت در باشگاه های جوانان نظیر Tegueste و Juventud Laguna در سال 2015 وارد عرصه فوتبال شد. سپس در سال 2018 با حضور در باشگاه فوتبال لاس پالماس فعالیت جدی فوتبال را آغاز کرد. وی به مدت 3 سال در مجموع 36 بازی شرکت کرد و موفق به نثار 4 گل در دروازه تیم حریف شد. 

 

اولین بازی حرفه ای پدری گونزالس به سن 16 سالگی مصادف با تاریخ 18 اوت 2019 باز می گردد. این بازی در سگوندا دیوسیون در مقابل باشگاه فوتبال هوئسگا با امتیاز 0-1 به شکست ختم شد. پدری گونزالس نخستین گل حرفه ای را در 19 سپتامبر در برابر باشگاه فوتبال اسپورتینگ خیخون تجربه کرد.  

 

پدری گونزالس در 2 سپتامبر 2020 به باشگاه فوتبال بارسلونا ملقب به بارسا محلق شده است. این بازیکن تا سال 2021 در 30 بازی حضور یافته است و با 3 گل برای تیم ورزشی بارسلونا افتخار آفرینی کرده است. 

 

پدری در مارس 2021 اولین دعوت را برای حضور در تیم بزرگسالان اسپانیا از جانب مربی لوئیس انریکه دریافت کرد. این دعوت قبل از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 شکل گرفته است. 

 

نخستین بازی پدری گونزالس برای تیم بارسلونا در مقابل فوتبال ویارئال در لالیگا 27 سپتامبر شکل گرفته است. وی موفق شد در اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا، پس از تعویض در 61 دقیقه یک گل را وارد دروازه تیم حریف کند. 

جالب است بدانید اولین گل پدری گونزالس در لالیگا به 7 نوامبر در یک برد 5-2 در برابر رئال بتیس اختصاص دارد. 

 

پدری گونزالس در تیم ملی فوتبال زیر 17 سال اسپانیا زیر نظر فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا به بازی پرداخته است. نخستین گل پدری گونزالس به تیم بارسلونا در مقابل تیم باشگاه فوتبال فرنتس واروش اختصاص دارد. 

 

این چهره به موجب پیروی از سبک بازی فوق العاده هوشمندانه و خلاق مورد توجه قرار گرفته است. پدری گونزالس در زمین بازی فوتبال به اشغال مناطق مرکزی می پردازد و با حرکت به سمت بیرون و خط تماس فرصت گل زنی را برای هم تیمی ها مهیا می کند. 

 

پدری گونزالس در تیم ملی

 

 بیوگرافی پدری گونزالس, عکس های پدری گونزالس, زندگی نامه پدری گونزالس

پدری گونزالس 

 

پدری گونزالس در سال 2019 در تیم ملی فوتبال زیر 17 سال اسپانیا زیر نظر فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا بازی کرده است. وی در این تیم در پنج بازی حضور یافته است. این چهره همچنین در تیم ملی زیر 18 سال اسپانیا شرکت کرده است و موفق به گل زنی شده است. 

 

پدری گونزالس از سال 2020 الی 2021 در سه تیم ملی زیر 19 سال، زیر 21 سال و زیر 23 سال در مجموع 10 بازی حضور پیدا کرده است. 

اولین بازی پدری گونزالس در تیم ملی در 25 مارس 2021 در مقابل تیم ملی فوتبال یونان با نتیجه مساوی 1-1 صورت گرفته است. 

 

سبک بازی پدری گونزالس لوپز در زمین فوتبال 

 

پدری بازیکن فوتبال, عکس پدری گونزالس, سبک بازی پدری گونزالس

سبک بازی دری گونزالس   

 

سبک بازی پدری گونزالس به خاطر مهارت در استقامت، توانایی در بازی، خونسردی و دریبلینگ کانون توجه قرار گرفته است. وی در رسانه های ورزشی ایتالیایی به یک مزالا تشبیه شده است. 

 

پدری گونزالس لوپز در اکثر موارد در قالب یک نقش آزاد وارد زمین بازی می شود. وی به اشغال مناطق مرکزی زمین بازی علاقه مند است.

یکی از ویژگی های برجسته سبک بازی پدری گونزالس در عرصه فوتبال ایجاد فرصت برای هم تیمی ها با حرکت به سمت بیرون و خط تماس است. 

 

پدری گونزالس در سال های نخست ورود به فوتبال به عنوان وینگر بازی می کرد. لیکن به نقش هافبک مرکزی منتقل شده است و قادر است به عنوان هافبک تهاجمی، هافبک دفاعی و مهاجم مرکزی به بازی بپردازد. 

 

پدری گونزالس یک بازیکن خلاق، سریع، سخت کوش و باهوش است که به موجب توانایی مدیریت بازی در فضاهای تنگ، کنترل دقیق توپ، مهارت های فنی عالی، بینایی قوی و هوشیاری بالا به عنوان یک بازی ساز مؤثر شناخته شده است.

 

وضعیت تأهل و ازدواج پدری گونزالس

 

پدری گونزالس بازیکن فوتبال, پدری گونزالس و همسرش, پدری گونزالس

در سال 2021 پدری گونزالس جایزه پسر طلایی را کسب کرده است

 

متأسفانه از وضعیت تأهل و ازدواج پدری گونزالس اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. 

 

جوایز و افتخارات پدری گونزالس

 

 پدری گونزالس و همسرش, پدری گونزالس, بیوگرافی پدری گونزالس

پدری گونزالس فوتبالیست 

 

پدری گونزالس در سال 2021 جایزه پسر طلایی را کسب کرده است. این جایزه به وسیله روزنامه نگاران ورزشی به یک بازیکن جوان زیر 21 سال با بهترین کارکرد تعلق می گیرد.

پدری گونزالس به موجب نثار گل حرفه ای به تیم باشگاه فوتبال اسپورتینگ خیخون در 16 سالگی عنوان جوان ترین گلزن تاریخ باشگاه فوتبال لاس پالماس را کسب کرد. 

 

در ادامه افتخارات پدری گونزالس را بیان می کنیم:

• منتخب بهترین بازیکن جوان جام ملت های اروپا در سال 2020 

• قهرمان مسابقه کوپا دل ری در باشگاه فوتبال بارسلونا در سال 2020-2021

• ترکیب منتخب جام قهرمانی فوتبال اروپا یوفا در سال 2020 

• دریافت جایزه کوپا در سال 2021

 

عکس های پدری گونزالس, زندگی نامه پدری گونزالس, پدری گونزالس فوتبالیست

عکس های جدید پدری گونزالس

 

گردآوری:بخش ورزش بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو