نحوه استفاده از واتساپ وب بدون اتصال از طریق گوشی هوشمند

نحوه استفاده از واتساپ وب بدون اتصال از طریق گوشی هوشمند


منبع: بیتوته

123

1400/11/26

19:04


نحوه استفاده از واتساپ وب بدون اتصال از طریق گوشی هوشمند



استفاده از واتساپ وب درحالت افلاین،اهمیت استفاده از واتساپ وب در حالت افلاین،طرز استفاده از واتساپ وب درحالت افلاین

استفاده از واتساپ وب بدون گوشی

 

نحوه باز کردن واتس اپ بدون گوشی هوشمند

آیا می توانیم از واتساپ وب خود زمانی که گوشی آفلاین است استفاده کنیم؟ آیا از واتساپ متکی به اتصال اینترنت به گوشی همراه خود ناراضی هستید؟ آیا برخی مواقع محدودیت متصل شدن به گوشی دارید؟ خوشبختانه اکنون می توانید از واتس آپ حتی زمانی که تلفن شما آفلاین است استفاده کنید اما چگونه؟ هم اکنون می توانید از واتساپ وب به طور ایمن حتی زمانی که تلفن شما آفلاین است استفاده کنید.

از واتساپ وب بدون گوشی استفاده کنید

استفاده از WhatsApp در وب، دسکتاپ یا پورتال بدون تلفن شما آسان است. دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

کافی است واتساپ را در دستگاه همراه خود با جستجوی WhatsApp در App Store یا google play store به روز کنید. اگر از شما خواسته شد، روی update ضربه بزنید

سپس دوباره وارد دستگاه های پیوند شده خود شوید.

 

لازم به ذکر است که در مرحله اولیه باید دستگاه خود را به وب، دسکتاپ یا پورتال پیوند دهید و پس از آن می توانید بدون اتصال تلفن هوشمند خود از واتس اپ استفاده کنید. در اینجا نگاهی گذرا به نحوه انجام این کار وجود دارد.

 

مرحله 1: WhatsApp را در تلفن خود باز کنید و روی نماد سه نقطه ای که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

 

مرحله ۲: روی «Linked devices» ضربه بزنید و سپس دوباره روی «Multi-device beta» ضربه بزنید. سپس واتس اپ صفحه ای را نمایش می دهد که محدودیت های این ویژگی و موارد دیگر را توضیح می دهد.

 

مرحله 3: اکنون، روی دکمه "Join Beta" ضربه بزنید و دکمه "Continue" را فشار دهید. پس از انجام کار، کافی است گوشی هوشمند خود را با اسکن کد QR به واتس اپ وب پیوند دهید.

 

فعال سازی نسخه بتا برای اتصال واتساپ وب در حالت افلاین،به روز رسانی واتساپ

  

اگر گزینه ی بالا برای شما کار نمیکند باید به نسخه بتا چند دستگاه بپیوندید

 

باید این ویژگی را در بخش دستگاه پیوندی برنامه تلفن همراه WhatsApp به نسخه بتا بپیوندید سپس دوباره در دستگاههای مرتبط خود وارد شوید. از این پس حتی در صورت خاموش بودن یا قطع اتصال به اینترنت ، می توانید از واتساپ وب یا برنامه دسکتاپ در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنید.

 

اگرچه تجربه شما ممکن است متفاوت باشد، واتساپ به برخی از محدودیت ها برای به روزرسانی اشاره میکند برای مثال نمی توانید فهرست های پخش را در دستگاه های مرتبط ایجاد یا مشاهده کنید. پیش نمایش پیوند در واتساپ وب کار نمی کند. ممکن است برای تماس با افرادی که از نسخه قدیمی واتساپ استفاده میکنند مشکل داشته باشید. 

 

چگونه یک دستگاه لینک شده را از راه دور از واتساپ حذف کنیم 

داشتن چندین دستگاه مرتبط در واتساپ میتواند واقعا مفید باشد، با این حال ، ممکن است بخواهید به دلایل امنیتی یک دستگاه را از راه دور جدا کنید. 

برای انجام این کار در ios، به تنظیمات در سمت راست پایین برنامه موبایل WhatsApp و روی دستگاه های مرتبط ضربه بزنید.در اندروید، روی سه نقطه عمودی در بالای سمت راست ضربه بزنید و دستگاه های مرتبط را انتخاب کنید. دستگاهی که می خواهید قطع کنید را انتخاب کنید روی log out ضربه بزنید.

 

فعالیت در واتساپ وب بدون انلاین بودن گوشی درحالت بتا،نسخه بتا چند دستگاه

 

آیا این تهدیدی برای رمزگذاری سرتاسری است؟

 

نحوه استفاده از واتساپ در لپ تاپ بدون گوشی و بلواستکس, نحوه استفاده از واتساپ روی کامپیوتر بدون گوشی, رمزگذاری سرتاسری

 

از آنجایی که واتساپ در ابتدا رمزگذاری سرتاسری را فقط برای تلفن شما محدود کرده بود آیا استفاده از واتساپ وب یا دسکتاپ در زمانی که تلفن شما آفلاین است ، حریم خصوصی شما را نقض می کند؟

خوب نه، طبق توییت ویل کاتکارت، زمانی که واتس اپ برای اولین بار این ویژگی را در 14ژوییه 2021 به صورت بتا عرضه کرده است.

 

واتساپ اکنون رمزگذاری ها را بر اساس هر دستگاه جدا می کند. این بدان معنی است که هر دستگاه پیوند داده شده است ، اکنون کلید منحصر به فرد خود را دارد و رمزگذاری سرتاسر را به طور مستقل انجام می دهد.با وجود این، واتس اپ از یک الگوریتم ترکیبی کلید امنیتی برای نوشتن چت ها و داده های شما از همه دستگاه های مرتبط در پایگاه داده محلی تلفن شما استفاده می کند.

 

به استفاده از واتساپ وب بدون تلفن همراه خود ادامه دهید

این ویژگی اضافی واتساپ کمی آرامش را به ارمغان می آورد، زیرا دیگر لازم نیست برای چت با افراد از طریق واتساپ وب یا برنامه دسکتاپ به تلفن خود وابسته باشید. درحالی که در برنامه دسکتاپ واتساپ وارد سیستم می شوید، هنگام استفاده از نسخه وب مراقب باشید، زیرا پاک کردن حافظه پنهان مرورگر پنهان شما را از سیستم خارج می کند، حتی اگر هنوز به تلفن شما مرتبط باشد. بنابراین ممکن است بخواهید تا زمانی که گوشی شما دوباره در تصویر قرار نگیرد از پاک کردن حافظه پنهان جلوگیری کنید.

 

گردآوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو