نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در منامه نشست‌هایی را برای تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف برگزار کرده و با ولیعهد، وزرای امور خارجه، صنعت و حمل و نقل بحرین دیدار کرده است.

این بیانیه افزود: بنت با وزیران بحرین راه‌های تثبیت همکاری‌ها و ایده‌های مختلف در حوزه‌های نوآوری، اقتصاد و فناوری را بررسی کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طرفین همچنین درباره راه‌های استفاده حداکثری از مزیت‌های جغرافیایی مشترک بین اسرائیل و بحرین، به منظور تسهیل جابه‌جایی کالاها بین آسیا و اروپا، گفت‌وگو کردند.

دفتر بنت ادامه داد: علاوه بر این، فرصت‌های موجود برای صاحبان مشاغل و تجار یهودی و مسلمان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه همچنین آمده که نخست وزیر از روابط قوی و موثر وزرای اسرائیل و وزرای بحرینی به عنوان بخشی از توافقات موسوم به «آبراهام» استقبال کرد.

در پایان بیانیه تأکید شده که ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین، بازیگر مهمی در حفظ ثبات منطقه در مواجهه با تهدیدات مختلف امنیتی است و تل‌آویو به دنبال ادامه تقویت و تحکیم کار مشترک با کشورهای منطقه و ایالات متحده آمریکا است.

همچنین سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین از بنت در کاخ خود در منامه استقبال کرد و به محض ورود او به کاخ سرود اسرائیل نواخته شد.