پست احساسی مهناز افشار برای همسر سابقش به مناسبت روز مرد و واکنش‌ها به آن

پست احساسی مهناز افشار برای همسر سابقش به مناسبت روز مرد و واکنش‌ها به آن


منبع: روزیاتو

116

1400/11/27

11:09


پست احساسی مهناز افشار برای همسر سابقش به مناسبت روز مرد و واکنش‌ها به آن

پست احساسی مهناز افشار برای همسر سابقش به مناسبت روز مرد و واکنش‌ها به آن

روز قبل مهناز افشار به مناسبت روز مرد برای همسرش، یاسین رامین، پستی احساسی منتشر و از او به خاطر همه ی خوبی هایش در زندگی مشترک شان تشکر کرد.

وی در پست اینستاگرامی اش نوشت:

«در این راه پر پیچ و خم، با هم و تنها بارها گریستیم و بارها شکستیم اما در همه این سال ها هرگز خلوت‌ هایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم.
برای هیچ آدمی بدی نخواستیم و با هم یاد گرفتیم از همه بگذریم و خیر خواه همه باشیم.
تو در این روزگار سخت انسان شریفی هستی که یکی از بزرگترین خصوصیت[های] او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست. تو هیچ وقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی و با ناملایمتی من تو ملایم بودی!
روزت مبارک مرد خوشرو و مهربان ما.»

مهناز افشار و یاسین رامین

پست اخیر مهناز افشار واکنش های زیادی را از سوی کاربران شبکه های مجازی به همراه داشته و برخی او را به طلاق صوری متهم کرده اند. یکی از کاربران نوشته: «خب طلاق صوری برای همین مواقع است که اموال ایشون رو به اسم مهریه بگیرید تا دولت تصرف نکنه. آب‌ ها که از آسیاب افتاد عشق شروع می شود. مردم رو ابله فرض نکنید خانم افشار.» دیگری نوشته: «تمام این مدت فیلم بازی می‌ کردی؟»

افشار هم به این کامنت ها با توئیتی واکنش نشان داده است: «از دید عده ‌ای روشنفکرنماهای توییتر، طلاق و جدایی یعنی همدیگر را تف کردن یا دعوا و گیس کشی یا رابطه باید شروع و پایان داشته باشه. عزیزم کمی خودت رو مرور کنی می فهمی حال دلت خوش نیست که اگر بود این نبودی‌. تو دنبال حاشیه و نفرت پراکنی هستی. من عبور از تو و قصه‌های پوچ و نفرت بار..»

مهناز افشار و یاسین رامین در خرداد ماه ۱۳۹۳ ازدواج کردند. یاسین رامین، فرزند محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره ی دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد است.

آن ها در اردیبهشت ماه ۹۴ صاحب یک دختر شدند که نام او را لیانا گذاشتند. رامین در مرداد ۹۵ با شکایت جمعیت هلال احمر بازداشت و چند ماه بعد در اسفند ماه به واسطه وثیقه آزاد شد.

مهناز افشار و یاسین رامین

یاسین رامین متهم شده بود که ۲ میلیون یورو از هلال احمر برای واردات تجهیزات پزشکی و دارو دریافت کرده اما این مبلغ را به طرف فروشنده تحویل نداده است. وی در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شد که ۷ سال آن قابل اجرا بود.

مهناز افشار در سال ۹۸ به همراه دخترش، ایران را به مقصد آلمان ترک و پس از مدت کوتاهی خبر جدایی اش از یاسین رامین را در اینستاگرامش اعلام کرد. افشار این طور خبر طلاق شان را علنی کرد: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونا رو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

طلاق مهناز افشار

گفتنی است یاسین رامین پس از تغییر دولت و قاضی پرونده، در آبان ماه ۱۴۰۰ تبرئه شد.

بیشتر بخوانید:

جنجال های «آمپول نالوکسان» خانم بازیگر: رد تجویز «مهناز افشار» توسط وزارت بهداشت

حکم جلب مهناز افشار صادر شد؛ توئیت‌هایی که مشکل‌آفرین شدند

حکم بدوی به محکومیت همسر مهناز افشار به ۱۷ سال حبس و پرداخت ۲ میلیون یورو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو