اولیانوف: با اسرائیل درباره برجام اختلاف‌نظر داریم

منبع: برترین ها

83

1400/11/26

23:56


مذاکره کننده ارشد روسیه با اشاره به اینکه دیدار روز سه‌شنبه او با هیات دیپلماتیک اسرائیل، ارتباطی با مذاکرات وین نداشت افزود: ما از مواضع یکدیگر آگاه هستیم و به این واقعیت احترام می گذاریم که در مورد برجام اختلاف نظر داریم. به همین خاطر چیزی برای بحث وجود ندارد.

ایرنا: مذاکره کننده ارشد روسیه با اشاره به اینکه دیدار روز سه‌شنبه او با هیات دیپلماتیک اسرائیل، ارتباطی با مذاکرات وین نداشت افزود: ما از مواضع یکدیگر آگاه هستیم و به این واقعیت احترام می گذاریم که در مورد برجام اختلاف نظر داریم. به همین خاطر چیزی برای بحث وجود ندارد.

اولیانوف: با اسرائیل درباره برجام اختلاف‌نظر داریم

میخائیل اولیانوف که مقابل هتل کوبورگ صحبت می‌کرد افزود که در جلسه امروز «ما درباره مسائل مرتبط با آژانس بین المللی انرژی اتمی و کنفرانس خاورمیانه‌ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی گفت‌وگو کردیم. کنفرانسی که تمام دولت‌های منطقه بغیر از اسرائیل شرکت می‌کنند.»

پیشتر نشریه اکسیوس مدعی شده بود که هیات دیپلماتیک رژیم صهیونیستی با نمایندگان تمام هیات‌های مذاکره کننده در وین به غیر از ایران درباره روند مذاکرات دیدار و گفت‌وگو کرده است.

اولیانوف درباره آخرین ارزیابی‌اش از روند مذاکرات رفع تحریم‌ها هم گفت: ما در مراحل پایانی گفت‌وگو ها قرار داریم اما به زمان بیشتری نیاز داریم - نه خیلی طولانی - تا کارها را تکمیل کنیم. اگر از من می‌پرسید من خوش‌بین هستم. وی تکرار کرد که به اعتقاد او امکان حصول توافق نهایی تا پایان ماه فوریه وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو