سینماگری که بابت نگاه خاص به ازدواج عذرخواست

منبع: برترین ها

94

1400/11/27

11:15


نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور»، بابت شائبه‌ها و سوء‌تفاهم‌های پیش آمده پس از انتشارِ فیلمِ ناقصِ سخنانش در نشست خبری این فیلم، عذرخواهی کرد.

ایسنا نوشت: نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور»، بابت شائبه‌ها و سوء‌تفاهم‌های پیش آمده پس از انتشارِ فیلمِ ناقصِ سخنانش در نشست خبری این فیلم، عذرخواهی کرد.

سینماگری که بابت نگاه متفاوت به ازدواج عذرخواست

این فیلمنامه‌نویس ضمن شفاف‌سازی درخصوص این جلسه، توضیحاتی را برای جلوگیری از سوءاستفاده و تعابیر نادرست از این ماجرا، ارائه داده است که در ادامه می‌خوانید:

«درخصوص ویدیوی تقطیع شده از صحبت‌های بنده پیرامون پاسخ به خبرنگاری که به کیفیت ارتباط شرعی دو کاراکتر فیلم سینمایی «نمور» اشاره کرد و توضیح خواست، طی روزهای گذشته بخشی از پاسخ من به شکلی سوءتفاهم‌برانگیز منتشر شد که باید خدمت هموطنان عزیزم عرض کنم: اینجانب نوشین معراجی به عنوان یک ایرانیِ مقید به دین اسلام و با اطلاع و آگاهی از مناسبات و شرعیاتمقدس شیعیان، طبیعی است که جاری شدن خطبه عقد در هنگام ازدواج زوجین را لازم و قطعی می‌دانم و به آن اعتقاد راسخ دارم.

همان‌طور که بر مبنای همین اعتقاد و آگاهی خود نیز تجربه شیرین عقد شرعی و رسمی را داشته و بنابراین، سوءبرداشت از صحبت‌های من در پاسخ به خبرنگار مذکور، خلاف واقع است و صحبت بنده اشاره به وجود عشق به‌عنوان یک مکمل در کنار عقد شرعی بوده و به هیچ وجه در رد و تکذیب چنین چیزی سخن به زبان نیاوردم.

بنابراین ضمن تاکید بر این‌که اینجانب به اصول اخلاقی و دینی در روابط زن و مرد ایمان کامل دارم، لازم است در صورتی که شرایط پرفشار نشست‌های خبری و فضای حاکم بر جشنواره موجب شده که حق مطلب به درستی ادا نشود و موجبات رنجش برخی هم‌میهنان عزیز را فراهم آورد، مراتب عذرخواهی خود را تقدیم کنم.»

ویدئویی از حرف‌های نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور»

سینماگری که بابت نگاه متفاوت به ازدواج عذرخواست

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو