شخصی‌سازی بهتر با بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ سامسونگ

شخصی‌سازی بهتر با بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ سامسونگ


منبع: فوت و فن

168

1400/11/27

05:28


شخصی‌سازی بهتر با بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ سامسونگ

شرکت سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای سری گلکسی واچ ۴ خود ارائه کرد که نشان دهنده تعهد این شرکت برای کمک به کاربران برای رسیدن به اهداف‌شان در حوزه سلامت و تناسب ‌اندام و همچنین نشان دادن بهتر سبک زندگی‌شان است.

در این بروزرسانی بهینه‌سازی‌هایی مانند آموزش‌های دوره‌ای برای دوچرخه‌سواران و دوندگان، برنامه جدید خواب و راهنمایی‌های جدید در حوزه تناسب اندام گنجانده شده است. کاربران گلکسی واچ ۴ می‌توانند روش‌های بیشتری به منظور شخصی‌سازی ساعت در بخش‌هایی مانند صفحه ساعت و انواع بندها را استفاده کنند.

جانگیون یون، مدیر پلتفرم‌های نرم‌افزاری سامسونگ موبایل می‌گوید «ما نیازهای کاربران ساعت‌های هوشمند را درک کرده و متعهد هستیم با ارائه این بروزرسانی، به جامعه کاربران گلکسی واچ ۴ در رسیدن به سلامتی و تناسب ‌اندام کمک کنیم. با افتخار اعلام می‌کنیم که تلاش‌های‌مان برای بازتعریف سلامت جمعی را با عرضه نوآوری‌های جدید و توسعه تجربه کاربری ادامه خواهیم داد».

انگیزه‌ای برای تحرک

جدیدترین بروزرسانی‌های ارائه شده در زمینه تناسب اندام به کاربران در راستای رسیدن به سلامتی کمک می‌کند. برنامه Samsung Health هم انواع راهنمایی‌های ارائه شده توسط برنامه سلامتی Centr متعلق به شرکت کریس همسورث را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در رسیدن به سلامتی و تناسب اندام و آرامش ذهنی به آنها کمک کند. کاربران گلکسی واچ ۴ یک دوره رایگان آزمایشی ۳۰ روزه هم برای استفاده بدون محدودیت از Centr دریافت خواهند کرد.

چه به دنبال فعالیت بیشتر یا حضور در یک مسابقه باشید، برنامه‌های آموزش دوره‌ای جدید سامسونگ در رشته‌های دو و دوچرخه سواری به شما امکان می‌دهد اهداف خود را به شکل مدت تمرین، فاصله و تعداد ست‌ها تعیین کنید. گلکسی واچ ۴ همچنین یک دوره ورزش‌های فشرده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند در هر دوره تاثیر آن را بر بدن خود احساس کنند.

ما به همکاری خود با برنامه‌های برتری مانند Running و Strava متعلق به آدیداس ادامه خواهیم داد تا کاربران را در رسیدن به تناسب اندام بهتر کمک کنیم.

 

تمرین برای خواب راحت شب

در ادامه توانمندی‌های رهگیری خواب در گلکسی واچ ۴، برنامه جدید به کاربران کمک خواهد کرد تا عادات خواب خود را بهبود ببخشند. این برنامه، خواب شما را در مدت ۷ روز رهگیری کرده و دو نظرسنجی در زمینه خواب از شما انجام خواهد داد و در ادامه نماد یک حیوان را به عنوان نشانه نوع خواب کاربر به شما اختصاص خواهد داد. در ادامه یک برنامه خواب چهار تا پنج هفته‌ای به شما ارائه خواهد که شامل چک‌لیست، مقالات مرتبط با خواب، راهنمای مدیتیشن و گزارش‌های معمولی برای ارتقای کیفیت خواب کاربر خواهد بود.

وقتی پای بیدار شدن با انرژی کامل در میان باشد، داشتن یک محیط آرام و ساکت، کلید استراحتی خوب خواهد بود. گلکسی واچ ۴ زمان خواب کاربر را تشخیص داده و بصورت خودکار چراغ‌های متصل به Samsung SmartThings را خاموش می‌کند تا شرایط برای خواب فراهم شود.

اطلاعاتی دقیق‌تر برای قلبی سالم‌تر

گلکسی واچ ۴ با کمک برنامه Samsung Health Monitor و فناوری پیشرفته حسگر BioActive هم فشار خون و الکترودیاگرام را بصورت مداوم بررسی کرده و به شما امکان می‌دهد در هر زمان یا مکانی سلامت خود را تحت نظر داشته باشید. برنامه Samsung Health Monitor از زمان عرضه در ۲۰۲۰، تا کنون در ۴۳ بازار عرضه شده و در روز ۱۱ مارس به بازارهای جدیدی از جمله کانادا، ویتنام و آفریقای جنوبی هم ارائه خواهد شد.

تنوع بیشتر در بند و صفحه ساعت

بروزرسانی جدید گلکسی واچ ۴ تجربه شما از یک دستگاه پوشیدنی را بهبود بخشیده و در کنار آن کاربران می‌توانند از تنوع بیشتر در انتخاب نوع رنگ و فونت صفحه‌های دیجیتالی بهره برده و آن را کاملا با سلیقه خودشان هماهنگ کنند. بندهای جدیدی هم در رنگ‌های کرمی و زرشکی عرضه شده و برای آنکه کاربر بتواند ظاهری شخصی‌تر به ساعت خود بدهد، می‌تواند از بین بندهای پارچه‌ای، نمونه موردنظر خود را انتخاب کند.

توسعه سازگاری با اکوسیستم اندروید

در سال ۲۰۲۱ سامسونگ و گوگل در اقدامی مشترک برنامه عامل Wear OS را تولید کردند تا امکان هماهنگی بهتر انواع دستگاه‌های اندرویدی در استفاده از گوگل پلی، گوگل مپس و یوتیوب را فراهم کنند. در بروزرسانی جدید کاربران امکان استریم موسیقی روی وای‌فای و LTE را با استفاده از برنامه یوتیوب موزیک بر روی گلکسی واچ ۴ خواهند داشت. این یعنی کاربران می‌توانند گوشی خود را در جای دیگری گذاشته و در زمان ورزش همچنان از گوش کردن به موسیقی موردعلاقه‌شان لذت ببرند.

علاوه بر این برنامه دستیار گوگل هم روی گلکسی واچ ۴ در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد. به این ترتیب کاربران با دسترسی به هردوی بیکسبی و دستیار گوگل می‌توانند برای تمامی نیازهای خود، دستیار مناسب را استفاده کنند.

همچنین اکنون می‌توانید در همان روند راه‌اندازی اولیه ساعت، برنامه‌های موردعلاقه خودتان را تنها با یک لمس، روی ساعت نصب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو