انواع کالسکه کودک و کاربرد آنها

منبع: فرزند

157

1400/11/26

19:13


انواع کالسکه کودک و کاربرد آنها

می‌دانید که کالسه به عنوان یکی از ابتدایی‌ترین وسیله مورد نیاز کودک است که به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند جا به جایی کودک را به بهترین شکل انجام دهند. با توجه به این که تنوع کالسکه‌های موجود در بازار افزایش پیدا کرده است

برای خرید بهترین کالسکه باید به برخی از موارد کلیدی توجه داشته باشید. به عنوان نمونه جهت خرید کالسکه مسافرتی باید تجهیزات ایمنی، وزن، کیفیت بدنه و غیره را مدنظر قرار دهید. انتخاب کالسکه مناسب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید متناسب با وضعیت کودک خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد انواع کالسکه کودک و کاربرد آنها اطلاعات جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

راهنمای خرید کالسکه کودک

کالسکه به عنوان یک وسیله کاربردی در تمام مراحل رشد کودک است که برای جا به جایی کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که قیمت کالسکه‌های موجود در بازار بر اساس کیفیت آنها متفاوت است، اگر بخواهید بهترین محصول را خریداری کنید باید شناخت خود را نسبت به انواع کالسکه‌های قابل خریداری افزایش دهید. از انواع کالسکه موجود در بازار می‌توان به کالسکه استاندارد، سبک یا عصایی، دوقلو و چندقلو، جاگر یا ورزشی و کالسکه مسافرتی اشاره کرد. در ادامه به توضیح هر کدام از کالسکه‌های بیان شده خواهیم پرداخت:

  • کالسکه استاندارد یا سنتی

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از قابلیت‌های کلیدی این محصول، داشتن صندلی راحت است که می‌تواند در زوایای مختلف قرار بگیرد. این کالسکه با داشتن سایه‌بان و میز کوچک که در بخش جلویی محصول تعبیه شده است باعث راحتی کودکان خواهد شد. در برخی از کالسکه‌های استاندارد صندلی در هر دو جهت قرار گرفته که این امر باعث می‌شود تا کودک بتواند والدین و مسیر روبرو را تماشا نماید.

  • کالسکه مسافرتی

خرید کالسکه مسافرتی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند کودک خود را بدون دغدغه به مسافرت ببرند. سیستم تعبیه شده در این محصول به گونه‌ای است که کریر می‌تواند بر روی کالسکه به راحتی نصب شود که این امر برای استفاده کودک مناسب است. یکی از مزیت‌های کلیدی کالسکه مسافرتی این است که می‌توانید در هنگام استفاده کودک بدون ایجاد فشار، کریر را از بدنه کالسکه جدا کنید. امنیت این محصولات باعث شده است تا بسیاری از خانواده‌های امروزی به دنبال خرید کالسکه مسافرتی باشند.

  • کالسکه سبک یا عصایی

کالسکه‌های عصایی به مدل چتری نیز معروف هستند. این محصولات به صورت پیش فرض بدون تشک بوده و صندلی آنها قابل تنظیم نیست. والدینی که دارای کودکان بزرگ‌تر هستند می‌توانند به آسانی این نوع کالسکه را خریداری کرده و برای کودک خود از آن استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع کالسکه ، حمل آسان آن است که باعث می‌شود تا خانواده‌ها مشکل جا به جایی محصول خریداری شده را نداشته باشند. به نسبت قیمت کالسکه مسافرتی این محصول دارای قیمت ارزان‌تری در بازار است.

  •  کالسکه دوقلو یا چندقلو

این محصول همان‎طور که از نام آن پیداست به والدین این اجازه را می‌دهد که بتوانند دو یا چند فرزند را با هم در یک کالسکه قرار دهند. این کالسکه‌ها به صورت معمول در دو حالت پشت سر هم و کنار هم طراحی شده است. برای خرید کالسکه دوقلو یا چندقلو که دارای طراحی پشت سر هم است بهتر است توجه داشته باشید که کالسکه دوم فضای کافی برای قرارگیری جای پا کودک داشته باشد. این مدل‌ها به دلیل این که حجم زیادی را اشغال می‌کنند آنچنان مورد توجه والدین قرار ندارند.

  • کالسکه جاگر یا ورزشی

بسیاری از والدین برای خرید کالسکه باید متناسب با نیاز خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشند. به عنوان نمونه خرید کالسکه مسافرتی برای افرادی که قصد دارند کودکان خود را به بدون دغدغه به سفر ببرند مناسب است. کالسکه جاگر با سه چرخ و یک فریم سبک، مناسب پیاده روی روزانه است. همچنین با استفاده از این محصول می‌توان کودکان را به جنگل و طبیعت برد. برخی از مدل‌های کالسکه جاگر اجازه حمل دو کودک به صورت همزمان را می‌دهند. حالت جمع شوندگی کالسکه به عنوان یک مزیت شناخته می‌شود که در برخی از مدل‌ها وجود دارد. کالسکه جاگر به اندازه دیگر مدل‌ها کم حجم نخواهد شد که این امر به عنوان یک ویژگی منفی شناخته می‌شود.

نکات کلیدی در هنگام خرید کالسکه

زمانی که به دنبال خرید سرویس کالسکه هستید و یا می‌خواهید متناسب با وزن و جثه کودک خود یک کالسه مناسب خریداری کنید باید به یک سری نکات کلیدی توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. در این بخش سعی خواهیم داشت تا به بهترین نکات در زمان خرید کالسکه کودک اشاره داشته باشیم:

  • توجه به اسکلت کالسکه

اولین نکته در هنگام خرید کالسکه باکیفیت این است که به جنس فلز و مواد اولیه به کار رفته در محصول توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. علاوه بر بررسی استاندارد بودن کالسکه، به نشان مرغوبیت درج شده بر روی محصول دقت کنید. کالسکه مناسب باید دارای دفترچه ضمانت باشد تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از خدمات گارانتی آن استفاده کنید.

  • چرخ کالسکه

در هنگام خرید کالسکه باید به چرخ‌های آن توجه داشته باشید تا دارای کیفیت مرغوب باشد. به عنوان نمونه در هنگام خرید کالسکه مسافرتی، برای این که بتوانید کودک را در یک بستر امن جا به جا کنید باید چرخ‌های کالسکه انتخابی‌تان دارای کیفیت درجه یک باشد.

  • بررسی پارچه کالسکه

جنس پارچه‌های به کار رفته در کالسکه متفاوت است و باید در هنگام خرید محصول، کالسکه‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه با کیفیت تولید شده باشد. پارچه بی‌کیفیت باعث ایجاد حساسیت و آسیب به پوست کودک خواهد شد. جنس پارچه نشیمن‌گاه باید نرم و درجه یک باشد تا کودک در هنگام استفاده از محصول احساس خوشایندی داشته باشد.

  • قابلیت جمع شوندگی کالسکه

بهتر است کالسکه‌هایی را انتخاب کنید که دارای قابلیت جمع شوندگی باشد. این امر باعث می‌شود تا بتوانید کالسکه را در صورت نیاز جمع و کم حجم کرده و درون خودروی شخصی خود جهت حمل قرار دهید. کالسکه‌هایی که دارای امکانات بیشتری هستند باعث می‌شود تا کودک احساس راحتی در هنگام استفاده از محصول داشته باشد.

  • خرید از فروشگاه معتبر

یکی از دغدغه‌های اصلی والدین برای خرید سرویس کالسکه و سایر مدل‌های موجود در بازار این است که بتواند به محصول باکیفیت و خوش قیمت دسترسی پیدا نماید. فروشگاه‌های زیادی در سال‌های اخیر محصولات مادر و کودک را به فروش می‌رسانند که در این میان انتخاب یک فروشگاه معتبر نظیر مادرلند باعث می‌شود تا ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان، به بهترین کالسکه کودک دسترسی پیدا کنید.

خرید انواع کالسکه از فروشگاه مادرلند

فروشگاه اینترنتی سیسمونی مادرلند یکی از برترین فروشگاههای ارائه دهنده ملزومات مادر و کودک است که فعالیت خود را از شهر اهواز آغاز کرده است. مادرلند به صورت حضوری و اینترنتی در خدمت مشتریان گرامی است و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌نماید. در صورتی که به دنبال خرید کالسکه مسافرتی ، عصایی و تاشو هستید و یا می‌خواهید سرویس کالسکه را با قیمت مناسب خریداری کنید می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید. وجود بخش پشتیبانی همه روزه به مشتریان این امکان را می‎‌دهد که بتوانند در صورت نیاز مشکلات و سوالات خود را با بخش پشتیبانی مطرح نمایند. از ویژگی‌های محصولات فروشگاه اینترنتی مادرلند می‌توان به ارسال رایگان در صورت خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان و ضمانت اصالت کالا اشاره کرد.

در صورت تمایل برای مشاهده محصولات و دریافت خدمات از فروشگاه motherlaand کافی است به آدرس motherlaand.com مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو