دانلود نسخه هک‌شده بازی Astria Ascending برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Astria Ascending برای PS4


منبع: دانلود ها

238

1400/11/27

01:16


اولین رای باشید!

بازی Astria Ascending دنیای وسیعی دارد و قرار است که داستان‌های آن را در پنج شهر بزرگ انجام دهید. جمعیت منصربه‌فردی در هرکدام از این شهرها حضور دارند و بیش از ۲۰ سیاه چال می‌بینیم که هرکدام خطرات بالقوه‌ای دارند. بیش از ۵۰ ساعت گیم‌پلی در انتظار شما است و با احتساب مینی گیم‌های سرگرم کننده آن، این میزان می‌تواند بیشتر و بیشتر شود. بازی کارتی بوده و با المان‌های فانتزی دنبال می‌شود. پازل‌های محیطی بازی چالش فراوانی دارد و در کنار آن، داستانی را هم خواهیم شنید که در مورد فداکاری و سرنوشت افراد است. خود را می‌توانید غرق در یک روایت جذاب و مملو از خیانت‌کاری کرده و با فداکاری کار خود را جلو ببرید.

Astria Ascending PS4-DUPLEX

ID: CUSA27169; Update v1.06 by OPOISSO893

دانلود-بازی-Astria-Ascending

داستان بازی مناسب بزرگ‌سال بوده و گفتگوهایی خواهد داشت که ممکن است برای همه مناسب نباشد. می‌توانید یک سیستم نبرد مبتنی بر نوبت را در بازی داشته باشید که بیش از ۲۰۰ نوع دشمن در آن وجود داشته و مبارزه‌های نوبتی جذاب را برای‌تان فراهم می‌کند. می‌توانید با گروهی از بازیگران فراموش نشدنی همراه شده و هشت شخصیت قابل تنظیم با طیف وسیعی از نژادها را هم داشته باشید. مجموعه بزرگی از مهارت‌های منحصربه‌فرد را در بازی می‌بینیم که در قالب کارت‌های قدرت به کاراکترهای شما اعطا می‌شود. ماجراجویی بازی را باید با مهارت دنبال کرده و به دنبال استفاده صحیح از استراتژی حمله باشید.

info

Visit five different cities populated by unique creatures and solve more than 20 dangerous dungeons. With over 50 hours of gameplay and a range of fun mini-games – including shoot ‘em ups, an original fantasy-themed card game and challenging environmental puzzles.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper (Update is already backported by OPOISSO893)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.06 FW5.05+ PS4-OPOISSO893:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

———————–

دانلود بازی Astria Ascending PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو