معاون هنری وزیر به تماشای تئاتر فجر نشست | بازگشت «بعد از افتادن» به جشنواره

58

1400/11/26

19:14


محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۲۴ بهمن همراه با محمدحسین نیرومند، مشاور هنری و سینمایی وزیر و برخی دیگر از مدیران وزارت ارشاد و مسئولان جشنواره تئاتر فجر به تماشای نمایش «بابا آدم» لیلی عاج در تالار چهارسو تئاتر شهر نشست.

معاون هنری وزیر به تماشای تئاتر فجر نشست | بازگشت «بعد از افتادن» به جشنواره

به گزارش هنرآنلاین، محمدمهدی بهداروند مشاور مدیر کل هنرهای نمایشی،‌ سیدوحید فخر موسوی رئیس شورای نظارت و ارزشیابی هنرهای نمایشی،‌ وحید لک مدیر روابط عمومی و تبلیغات جشنواره تئاتر فجر، احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج، ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر معاون هنری وزیر ارشاد را در این برنامه همراهی کردند. سالاری ابتدا در محوطه تئاتر شهر از نمایش‌های خیابانی دیدن کرد و پس از آن به چهارسو رفت.

روز گذشته اعلام شد نمایش «بعد از افتادن» به کارگردانی حسین حسینیان که اجرای آن روز 21 بهمن به دلیل کرونای یکی از بازیگران لغو شده بود با انجام تست مجدد و منفی شدن آن 25 بهمن در سالن تئاتر مولوی (ساعت‌های 14 و 16) به صحنه می‌رود و نمایش «الزمکان» از الجزایر هم با یک روز تاخیر در تالار مولوی در دو نوبت ۱۴ و ۱۵:۳۰ به اجرا درمی‌آید.

در هشتمین روز جشنواره 20 نمایش در بخش‌های مختلف اجرا شدند. در مجموعه تئاتر شهر نمایش «بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج، «بهشت حکیم الله» به کارگردانی مرجان قاسمی در تالار سایه، «رگال» به کارگردانی احمد ندافی و سعید یوسفی در تالار قشقایی به صحنه رفت.

نمایش «لعل بداخشان» به کارگردانی امید خسرواف در تماشاخانه سنگلج، «پشت دیوار قدیمی کشتارگاه» به کارگردانی رضا صابری در تالار مولوی، «تصویر مصور مظفری» به کارگردانی وحید نفر در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی، «بک توبلک» به کارگردانی سجاد افشاریان در تالار استاد سمندریان، «آنتیگونه آخرین سامورایی» به کارگردانی امین رضایی اردانی در تالار حافظ و «یک ماه هزار آسمان» به کارگردانی حمید ابراهیمی  در برج آزادی به صحنه رفتند.

بخش خیابانی

در محوطه تئاتر شهر نمایش «روده درازی یک مرده بی صاحب» به کارگردانی هادی کیانی، «آشوبگران» به کارگردانی سعید بادینی، « کله دم سبز شمرونی» به کارگردانی مارال ایزدبخش، «قصه کفش‌ها» به کارگردانی روح الله آریس، « چهارشنبه خاتون» به کارگردانی آرزو علی‌پور به اجرا درآمدند. در محوطه خانه هنرمندان، «بی‌سرزمین» به کارگردانی بهناز زحمتکش و «خان طلا» به کارگردانی سورنا ایرانی و رضا وفانیا اجرا شد.

بخش دیگرگونه‌های اجرایی

نمایش «خود» به کارگردانی حسین قاسمی هنر ، هر روز 10اجرا در پلاتو تمرین شماره سه تئاتر شهر، «هفت تا نه و نیم» به کارگردانی مریم خلیلی از میدان راه آهن، نمایش «هفتاد و شش دو صفر» به کارگردانی بهمن عباس‌پور در ورودی خانه هنرمندان اجرا شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو