افتتاح رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر | اجرایی به یاد سردار شهید و حضور وزیر خارجه در برنامه ارکستر سمفونیک تهران

افتتاح رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر | اجرایی به یاد سردار شهید و حضور وزیر خارجه در برنامه ارکستر سمفونیک تهران


125

1400/11/26

19:14


سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه جمعه بیست و دوم بهمن‌ماه با اجرای ارکستر سمفونیک صدا و سیما در تالار وحدت به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

افتتاح رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر | اجرایی به یاد سردار شهید و حضور وزیر خارجه در برنامه ارکستر سمفونیک تهران

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، شامگاه جمعه 22 بهمن ارکستر سمفونیک صدا وسیما با رهبری آرش امینی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر را افتتاح کرد. این اجرا در دو بخش برگزار شد؛ ابتدا تیزر این دوره جشنواره به نمایش درآمد و پس ازآن نوازندگان ارکستر، بخش نخست را که به موسیقی کلاسیک اختصاص داشت روی صحنه بردند.

ابتدا قطعاتی چون سوئیت کوچک برای ارکسترزهی اثرکارل نیلسن را به اجرا در آمد و درادامه این بخش که با سازهای بادی و گروه کر همراه بود، سرناد برای سازهای بادی اثرآنتون دوژاک و «والس اندوهناک» اثر ژان سیبیلیوس اجرا شد. رهبرگروه کر این ارکستر رازمیک اوحانیان بود که دربخشی از این اجرا با همراهی آرش امینی، به روی صحنه آمد و مورد تشویق حاضران درسالن قرار گرفت.

بخش دیگر برنامه ارکستر سمفونیک صدا و سیما اختصاص داشت به اجرای قطعه خاطرانگیز «پیروزی» اثرهمایون رحیمیان که متناسب با فضای جشنواره بود .اما بخش ویژه این ارکستراجرای آلبوم پوئم سمفونی «سرباز» اثر آرمان مهربان بود که درواقع ادای احترام و یادی از شهید سردارحاج قاسم سلیمانی بود که دراین برنامه  منتخبی از این آلبوم با خوانندگی امیرحسین سمیعی به اجرا درآمد. پوئم سمفونی سرباز شامل شش موومان است که قبل تر توسط این ارکستر به اجرا درآمده بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سمیعی تکخوان این اجرا، دراین برنامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر درجملاتی گفت: بسیارخوشحالیم درافتتاحیه جشنواره سی و هفتم موسیقی فجر با ارکسترسمفونیک صدا و سیما در خدمت شما هستیم.

او درادامه افزود: «پوئم‌سمفونی سرباز» که قطعاتی ازآن به اجرادرآمد، حاصل همکاری راهبردی نهادهای فرهنگی و هنری است و امشب بعد از گذشت دوسال ازساخت این اثر، فرصتی بدست آمد تا ازاین دوستان تشکر کنم . از آقای امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران وهمچنین دکتر محمد مهدی نراقیان(رئیس اسبق دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما) کمال تشکر را دارم چرا که در زمان ساخت این آلبوم،که کوران پیک سوم کرونا بود،شرایطی فراهم کردند تا این پوئم سمفونی ضبط شود. و درادامه همت مضاعف استاد عزیزمدکترعلیرضا قزوه. هر سه این بزرگواران دغدغه تولید و ضبط این کار را داشتند. همچنین از آقای آرمان مهربان آهنگساز این اثر و آقای علی محمد مودب شاعر این کارهم  تشکر میکنم.

Orc1

سمیعی به همراهی و همیاری نوازندگان این آلبوم اشاره کرد و درادامه افزود: درآن زمان که مشغول ضبط این آلبوم بودیم شرایط سختی وجود داشت و حتی به سختی این قطعات بصورت انفرادی در استودیو ضبط می شد و باید بگویم این نوازندگان بی نظیر هستند.هنرمندانی که پای کاروهنرشان ایستادند و لحظه ای عقب ننشستند و البته درآن روزها پا به پای آقای آرمان مهربان و دست اندرکاران تولید این اثر، آقایآرش امینی و آقای رازمیک اوحانیان و نوازندگان شاخص ارکستر صدا و سیما تلاش بسیاری انجام دادند.

او در ادامه بیان کرد: حدودایک ماه قبل همایش «مقام حماسه» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اجرای ارکسترهای سمفونیک و پاپ مرکز موسیقی و سرود صداوسیما برروی همین صحنه اجرا شد و کسانی که اطلاع دارند می دانند هجمه های بسیاری از رسانه های معاند انجام گرفت اما  امروز این نوازندگان همچنان برروی این صحنه ایستاده اند و سازمی نوازند.

او از ارزش والای این هنرمندان گفت و در ادامه صحبت های خود افزود:  «پوئم سمفونی سرباز» را باردیگر در مراسم افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر اجرا می کنم  و قطعا هرجا که نیازباشد حمایت خواهم کرد.

علی سلاجقه (معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست)، محمود سالاری (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، بهمن نامورمطلق (رئیس فرهنگستان هنر)، محمد رئیس‌زاده(رئیس سازمان نظام پزشکی)، حجت‌الاسلام میثم امرودی (رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران)، علیرضا قزوه (رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود صدا و سیما)، محمد اله‌یاری فومنی رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و حسن ریاحی (دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر) از میهمانان این برنامه بودند.

کنسرت مایستر این برنامه نیما زاهدی بود و سازهایی همچون ویلن، ویولا، ویلنسل، کنترباس، فلوت، اُبوا، کلارینت و... ارکستر را همراهی کردند.

اجرای ارکستر سمفونیک تهران با رهبری جوان و حضور وزیر امور خارجه

ارکستر سمفونیک تهران درسی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به صحنه رفت. شامگاه جمعه (22 بهمن) ساعت 21:30 ارکستر سمفونیک تهران در سانس دوم اجراهای رسمی این دوره جشنواره موسیقی فجر با تغییراتی در برنامه خود به صحنه آمد. ساعاتی قبل از اجرای برنامه اعلام شد با توجه به مثبت شدن تست کرونا نصیر حیدریان، رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران، این کنسرت با رهبر دیگری برگزار خواهد شد و سرانجام عرفان وکیلی، جوان خوش‌آتیه موسیقی ایران با انتخاب شورای هنری ارکستر سمفونیک  این مسئولیت را بر عهده گرفت و بر صحنه آمد.

همزمان با حضور اعضای ارکستر برروی استیج و پیش ازآغاز اجرای برنامه، صدای نصیرحیدریان درسالن  پخش شد که  در جملاتی گفت:«سلام به دوستان گرامی و نوازندگان خوب ارکستر، نصیرحیدریان هستم امیدوارم خوب و سلامت باشید. با اینکه برای این اجرا برنامه ریزی دقیق انجام شده بود اما متاسفانه درگیر بیماری کرونا شدم و ناگزیراز قرنطینه.ارکستر درروزهای گذشته تمرینات خوبی داشته ودرشرایط مساعد اجرا قرار دارد و  با اینکه نمی شد به دلیل شرایط  بوجود آمده به کنسلی اجرا هم فکر کرد،اما نوازندگان متحد ارکستر، کنسرت مایستر و همینطور سولیست ویلن با همدلی در کنار ارکستر بودند تا در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر اجرا داشته باشیم. از همه شما عزیزان تشکر می کنم و برای رهبرجوان ارکستر که از استعدادهای آینده موسیقی هستند،عرفان وکیلی عزیز، اجرای خوبی را آرزو میکنم. عرفان وکیلی از نوازندگان باتجربه ارکسترسمفونیک تهران و هنرجوی آکادمی رهبری مرکز آموزشی بنیاد است که هنرنمایی ایشان را که جوان و بسیار با استعداد هستند امشب شاهد باشید.من هم در تمام لحظات از راه دور درکنار شما هستم.»

Orc

اما  ابتدای برنامه با پخش تیزر این دوره ازجشنواره آغاز شد و درادامه اعضای ارکسترکه متشکل از ارکستری با سازهای زهی بودند برروی صحنه تالار وحدت حاضرشدند. در این برنامه کنسرتو برای ویولن و ارکسترزهی درلامینور اثر سباستین باخ که سولسیت ویولن آن را پدرام فریوسفی برعهده داشت به اجرا درآمد. فریوسفی پس از اجرای این قطعات با تشویق حاضران درسالن باردیگر روی صحنه آمد و  قطعه ساراباند از باخ را به یاد پورنگ پورشیرازی اجراکرد.پس اتمام این بخش دیگرنوازندگان ارکستربرای اجرا قطعاتی چون «آداجو»اثرساموئل باربر، «اِلژی» و قسمت سه و چهار سرناد برای ارکستر زهی اثر چایکوفسکی و ...به هنرنمایی پرداختند.

میهمان ویژه این برنامه دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران بود که در پایان برنامه سبدگلی را به ارکستر تقدیم کرد. وکیلی هم پس از دریافت این هدیه ضمن سلام و عرض ادب به حاضران در سالن گفت: از آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تشکر می‌کنم اما در واقع این گل باید به آقای حیدریان تقدیم شود و جایشان در این برنامه بسیار خالی است و از حاضران تقاضا دارم ایشان را تشویق کنند.

میزبانی از مانا و نکیسا تا شبی به یاد یوسف فروتن

دو اجرای موسیقی ایرانی در تالار رودکی و یک تکنوازی به یاد قدمای موسیقی ایران با نام شب یوسف فروتن در سالن تازه تاسیس دهلوی. سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سومین روز خود علاوه بر تالار وحدت در تالار رودکی و سالن تازه تاسیس حسین دهلوی هم میزبان اجراهایی از موسیقی ایرانی بود و به اجرای دو گروه «مانا» و «نکیسا» و تکنوازی امیر شریفی با نام شب یوسف فروتن اختصاص داشت.

گروه موسیقی «مانا» با خوانندگی مجتبی عسگری راس ساعت 18:30 در تالار رودکی روی صحنه رفتند و به اجرای برنامه پرداختند. گروه موسیقی «مانا» فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرده و در طی این سالها کنسرتهای متعددی در ایرن و در خارج از کشور مانند آلمان، فرانسه و همچنین کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو داشته است. آلبوم «سرود مرد سرگردان» این گروه موفق به کسی جایزه «باربد» در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر شده است.

گروه «مانا» طی اجرا قطعات تصنیف «پایبند  خیال»، ساز و آواز، تصنیف «سالکان طریق»، ساز و آواز، تصتیف «تولای دوست»، ساز و آواز و تصنیف «چراغ یقین » اشاره کرد. از دیگر اعضای این گروه می توان به حمید قنبری (نوازنده تنبک)، صابر صوری (نوازنده عود)، میثم ملکی (نوازنده تار)، مهرداد مسعودی فرید (نوازنده کمانچه)، ترگل خلیقی (نوازنده رباب)، روژان محمدی (نوازنده کمانچه آلتو)، سیاوش ملی پور (نوازنده سنتور) اشاره کرد.

در ادامه و در دومین سانس اجراها، تالار رودکی میزبان گروه «نکیسا» بود که حسین علیشاپور خوانندگی آن را به عهده داشت. این گروه به اجرای قطعاتی از آلبوم و «چله نشین» پرداختند. و «رستا»، شوق با شعری از حافظ، آیینه با شعری از شاه نعمت الله ولی، نوای دل بی کلام، راه بی پایان با شعر هاتف اصفهانی، سخن با شعر سعدی، تکنوازی عود و گل بی رخ یار با شعری از حافظ آثاری بودند که توسط گروه «نکیسا» اجرا شدند.

گروه «نکیسا» سال 1400 توسط نوشین پاسدار تاسیس شده و هدف از تشکیل آن تولید و اجرای موسیقی تلفیقی با کلام از یک بانوی آهنگساز بر پایه اصول آهنگسازی موسیقی جهانی در قالب کوارتت زهی و سازهای کوبه ای است که بستری مناسب برای ارائه ی نقش ساز عود فراهم می کند. تلفیق نغمات شرق و غرب باعث ایجاد هماهنگی در بیان احساسات روزگار معاصر می شود که استفاده از آواز ایرانی در خواند اشعار کلاسیک قدیم نقش تعیین کننده ای در ترکیب سازنبندی دارد.

Orc2

از ساعت 21:30در سالن دهلوی میزبان اجرایی با عنوان شب یوسف فروتن بود که به تکنوازی سه تار امیر شریفی اختصاص داشت. شریفی عضو هیئت علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر است. او هنرآموخته استادانی چون داریوش پیرنیاکان، محمدرضا لطفی و حاتم عسگری است. سالهای دانشجویی را عمدتا روی مطالعه علمی و نظری روایات گوناگون ردیف و نواخته های به جا مانده از استاید دوره قاجار و پهلوی اول سپری نمود. او سال نود وهشت با هدف اجرای موسیقی دستگاهی و احیای آهنگسازی بر اساس عناصر موسیقی قدیم ایران، گروه «نقش» را بنیاد نهاد. از آلبوم های او می توان به «چهارگاه مرکب» و «راست» با صدای مظفر شفیعی، «چهارسو»، «برافشان»، «حُزان»، «تصانیف عارق قزوینی»، «شرح این هجران» با صدای مجتبی عسگری اشاره کرد. او در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به نیت ارج نهادن به یکی از شیوه های سه تار نوازی قدما، قطعاتی را از استاد یوسف فروتن در آوازهای دشتی و بیات ترک اجرا کرد.

اجرای ویژه افغانستان در جشنواره سی و هفتم

کنسرت گروه قوالی نجم‌الدین متشکل از هنرمندان افغانستانی ساکن ایران، عصر روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در قالب سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سالن فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

این گروه به سرپرستی هوشنگ جاوید مدت کوتاهی است که با همکاری تعدادی از هنرمندان موسیقی افغانستان فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به سوابق موسیقیایی هر یک از اعضا که در کار خود کم‌ نظیرند، شکل گرفته است.

گروه "قوالی نجم‌الدین" در این کنسرت در حرکتی نوین، متن‌های شعرهای آیینی شاعران معاصر ایرانی را با آوازهای هراتی در هم آمیخت تا به یک نوآوری تلفیقی در جهت تولید موسیقی معنوی برسد؛ ضمن آنکه گسترش زبان و ادبیات آئینی پارسی معاصر نیز مورد توجه گروه قرار داشت.

خوانندگان این گروه که در کنسرت جمعه شب روی صحنه رفتند را تعدادی از آوازخوان‌های شناخته شده افغانستانی از جمله جواد تابش و آصف حبیبی تشکیل می‌دادند. استاد جواد تابش از شاگردان استاد الطاف حسین،قوال بزرگ است که آوازه جهانی دارد و استاد آصف حبیبی شهره است به "بلبل هرات". عبدالقادر عزیزی و عبدالخالق عزیزی نیز در این کنسرت به اجرا پرداختند.

Orc3

کنسرت با اجرای قطعه "لاله آزاد" شروع و سپس اثر "مجنون تو" توسط اعضای گروه اجرا شد."بی تو هر جمعه"، "چرا نمی‌آیی"، "باد زانو می‌زند"، "یا نور و یا قدوس"، "مور می‌رقصد" و "می‌چرخد" دیگر قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد.

همچنین در این کنسرت قطعه "هر کجا مرز کشیدند" اجرا و با استقبال و تشویق تماشاگران همراه شد. در بخش دیگری از کنسرت غلام سخی رسولی، نوازنده دو تار افغانستانی و نسیم خوشنواز، نوازنده رباب به دونوازی پرداختند که این بخش نیز مورد استقبال قرار گرفت.

عبدالقادر عزیزی به‌عنوان همیار آئین قوالی دیگر هنرمندی بود که در این کنسرت حضور داشت.

قوالییکی از گونه‌های مرتبط با موسیقی عرفانی است که به نوعی با عبادت آمیخته است و در کشورهایی چون هند، پاکستان و افغانستان رواج دارد. آنگونه که در منابع مکتوب آمده، موسیقی قوالی ابتدا در زیارتگاه‌های صوفیان اجرا می‌شده و بخش مهمی از مراسم سماع بوده و طی روندی مشخص به موسیقی مذهبی و عارفانه آسیای شرقی تبدیل شده است.

نعمت‌الله حسین‌زاده و کنعان دل‌آهنگ از اعضای گروه قوالی نجم‌الدین در این کنسرت غایب بودند. بر اساس اعلام اعضای گروه، نعمت‌الله حسین‌زاده به کرونا مبتلا شده است.

نوای موسیقی نواحی در ارسباران

دومین سانس از اجرا‌های شب نخست جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسیاران به گروه‌هایی از موسیقی نواحی کرمانشاه، لرستان و جنوب اختصاص داشت.

ابتدا حیدر کاکی، آهنگساز و نوازنده تنبور، تار و سه‌تار به روی صحنه آمد و موسیقی کرمانشاهی را برای علاقه‌مندان اجرا کرد. کاکی که تاکنون کنسرت‌های متعددی را در سراسر کشور برگزار کرده است، در این اجرا، قطعات "شیرین شمامه"، "شلیر (لاله‌ی واژگون)، "آواز غریبی"، "آواز شاخوشینی دوم" را با سازش نواخت.

بخش بعدی این کنسرت به اجراییوسف باجلاوند، نوازنده کمانچه اختصاص داشت تا این هنرمند با سوز سازش، مخاطبان را با موسیقی لرستانی آشنا کند. باجلاوند در این کنسرت، آواز علیدوستی و ساریخانی را اجرا کرد و سپس تصنیف "شو چراغ" و "سیت بیارم" توسط او اجرا شد.

یوسف باجلاوند، موسیقی را نزد برادرش، محمد باجلاوند فرا گرفته و تاکنون با هنرمندان مختلفی همچون ایرج رحمانپور، سیف‌الدین آشتیانی و مجید احمدی همکاری داشته است.

در بخش پایانی این برنامه، اعضای گروه موسیقی "سار" به سرپرستی امیر تنگسیری به روی صحنه آمدند تا با اجرای موسیقی اصیل و ریشه‌دار بومی و محلی جنوب، مخاطبان را به وجد بیاورند.

قطعات "نوبان" در ریتم زاری، "زینو" در ریتم خرمشهری، "شور" در ریتم سنج و دمام و "هله مالی" در ریتم جنوبی، قطعاتی بودند که توسط گروه "سار" اجرا شدند.

امیر تنگسیری(سرپرست)، حجت شیروی(خواننده)، خالد گزبی(ضرب و تمبو)، علیرضا نصاری(دایره)، حیدر جنامی(درامز) و فاروق زویدات (دم دم)، اعضای گروه "سار" را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

آغاز اجراهای بانوان با «ستاره قطبی»

کنسرت گروه موسیقی بانوان «ستاره قطبی» به سرپرستی بهار ایلچی و تنظیم و رهبری ارکستر پوریا پیرزاده روز جمعه 22 بهمن ماه  ساعت18:30 در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

با ورود اعضای این گروه حضار آن‌ها را تشویق کردند و پس از کوک شدن سازها بهار ایلچی درباره گذشتن دو سال از آخرین اجرای گروه در جشنواره صحبت و سپس این گروه اجرای خود را با قطعه «زن» آغاز کرد.

در این کنسرت چهار خواننده وجود داشت که هر کدوم به نوبت برای اجرای قطعه مخصوص خود به صحنه می‌آمدند. ستاره قطبی مجموعه‌ای از قطعات را به زبان‌ها و لهجه‌های مختلف به شکلی کم‌نقص اجرا کرد که مخاطبان را به وجد آورد و باعث شد حضار گروه را همراهی کنند.

قطعات «بیقرارم»،«tonight»، «اللیالی»،«je taim»، «باور کن»، «ستاره»، «survive»، «مینا خانم» به ترتیب و یکی پس از دیگری شنیده شدند.

اعضای این گروه عبارتند از: سرپرست،خواننده و نوازنده پیانو: بهار ایلچی، نوازنده گیتار باس: سپیده ایلچی، نوازنده ویولن: پگاه ابراهیم، نوازنده فلوت: سارا پارسایی، نوازنده ترومپت: شانیا شهریاری، نوازنده ساکسیفون: ثمیلا تحویلداری، نوازنده کیبورد: آوا منبری، نوازنده درامز و پرکاشن: فریده سرسنگی، نازنین گوهربین، مونا سالک، مونا ربیعی، رابعه زند، سارا بیات.

پانیذ شهرستانی به عنوان خواننده فارسی زبان، جیران سیاوش‌پور به عنوان خواننده محلی و عربی و مهسا احمدپور به عنوان خواننده انگلیسی و فرانسوی در این گروه خواندند.

«نهال» بر صحنه نیاوران رفت

کنسرت گروه موسیقی بانوان «نهال» به سرپرستی لیلا نجفی، روز جمعه 22 بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران ساعت 21:30 برای مخاطبان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

گروه «نهال» در اجرای این شب خود توانست به خوبی مخاطبان خود را به شور آورد و با هر قطعه‌ای که می‌نواختند حضار را با خود همراه کنند. هماهنگی گروه در نوازندگی و فراز و فرودهای هر قطعه از نکات مثبت این اجرا بود.

بی‌کلام «پیشکش»، «گل واژه»، «سیمین بری»، «جومه نارنجی»، بی‌کلام «چینگم»، «دل دیوانه»، «دختر کولی»، بی‌کلام «دل کوچولو»، «مثال تور ماهی‌ها»، «گل به چمن» از قطعاتی بودند که در این اجرا نواخته شدند.

نیوشا بریمانی: رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه، مینو قاسم پور: قانون، رخساره رستمی: عود، نیلوفر ابراهیمی: فلوت، فروغ فضلی : پیانو، شیرین واعظی: درامز و خواننده: لیلا نجفی در این اجرا هنرنمایی کردند.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری و دبیری حسن ریاحی از جمعه 22 بهمن تا 26 بهمن ماه در حال برگزاری است.

اجرای علی یاسینی در سومین شب جشنواره موسیقی فجر

سومین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای خواننده جوان پاپ علی یاسینی در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پی گرفته شد.

شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه، ساز و آواز گروه‌های موسیقی در تمامی سالن‌های میزبان کوک شد ‌و در این میان سالن «میلاد» به عنوان جایگاه گروه‌های موسیقی پاپ با استقبال مخاطبانش روبرو شد.

اجرای سانس اول راس ساعت ۱۹ با حضور ۳۰ درصدی مخاطبان در سالن آغاز شد و این خواننده اجرایش را با قطعه «ماه قشنگم» آغاز کرد و با اجرای «دلمون رفت» فضای پرانرژی‌تری به سالن بخشید.

علییاسینی در ادامه اجرایش خطاب به مخاطبانی که بی‌وقفه او را تشویق می‌کردند، گفت: به همه شما خوش‌آمد می‌گویم و  ممنون شما هستم از  بابت انرژی که ١٠ روز است برایم می‌فرستید؛ اما از آنجایی که ظرفیت سالن برای کنسرت امشب خیلی کم است پس  لطفا شما انرژی خیلی بیشتری بگذارید.

او سپس قطعه‌ بعدی را با دودوک‌نوازی محمد نائی اجرا کرد و این در حالی بود که اجرای محمدعلی نصری نوازنده گیتار الکتریک هم بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

او سپس قطعه‌ای را از آلبوم «۲۴» اجرا کرد و«این روزا»، «غریبه» و... از جمله قطعاتی بود که در اجرا روی روی صحنه رفت.

علی یاسینی همچنین در بخش دیگری از اجرایش به نوازندگی گیتار هم پرداخت و از سهیل شمس به عنوان تنظیم‌کننده گروه قدردانی کرد. این گروه ساعت ۲۲ نیز نوبت دوم اجرایشان را روی صحنه بردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو