خرید گیفت کارت اوریجین معتبر و انواع گیفت کارت در موبوگیفت

منبع: فرزند

108

1400/11/26

19:13


خرید گیفت کارت اوریجین معتبر و انواع گیفت کارت در موبوگیفت

اگر از علاقه مندان به بازی های ویدیویی هستید، حتما به دنبال پلتفرمی برای دسترسی به بازی های موردعلاقه خود، و انجام آنها به صورت آنلاین می باشید. می توان گیفت پلتفرم اوریجین، یکی از بهترین سرویس های دسترسی به بازی ها است. اما چگونه می توانید اعتبار خود را در حساب اوریجین افزایش دهید. خرید گیفت کارت اوریجین یکی از راه های افزایش اعتبار اوریجین است که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

اوریجین چیست؟

اوریجین در واقع یک پلتفرم توزیع دیجیتال بازی های ویدیویی است که توسط شرکت Electronic Art

این پلتفرم برای نصب برخی از نرم افزارها و بازی ها استفاده می شود. اگر اهل بازی های ویدیویی هستید، پس از استفاده از سرویس اوریجین، این پلتفرم حتما مقصد جدید شما برای خرید و دانلود بازی های موردعلاقه تان خواهد بود. اگر طریق سرویس اوریجین می توانید دوستان خود را پیدا کرده و به صورت آنلاین با آنها ارتباط برقرار کنید و به تعامل درباره بازی های ویدیویی بپردازیم.

پرداخت در سرویس اوریجین به روش های مختلفی مانند: استفاده از کارت های اعتباری، سرویس پی پال، کیف پول EA، خرید گیفت کارت اوریجین و… انجام می شود. با توجه به شرایط و محدودیت ها، آسان ترین و کم دردسر ترین روش پرداخت در ایران، پرداخت با خرید گیفت کارت اوریجین است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

نحوه ایجاد حساب کاربری اوریجین

برای دسترسی به پلتفرم اوریجین نیاز است که حساب کاربری اوریجین داشته باشید. اگر حساب اوریجین دارید می توانید وارد آن شوید، اما اگر ندارید، برای استفاده از گیفت کارت های اوریجین، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب سایت EA بروید. بدین تریتیب وارد صفحه ثبت نام اوریجین خواهید شد.
  • پس از ورود به صفحه ثبت نام، آدرس ایمیل شخصی خود را وارد کنید.
  • در مراحل بعد از شما خواسته می شود که نام کاربری که در پلتفرم با آن شناخته می شوید، و سپس رمز عبوری برای خود تعیین کنید.

حتما توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به طور صحیح وارد کنید و از ایمیلی استفاده کنید که به آن دسترسی دارید، چرا که در صورت فراموشی رمز عبور، رمز جدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، و در صورتی که به ایمیل دسترسی نداشته باشید، امکان بازگردانی رمز حساب شما وجود ندارد.

  • در مرحله بعدی از شما خواسته می شود که کدی را که به ایمیل شما ارسال شده است در اسن قسمت وارد کنید.
  • پس از تایید کدی که در قسمت قبل وارد کرده اید، حساب شما با موفقیت ایجاد خواهد شد.

گیفت کارت اوریجین را از کجا تهیه کنم؟

خرید گیفت کارت اورجین می تواند به دو صورت آنلاین و حضوری انجام شود. برای خرید حضوری می توانید به فروشگاه های لوازم الکترونیکی مراجعه کنید، اما روش دیگر خرید آنلاین است که نسبت به خرید حضوری، دارای مزایای بیشتری است. برای خرید گیفت کارت اوریجین می توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کرده و در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها گیفت کارت خود را دریافت نمایید. برای خرید گیفت کارت های اوریجین لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به فروشگاه موبوگیفت وارد شوید.
  • بر روی گزینه خرید گیفت کارت در صفحه نخست موبوگیفت کلیک کنید.
  • از میان گزینه های مختلف گیفت کارت، گیفت کارت اوریجین را انتخاب نمایید.
  • مبلغ موردنظر برای گیفت کارت خود را انتخاب کنید.
  • پس از ورود اطلاعات خود، نسبت به ثبت خرید و پرداخت مبلغ اقدام نمایید.
  • کد گیفت کارت از طریق ایمیل و پیامک، بلافاصله پس از پرداخت نهایی، ارسال خواهد شد.

کارشناسان موبوگیفت آماده پاسخ به هرگونه سوال در خصوص خرید گیفت کارت اوریجین، به صورت ۲۴ ساعته می باشند.

نحوه استفاده از گیفت کارت اوریجین

پس از انجام فرآیند خرید و دریافت کد گیفت کارت از طریق ایمیل یا پیامک، حالا نوبت به استفاده از آن می رسد. استفاده از گیفت کارت اوریجین بسیار ساده است و برای فعالسازی و استفاده از اعتبار آن لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به حساب اورجین خود وارد شوید.
  • روی گزینه ”Redeem A Code” کلیک کنید.
  • کدی که دریافت کرده اید را در این قسمت وارد کنید.

به همین سادگی، اکنون می توانید از گیفت کارت خریداری شده استفاده کنید و لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند استفاده یا خرید گیفت کارت اوریجین می توانید با پشتیبانان متخصص موبوگیفت، در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.

مزایای استفاده از سرویس اوریجین

پلتفرم همیشه سعی بر ارائه محتوا و بازی ها با بالاترین کیفیت و جذب رضایت کاربران است، استفاده از این سرویس مزایای زیادی دارد که در ادامه به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  • در پلتفرم اوریجین می توانید هر زمانی که بخواهید به بهترین محتواهایی که توسط EA ارائه می کند دسترسی داشته باشید.
  • سرویس اوریجین به شما کمک می کند تا در فضای آنلاین با دوستان و افراد زیادی در ارتباط باشید.
  • با استفاده از اعتبار اوریجین می توانید انواع بازی های محبوب مانند فیفا، بتلفیلد و… را خریداری و دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.
  • با افزایش اعتبار خود از طریق خرید گیفت کارت اوریجین، دیگر نیازی نیست که دائما دیسک بازی را عوض کنید و یا ارتباط شما با بازی قطع شود. تمام بازی ها مستقیبا در حساب اوریجین شما وارد خواهند شد و بدون مشکل می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
  • با استفاده از سرویس اوریجین، به راحتی می توانید در هر زمان و مکانی با دسترسی به اینترنت و ورود به حساب خود، به بازی ها و محتوای موردعلاقه خود دسترسی داشته باشید و دیگر محدودیت دستگاه برای شما وجود نخواهد داشت.
  • با استفاده از اوریجین می توانید مدیریت حساب و بازی های خود را به راحتی انجام دهید و نمرات خود را با سایر گیمرها مقایسه کرده و در رقابت های مختلف شرکت کنید.

مزایای استفاده و خرید گیفت کارت اوریجین به صورت آنلاین

خرید گیفت کارت اوریجین به صورت آنلاین می توانید راهی سریع و امن برای افزایش اعتبار EA باشد. خرید این گیفت کارت ها می تواند مزایای زیادی به دنبال داشته باشد، که در ادامه به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  • کدهای گیفت کارت اوریجین بلافاصله پس از ثبت خرید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.
  • در خرید گیفت کارت اوریجین دیگر نگرانی هایی برای گم شدن یا مخدوش شدن کارت وجود ندارد و کارت شما به صورت الکترونیکی و امن در اختیار شما قرار دارد.
  • گیفت کارت های اوریجین هیچ تاریخ انقضایی ندارند، بنابراین تا هر زمانی که می خواهید می توانید از آن استفاده کنید.
  • خرید گیفت کارت اوریجین، راهی امن برای افزایش اعتبار حساب شماست و نیازی به افشای اطلاعات حساب شما ندارد.
  • خرید گیفت کارت اوریجین آسان ترین راه افزایش اعتبار در ایران است، که با استفاده از آن می توانید محدودیت های پرداختی را رفع کنید.
  • گیفت کارت اوریجین می تواند یک هدیه عالی برای گیمرها و دوستداران بازی های ویدیویی باشد که با استفاده از آن می توانند طیف وسیعی از بازی های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت و سرعت دانلود نمایند.

همین حالا می توانید از طریق وب سایت موبوگیفت نسبت به خرید گیفت کارت اوریجین اقدام نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

جمع بندی

در این مطلب سعی داشتیم اطلاعاتی در خصوص نحوه خرید گیفت کارت اوریجین و استفاده آن در این پلتفرم بپردازیم. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد. برای خرید انواع گیفت کارت ها از جمله گیفت کارت اوریجین ، خرید گیفت کارت اپل می توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کرده و با سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. پشتیبانان موبوگیفت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات در خصوص خرید و استفاده انواع گیفت کارت می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو