بهترین شهرها برای سفر نوروزی

منبع: نوداد

134

1400/11/27

11:10


برنامه سفر عیدتان را چیده‌اید؟ شما جزو دسته عاشقان شمال هستید یا جنوب؟ برای بهار بهترین مقصد را کجا می‌دانید؟

می خواهیم سه شهر پرطرفدار برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم و همچنین بگوییم برای داشتن یک سفر خوب علاوه بر انتخاب یک مقصد خوب باید اقامتی خوب هم تجربه کنید و اقامتگاهتان هم به اندازه مقصد سفرتان مهم است. ما شما را برای انتخاب و رزرو یک اقامتگاه خوب برای سفرهای نوروزی راهنمایی می‌کنم.

راستی قبل از شروع سفرتان حتما شرایط و خط قرمزهای کرونا را در نظر بگیرید و سعی کنید در ایام کرونا زیاد به مسافرت نروید و این مطلب را راهنمایی برای روزهای بعد کرونا در نظر بگیرید.

چالوس؛ از جاده خوشگذرونی‌هاش شروع می‌شود

با سفر به چالوس دور مازندران را در روزهای تعطیلی عید بچرخید. چالوس جاده‌ش زیباست، خودش زیباست و دسترسی‌اش هم به شهرهای توریستی مازندران هم راحت و زیباست.

یک توک پا تا چالوس بروید تا ببینید چالوس چقدر شگفتی دارد و قطعا ارزشش را داشته.

بگذارید از جاده‌اش شروع کنیم. شما در جاده چالوس می‌توانید به دیدن دریاچه ولشت معروف بروید، آن‌جا شنا کنید، قایق‌سواری کنید و اگر با آب زیاد میانه ندارید اطراف دریاچه دوچرخه‌سواری کنید. اگر خسته شدید هم کنار دریاچه یک شب را کمپ کنید و صبح به مسیرتان ادامه دهید.

البته در روزهای عید دریاچه ولشت شلوغ است و اگر روی بهداشت و تمیزی حساس باشید احتمالا عیدهای دریاچه را دوست نداشته باشید.

شما در جاده چالوس جنگل‌ها و رودخانه‌های زیادی برای دیدن می‌بینید و سفرتان از جاده‌اش بهاری می‌شود.

وقتی به چالوس رسیدید و خود چالوس را حسابی گشتید باید بدانید به شهرهایی مثل نمک‌آبرود، متل قو، عباس‌آباد نزدیک هستید و می‌توانید یک سری هم به آن‌ها بزنید. در مجتمع تفریحی نمک‌آبرود سراغ کارهای هیجان‌انگیزی مثل سوار تله‌کابین شدن، تفریحات هیجانی آبی مثل پاراسل و جت‌اسکی و…بروید.

اگر دوستانه هم سفر کرده باشید که خیلی بیشتر بهتان خوش می‌گذرد. راستی پیست کارتینگ و موتورسواریش هم از دست ندهید. یا ساحل معروف متل قو را ببینید و از امکانات تفریحی خوبش استفاده کنید.

در چالوس کجا اقامت کنیم؟

چالوس


اگر امسال دلتان می‌خواهد اجاره ویلا ساحلی را امتحان کنید خوب جایی آمد‌ه‌اید. ساحل چالوس جان می‌دهد برای این کار.

چالوس ساحل‌های زیادی دارد. بعضی هایشان امکانات معمولی‌تری دارند و خلوت‌ترند و بعضی‌ها هم برعکس.

اگر دنبال ریلکس کردن هستید دنبال ساحل های خلوت بروید و یک ویلا ساحلی خوب برای خودتان اجاره کنید.

اولین ساحلی که در فصل بهار در چالوس شلوغ می‌شود رادیو دریاست. رادیو دریا خیلی معروف است به‌خاطر همین در روزهای تعطیل شلوغ‌تر می‌شود.

ساحل لیدو، سیترا، نمک‌آبرود از دیگر ساحل‌هایی‌ست که می‌توانید سراغش بروید.

هر نوع اقامت دیگری هم دلتان بخواهد در چالوس پیدا می‌شود حتی همان فانتزی‌ها. مثلا اگر دلتان یک خانه درختی میان جنگل بخواهد می‌توانید سراغ کلبه جنگلی‌های چالوس بروید و یک اقامت دنج داشته باشید و از شلوغی عید هم در امان باشید.

یکی دیگر از انتخاب‌های خوب برای اقامت در چالوس رزرو آپارتمان در چالوس است. حالا چرا؟

فرقی ندارد همیشه یک سوئیتیا آپارتمان مبله خوب پیدا می‌شود چه در روزهای شلوغ عید و چه روزهای خلوت سال. سوئیت فراوان است و هر جای شهر بخواهید می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

وارد سایت پینووست شوید و آپارتمان‌های چالوس آن را ببینید. آپارتمان‌های مبله چالوس معمولا کیفیت بالایی دارند و تنوع جغرافیایی خوبی هم دارند. یعنی تقریبا هر جایی از شهر چالوس که بخواهید می‌توانید آپارتمان اجاره کنید. نزدیک ساحل‌های مختلف چالوس یا حتی به سمت شهرهای دیگر.

آپارتمان‌ها با این‌که تمام نیازهای یک اقامت بی‌دغدغه را دارند قیمت‌های مناسبی هم دارند و اگر با تعداد کم مسافرت کرده باشید آپارتمان بهترین انتخاب شماست. البته اگر با تعداد بیشتر سفر کرده‌ باشید ویلا در سفرهای گروهی بسیار اقتصادی می‌شود.

بومگردی‌های یزد، یک سفر متفاوت

کمی از ساحل دریا شمال و نم بارانش دور شویم و برویم سراغ شهرهای دیگری مثل شهر باستانی یزد.

اگر دلتان سفر در تاریخ و بناهای کاهگلی زیبا و باصفا می‌خواهد سراغ یزد را بگیرید. در بومگردی‌های حیاط‌دارش اقامت کنید و یک سفر دوست‌داشتنی را در نوروز رقم بزنید.

بهترین وقت سفر به یزد اسفند تا اردیبهشت است پس یکی از کاندیدهای سفر نوروزی است.

این‌جا آب‌انبارها، آتشکده‌های باستانی و کلی بنای تاریخی برای دیدم دارد و خوراک کسانی است که عاشق معماری هستند.

کوچه‌های یزد خود تاریخ است. خانه‌های کاهگلی، بوی خشت‌های خیس‌خورده، همه و همه چیزهایی است که ما ایرانی‌ها دوست داریم یکبار از نزدیک ببینیم و برای این ‌کار کجا بهتر از یزد؟

این‌جا اقامتگاه‌های بومگردی زیبایی دارد. همان خانه‌های حیاط‌دار و چنداتاقه قدیمی که حالا بازسازی شده‌اند بهترین اقامتگاه‌های یزد هستند که روحتان را تازه می‌کند.

این بومگردی ها در سایت پینورست بومگردی‌های تمیز و مرتبی هستند که حتی اگر سرویس مشترک هم داشته باشند باز خیالتان از تمیزی راحت است.

بومرگردی‌ها بهترین حس سفر را دارند و قیمت‌هایشان هم مناسب است. فضای اشتراکی در بومگردی زیاد است فضاهایی مثل حیاط، آشپزخانه و گاهی سرویس بهداشتی‌ها.

اگر اهل این‌جور سفرها باشید بیشتر از هر اقامتگاه دیگری بهتان خوش می‌گذرد.

در سایت پینورست جزئیات امکانات این اقامتگاه‌ها را بخوانید و بنا به سلیقه خودتان به راحتی آن‌ها را اجاره کنید.

یزد


کیش شهری پر از سرگرمی

کیش در بهار برنامه‌های تفریحی زیادی مثل جشنواره‌هایش دارد. اگر اهل شلوغی و برنامه‌های مناسبتی هستید عید سراغ کیش را بگیرید.

کیش برای سفرهای دسته‌جمعی و آدم‌های اهل خوش‌گذرانی هم خیلی مناسب است. در کیش پر است از تفریحات متنوع آبی.

کافی‌ست خودتان را به اسکله تفریحی کیش برسانید دیگر می‌توانید هر تفریح آبی که دیده‌اید و ندیده‌اید را امتحان کنید.

امکان تجربه بالن‌سواری هم در کیش هست و کلا شهر تجربه‌های نو است.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

خیلی‌ها تا اسم کیش میاید هتل‌های مختلف در ذهنشان نقش می‌بندد اما واقعا می‌توانید انتخاب‌های دیگری هم در کیش امتحان کنید و ببینید چه‌قدر تنوع در اقامتگاه در کیش وجود دارد.

اگر دسته‌جمعی و خانوادگی به کیش آمده‌اید ویلاهای لاکچری و بزرگ آن را از دست ندهید. قطعا اجاره یک ویلا لاکچری از لحاظ هزینه از اجاره یک هتل لاکچری شدنی‌تر است و اگر اقامتی لوکس می‌خواهید با اجاره ویلا در کیش شدنی است.

اگر دلتان اقامت خودمانی تری بخواهد سراغ بومگردی های کیش بروید که تمیز و خاص هستند. رزرو سوئیت هم در کیش خیلی مرسوم است.

برای پیدا کردن تمام این اقامتگاه‌ها می‌توانید روی سایت پینورست حساب کنید. این‌جا گلچینی از بهترین اقامتگاه‌های هر شهری آماده شده است تا شما سفری بی‌دغدغه را تجربه کنید.

پشتیبانی پینورست همیشه در دسترس است

گفتیم که می توانید برای اجاره اقامتگاه نوروزی خود روی پینورست حساب کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته پینورست خیال مسافر را راحت کرده و در هر ساعتی اگر سوال یا مشکلی برایش پیش بیاید تیم ما پاسخگو آن‌ها خواهند بود و تمام تلاش‌شان این است شما اقامتی دوست‌داشتنی را تجربه کنید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو