به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، تیم های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید سه شنبه شب در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دِ پرنس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان پاریسی ها موفق شدند حریف خود را با یک گل شکست دهند. 

در نیمه نخست این دیدار شاگردان «مائوریسیو پوچتینو» بیشتر توپ و میدان را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت های خطرناکی روی دروازه رئال مادرید ایجاد کنند. کاسیمیرو در دقیقه ۳۷ این دیدار با دریافت کارت زرد از داور مسابقه، بازی برگشت تیمش مقابل پاریسی ها را از دست داد. 

پاریسی ها در نیمه دوم این دیدار نیز بازی را بهتر شروع کردند اما شاگردان «کارلو آنچلوتی» نیز با یک دفاع بسیار منطقی اجازه ایجاد موقعیت به میزبان خود را نمی دادند. در دقیقه ۶۰ این دیدار کیلیان امباپه با فرار از خط دفاعی رئال موفق شد داور را مجاب کند تا برای آنها پنالتی بگیرد اما لیونل مسی نتوانست این موقعیت بسیار مناسب را تبدیل به گل کند تا پاریسی ها همچنان در امر گلزنی ناموفق باشند. 

نیمار که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت از دقیقه ۷۳ به جای آنخل دی ماریا وارد زمین شد تا آهنگ هجومی تیم میزبان بیشتر شود. در نهایت این تعویض جواب داد و امباپه با پاس گل نیمار و دریب زیبای خود در محوطه جریمه موفق شد در دقیقه ۴+۹۰ زهر خود را به رئال بریزد و تیمش را بنده این بازی حساس کند. 

دیدار برگشت تیم های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن ۱۸ اسفند ماه به میزبانی مادریدی‌ها برگزار خواهد شد تا تکلیف یک از این دو تیم برای صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا مشخص شود.