با این ابزار جالب با لذت در آشپزخانه کار کنید

با این ابزار جالب با لذت در آشپزخانه کار کنید


منبع: بیتوته

122

1400/11/26

19:04


با این ابزار جالب با لذت در آشپزخانه کار کنید



روش های ساده سازی آشپزی,ابزارهای مهم در آشپزخانه,ابزارهای جالب آشپزی

یکی از روش های ساده سازی روند آشپزی تعبیه ابزار های مهم در آشپز خانه است

 

8 ابزار جالب آشپزخانه که همه خانه ها  باید داشته باشند 

زمانی که بخواهیم فرایند پخت و پز را انجام دهیم به ابزارهایی برای آسان کردن پخت و پز خود احتیاج داریم. مطمئنا همه ما همه ابزاری که بتوان با آن آشپزی کنیم را در اختیار داریم اما برای ساده تر کردن اشپزی خود می توان از ابزار های دیگر هم استفاده کرد که در کاهش اتلاف وقت کمک شایانی می کنند.

1. نمایشگر هوشمند 

 

نمایشگر هوشمند, نمایشگر هوشمند آشپزخانه,ابزار نمایشگر هوشمند

یکی از 8 ابزار جالب آشپزخانه، نمایشگر هوشمند است 

 

نمایشگرهای هوشمند راهی عالی برای مدیریت خانه هوشمند شما هستند مانند بلندگو های هوشمند برای کنترل صدا. آنها می توانند مانند تلویزیون هوشمند هر زمانی که دوست دارید  آهنگ یا ویدیو پخش کنند. 

 

اما جدا از این که به شما کمک می کند فضای زندگی خودتان را کنترل کنید، نمایشگرهای هوشمند به عنوان ابزار های جالب آشپزخانه نیز عمل می کنند. شما می توانید به سادگی از دستیار دیجیتال خود بخواهید نحوه درست کردن یک غذا را به شما نشان دهد و دستوری را نمایش می دهد. هنگامی که از این ابزار استفاده می کنید خیالتان راحت است برای رفتن به مرحه بعد نباید دستان خود را بشویید.

 

2. ترازو قاشق دیجیتال 

 

ترازوی دیجیتال,ترازوی دیجیتال آشپزخانه, سنجش میزان ادویه با ترازو دیجیتال

ترازو دیجیتالی به عنوان یک ابزار جالب آشپزخانه برای سنجش میزان ادویه کاربرد دارد

 

ترازوهای دیجیتالی با کیفیت خوب ، اگرچه فنی ترین ابزار دیجیتالی آشپزخانه نیستند ، می توانند زمان شما را در آشپزخانه مدیریت کند.

این دستگاه های کوچک اما قدرتمند راهی بی خبر برای اطمینان از دریافت مقدار مناسب ادویه ، گیاهان یا قهوه در هر بار هستند.

 

آنها هر گونه حدس و گمان را از بین میبرند زیرا LCD داخلی آنها اونس (واحد اندازه گیری) دقیق داخلی قاشق را به شما نشان می دهد. بنابراین چه بخواهید به یک رژیم غذایی کم کالری پایبند باشید یا فقط می خواهید به طور مدام شیرینی بپزید، ترازو قاشق یکی از بهترین وسایل آشپزخانه است.

به عنوان یک امتیاز نیازی به خرید قاشق و فنجان با اندازی حجیم ندارید و آشپزخانه شما مرتب تر و جادار تر به نظر می رسد.

 

3. سیرکولاتور 

 

سیرکلاتور,سیرکلاتور آشپزخانه,ابزار سیرکلاتور برای وعده های غذایی

یکی از مهم ترین ابزار های آشپزخانه برای پخت وعده های غذایی مختلف، سیرکلاتور است

 

این ابزار استوانه ای شکل برای کمک به پخت هر وعده غذایی طراحی شده است

اساسا به عنوان یک بخاری، پمپ و دماسنج طراحی عمل می کند که آب را در یک قابلمه در دمای ثابت نگه می دارد. این سیرکولاتور در درجه اول برای پخت و پز سوهان استفاده می شود.

 

با تجهیزات استاندارد پخت و پز، مانند فر و اجاق گاز، تنظیم دما تقریبا غیر ممکن می باشد 

شما اغلب با غذای بیش از حد پخته یا نیم پز مواجه می شوید، این باعث می شود که آماده سازی غذا به یک فعالیت زمان بر طولانی تبدیل شود.

 

با استفاده از این ابزار پخت و پز، دیگر نگران نیم پز بودن غذایتان نخواهید بود. پس از چاشنی کرد غذا آن را در کیسه ای قرار دهید، در ظرف یا جای بی هوا بگذارید ، سپس زیر آب بگیرد این روش باعث می شود که غذای شما کاملا پخته شود.

 

بهترین قسمت این ابزار اینجاست که شما فقط کافیست کیسه را داخل ان قرار دهید ، این ابزار به تنهایی هر آنچه نیاز است را برای شما انجام می دهد.

 

4. کمپوستر آشپزخانه برقی 

لازم است که ما روی کاهش ضایعات مواد غذایی کار کنیم ، اما همه فضای کافی برای امتحان کمپوست را ندارند. اینجاست که یک کمپوستر برقی مفید است.

کمپوسترهای برقی ابزار های آشپزخانه مستقلی هستند که ضایعات مواد غذایی را به مواد سست و خشک تبدیل می کنند که می توانند به عنوان کود برای گیاهان گلدانی یا باغ خود استفاده کنید.

 

از آنجایی که آنها ضایعات غذا را بسیار سریعتر از روش های معمولی کمپوست خانگی تبدیل می کنند،  کمپوست های برقی می توانند به جای چند هفته یا چند ماه ، تنها در چند ساعت کمپوست تولید کنند.

 

5. شیر آب هوشمند 

 

شیر آب هوشمند, شیر آب هوشمند آشپزخانه,ابزار شیر آب هوشمند برای عملکرد بهتر

شیر آب هوشمند جزئی از هشت ابزار جالب خانه است که در بهبود عملکرد آشپز نقش دارد

 

شیر های آشپزخانه قدیمی نیز می توانند کار خود را انجام دهند ، اما اگر می خواهید سیستم لوله کشی خود را هوشمند کنید، یک شیر آب هوشمند برای خود تهیه کنید.

 

شیر آلات هوشمند دارای عملکردها و ویژگی های متنوع ای هستند. این شامل کنترل های بدون لمس ، خاموش شدن خودکار، تایمر های داخلی، توزیع آب اندازه گیری شده افزایش جلوگیری از نشت آب می باشد. همه این ها می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف آب کمک کند و کارهای مبتنی بر سینک را بسیار آسان کند.

 

به عنوان مثال زمانی که دستان شما حاوی شیرینی چسبناک است ،می توانید آن را روی شیر آب تکان دهید تا آب جاری شود. برخی از مدل ها حتی به صورت صوتی هم پاسخ می دهند که برای بچه ها و افراد دارای معلولیت فوق العاده راحت است. علاوه بر این ، این وسایل آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که دما را تنظیم کنید، بنابراین آب همیشه درست خارج می شود.

 

6. سطل زباله هوشمند 

سطل زباله در حالی که ممکن است جزیی معمول از آشپزخانه شما به نظر برسد،  به این فکر کنید که چند بار باید بسته بندی مواد غذایی، دستمال کاغذی و سایر ضایعات را هنگام آشپزی دور بریزید. با توجه به استفاده مکرر شما به چیزی بهتر برای تجهیز آشپزخانه خود نیاز دارید.

 

سطل های زباله هوشمند فناوری نوآورانه ای را در اختیار شما قرار می دهد که دفع زباله ها را راحت تر و بهداشتی تر می کند. شیک و کاربردی بودن این وسایل آشپزخانه یک رویکرد مدرن برای دور نگه داشتن میکروب هاست. در حالی که آشپزخانه شما شبیه یک میلیون دلار است!

 

اکثر این قوطی های هوشمند دارای حسگرهای حرکتی بدون لمس هستند که هر زمان که نزدیک باشید به طور خودکار درب را بالا می برند و دست های شما را عاری از آلودگی نگه می دارند.از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به محافظت از بو ، کنترل صوتی و قرار دادن خودکار کیسه شاره کرد.

 

7. سیستم باغ داخلی

اگر محصولات تازه می خواهید اما از برخورد با جمعیت در بازار کشاورزان محلی متنفر هستید 

ممکن است بخواهید به دنبال سیستم های باغ سرپوشیده باشید ، این وسایل جالب به شما امکان می دهند در تمام طول سال میوه ها ، سبزیجات و گیاهان را پرورش دهید ، بدون توجه به آب و هوا!

 

این سیستم ها مجهز به چراغ های LED رشد و مکانیسم های خود آبیاری ، سیستم های باغ داخلی تمام کارهای کثیف را برای شما انجام می دهند، بنابراین شما فقط بنشینید و منتظر برداشت باشید. شما دیگر مجبور نیستید بیل و کلنگ دست بگیرید.

 

8. همزن اتوماتیک قابلمه ای 

اگر شما هم از هم زن های دستی خسته شده اید و مدت هاست به فکر یک روش بهتر هستید، خوشبختانه وسایل آشپزخانه جدیدی وجود دارند که می توانند این کار یکنواخت را برای شما انجام دهند. 

 

همزن اتوماتیک قابلمه ای ، تهیه سس ، خورش و سوپ را آسان می کند. بالای قابلمه یا ماهیتابه شما قرار می گیرد و محتویات را برای شما مخلوط می کند. اکثر مدل ها با سرعت های متعدد و تایمر داخلی عرضه می شوند، بنابراین می توانید در حین خرد کردن سبزیجات به آن اجازه دهید پخت و پز را انجام دهد.

 

گردآوری : بخش دنیای مد بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو