رابطه سحر قریشی و امیر تتلو علنی شد! + ویدئو

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو علنی شد! + ویدئو


منبع: روزیاتو

237

1400/11/27

10:35


رابطه سحر قریشی و امیر تتلو علنی شد! + ویدئو

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو علنی شد! + ویدئو

پس از چندین روز شایعه و گمانه زنی، رابطه سحر قریشی و امیر تتلو بالاخره علنی شد.

طی روزهای گذشته شایعاتی درباره ی رابطه سحر قریشی با امیر تتلو در فضای مجازی انتشار یافته بود که با ویدئویی که قریشی از خود در یک ویلا منتشر کرد، بیش از پیش قوت گرفت. پس از آن قریشی با انتشار ویدئوی دیگری رسماً رابطه ی خود با امیر تتلو را علنی کرد.

ماجرا از آنجا شروع شد که سحر قریشی چندی قبل ویدئویی در قالب استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد که او را در حال گوش دادن به آهنگی از تتلو و همخوانی با آن نشان می داد. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود و چندین بار تکرار شد.

از سویی دیگر امیر تتلو هم در لایوی از علاقه ی زیاد خود به سحر قریشی پرده برداری کرده است.

تتلو پیش از این هم با کامنت های خود زیر پست های سحر قریشی جنجال به پا کرده بود.

در حالی که شایعات در فضای مجازی درباره ی رابطه ی این دو چهره ی مشهور ادامه داشت، سحر قریشی روز دوشنبه در کانال یوتیوبش  ویدئویی از خود منتشر کرد که بسیار خبرساز شد. این ویدئو سحر قریشی را در یک ویلا در حال بازی با آتش نشان می داد، ویلایی بسیار شبیه به خانه ی تتلو در ترکیه که خود بارها تصاویری از آن منتشر کرده است.

اما این همه ی ماجرا نبود و سحر قریشی کپشن این ویدئو را با عدد ۷۸ هم به پایان رسانده بود، یعنی همان عددی که همیشه پایان بخش پیام های امیر تتلو در فضای مجازی بوده است.

این اتفاق بازار گمانی زنی درباره ی رابطه سحر قریشی و امیر تتلو را بیش از پیش داغ کرد.

به خصوص که تتلو هم طی روزهای گذشته در کانال یوتیوبش از طرفداران خود خواسته بود عضو کانال یوتیوب سحر قریشی که به تازگی به راه افتاده، شوند.

پس از آن سحر قریشی ویدئوی دیگری در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که تصاویری از نقش آفرینی های مختلف او با آهنگی از امیر تتلو بود. کپشن این ویدئو هم با عدد ۷۸ همراه بود.

اما دیروز سحر قریشی با انتشار ویدئوی دیگری بالاخره به شایعات درباره ی رابطه اش با امیر تتلو پاسخ داد.

این ویدئو در حقیقت ادامه ی ویدئوی خبرساز قبلی او در آن ویلا است، اما این بار صدای امیر تتلو هم از پشت دوربین شنیده می شود که از قریشی به خاطر تهیه ی ویدئویی برای یوتیوب تشکر می کند.

نکته ی دیگری که در این ویدئو توجه مخاطبان را به خود جلب کرد خالکوبی دست سحر قریشی بود که تا پیش از این دیده نشده بود. این خالکوبی بسیار بزرگ و به سبک و سیاق خالکوبی های رنگی معروف امیر تتلو است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو