دانلود بازی Blue Fire برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Blue Fire برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

126

1400/11/26

23:12


اولین رای باشید!

در بازی Blue Fire به یک پادشاهی ویران شده به‌نام پنومبرا خواهید رفت و باید اسرار پنهان آن را کشف کنید. این سرزمین فراموش دارای معابد عرفانی بسیاری است که باید یک به یک آن‌ها را کشف کرده و سپس زنده از آن‌ها خارج شوید. بازی چالش‌های فراوانی در سبک بقا خواهد داشت و باید بتوانید با تسلطی که روی هنر خود دارید، از آن‌ها به سلامت عبور کنید. بازی ماجراجویی‌های عظیمی را برای شما خواهد داشت و می‌توانید راه خود را از طریق دشمنان پیدا کنید.

Blue Fire CUSA19549 PS4-DUPLEX

Update v1.05 + BACKPORT by CyB1K

دانلود-بازی-Blue-Fire

دشمنان در هر جایی که حضور داشته باشند، احتمالا نشانه ای برای مسیر درستی که شما در حال طی کردن آن هستید. در بخشی از داستان بازی، شخصیت‌های عجیب و غریبی را ملاقات خواهید کرد که هر کدام اطلاعات ویژه‌ای به شما می دهند و گاهی اوقات نیز از ابزارهای خاص آنان باید برای حل کردن معماها استفاده کنید. بازی تله‌های مرگباری هم در طول تجربه خواهد داشت و می‌توانید به تدریج با چالش‌های پلتفرمینگ بازی نیز آشنا شوید.

info

Embark on an extraordinary journey through the desolated kingdom of Penumbra and discover the hidden secrets of this long-forgotten land. Explore mystical temples, encounter survivors and take on strange quests to collect valuable items. Along your adventure, slash your way through daunting adversaries, roam across mysterious and abandoned regions, leap through deadly traps and ultimately master the art of movement.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 (or at least FW5.05 in case of using Backported update by CyB1K)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

———————

دانلود آپدیت + بک پورت BACKPORT v1.05 FW5.05+ PS4-CyB1K:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

———————

دانلود آپدیت بازی Update v1.05 FW9.00 PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

———————

دانلود بازی Blue Fire PS4-DUPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو