قیمت بلیت هواپیما در نوروز افزایش می‌یابد؟

منبع: برترین ها

67

1400/11/27

09:10


رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۴۰۱ نداریم، اما ایرلاین‌ها به هیچ وجه در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

ایسنا: رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۴۰۱ نداریم اما ایرلاین‌ها به هیچ وجه در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

محمد محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها آیا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در نوروز ۱۴۰۱ دارید؟ و قیمت‌ها برای این ایام تغییری خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم مگر اینکه دوباره موضوعی پیش بیاید. چرا که یک بار ۱۵ درصد قیمت بلیت هواپیما را کاهش دادیم و شرایط جدیدی هم برای پروازهای داخلی اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند و در این وضعیت در حال کمک کردن به آن‌ها هستیم تا از این شرایط بحرانی عبور کنند. اینکه ناگهانی قیمت بلیت پروازهای آن‌ها را کاهش دهیم و محدودیت ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر را هم برایشان در نظر بگیریم، برای ایرلاین‌ها وضعیت بسیار سخت‌تری به وجود خواهد آمد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: هم اکنون برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز نداریم مگر اینکه تصمیمات جدیدی در جای دیگری اتخاذ شود که بخواهیم این نرخ‌ها را جرح و تعدیل کنیم.

محمدی بخش گفت: البته همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را با پروتکل‌های بین‌المللی مطالعه کردیم و در همین راستا پروتکل کامل‌تری ار هم به همه بخش‌های صنعت حمل و نقل هوایی اعلام کردیم. به عنوان مثال می‌توان به پروتکل‌هایی مانند کنترل و رصد وضعیت مسافران از نظر ابتلاء به کرونا، داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR، واگذار کردن مسئولیت اجرای پروتکل‌ها به ایرلاین‌ها و عرضه کنندگان بلیت هواپیما، شرایط قرنطینه مسافر مشکوک یا بیمار کرونایی در داخل هواپیما و نحوه ایزوله کردن او و جمع‌آوری کردن زباله آن مسافر و... اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو