انتخاب بهترین فیلم اسکار با آرای مردمی

منبع: برترین ها

76

1400/11/26

20:18


آکادمی اسکار اعلام کرد که بهترین فیلم از نگاه مردم را از طریق توئیتر انتخاب و در مراسم اعطای جوایز ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.

ایسنا: آکادمی اسکار اعلام کرد که بهترین فیلم از نگاه مردم را از طریق توئیتر انتخاب و در مراسم اعطای جوایز ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، امسال تنها اعضای آکادمی دست به انتخاب فیلم‌های خود در جوایز اسکار نمی‌زنند و از دوشنبه (۱۴ فروریه ) کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نیز می‌توانند بهترین فیلم اکران شده در سال ۲۰۲۱ را معرفی کنند،‌ صرف نظر از این که این فیلم در جوایز اسکار حضور دارد یا خیر.

انتخاب بهترین فیلم اسکار با آرای مردمی

آکادمی اسکار فیلمی که بیشترین آرای مردمی را کسب کرده باشد، در جریان مراسم اعطای جوایز روز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (بامداد دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱) معرفی خواهد کرد.

توئیتر همچنین اعلام کرده سه نفر از کسانی که از تاریخ ۱۴ فوریه تا ۳ مارس (۲۵ بهمن تا ۱۲ اسفند) در نظرسنجی انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبان اسکار شرکت کنند به قید قرعه انتخاب خواهند شد و به همراه میهمانان خود به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای به لس آنجلس سفر می‌کنند و در مراسم ۲۰۲۳ یکی از جوایز اسکار را اعطا خواهند کرد.

آکادمی اسکار در سال ۲۰۱۹ قصد داشت شاخه‌ای تحت عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم ایجاد کند تا از این طریق بتوانند مخاطبان بیشتری را برای مراسم اسکار جذب کند اما با مخالفت جدی منتقدان و اعضای آکادمی این طرح عملی نشد و از آن زمان تاکنون نیز دوباره مطرح نشده است.

گرچه انتخاب فیلم‌ منتخب مردمی از طریق کاربران توئیتر شاخه‌ رسمی از جوایز اسکار محسوب نمی‌شود اما فرصتی برابی سینمادوستانی است که نظر خود را درباره بهترین‌ فیلم‌های سال اعلام کنند، بویژه فیلم‌هایی چون «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» که در هیچ بخش نامزد نیستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو