ماجرای سرقت خودرو مقابل چشم مالکان

منبع: برترین ها

65

1400/11/27

11:55


بیست و یک بهمن امسال، مأموران پلیس در شرق تهران، حین گشت در خیابان خودروی پرایدی را در حال حرکت مشاهده کردند که مرد جوانی از پنجره آن آویزان شده بود و راننده سعی داشت با حرکات مارپیچ و پرخطر او را از خودرو دور کند. ماموران با مشاهده این صحنه، وارد عمل شده و خودرو را متوقف کردند.

روزنامه ایران نوشت: بیست و یک بهمن امسال، مأموران پلیس در شرق تهران، حین گشت در خیابان خودروی پرایدی را در حال حرکت مشاهده کردند که مرد جوانی از پنجره آن آویزان شده بود و راننده سعی داشت با حرکات مارپیچ و پرخطر او را از خودرو دور کند. ماموران با مشاهده این صحنه، وارد عمل شده و خودرو را متوقف کردند.

در همین هنگام مرد جوانی که از خودرو آویزان شده بود با اشاره به راننده پراید به مأموران گفت: این مرد سارق است و می‌خواست خودروی مرا بدزدد.

وی در ادامه گفت: برای آموزش رانندگی به همراه خواهرم، راهی خیابان‌های شرق تهران شدیم. به محل مناسبی که رسیدیم، در حالی که سوئیچ روی ماشین بود از پشت فرمان پیاده شدم تا خواهرم پشت فرمان بنشیند، اما در یک چشم بر هم زدن ناگهان مرد جوانی پشت فرمان نشست و خودرو را به حرکت درآورد. با دیدن این صحنه، خودم را از ماشین آویزان کرده و در حالی که با او درگیر بودم سعی داشتم سارق را متوقف کنم، اما او همچنان به حرکتش ادامه داد و سعی داشت با سرعت زیاد و حرکات خطرناک من را از خودرو جدا کند.

ادعای عجیب

با دستگیری مرد جوان، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و بازپرس مصطفی واحدی رسیدگی آن را به عهده گرفت. در تحقیقات اولیه مرد جوان به نام بهادر منکر سرقت خودروی پراید شد اما مأموران در بازرسی بدنی از او برگه معاینه فنی یک خودروی ال ۹۰ و نیز کارت سوخت یک خودروی مگان پیدا کردند.

با دستور بازپرس جنایی، مشخصات خودروی ال 90 استعلام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که گزارش سرقت آن چند روز قبل در سیستم پلیس ثبت و چند روز بعد از سرقت نیز مأموران کلانتری ولنجک، خودروی ال 90 را به صورت رها شده، پیدا کرده بودند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مالک خودرو که زن میانسالی بوده برای خرید با خودرواش از خانه خارج شده و دقایقی بعد وقتی با وسایل خریداری شده برگشته در حالی که سوئیچ روی خودرو بوده و او سرگرم گذاشتن وسایل در صندوق عقب بوده ناگهان سارق جوان با مشاهده سوئیچ روی ماشین، به سمت آن رفته و سوار شده اما زن میانسال خود را داخل خودرو انداخته تا مانع سرقت شود وقتی او شروع به فریاد زدن کرده سارق پس از طی مسافتی توقف کرده و او را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و به فرارش ادامه داده است.

پس از انتقال متهم به اداره آگاهی، وی که خود را 26 ساله و نگهبان شرکت معرفی کرد منکر سرقت‌ها شد و گفت: یک روز سوار تاکسی اینترنتی شده بودم که داخل ماشین برگه معاینه فنی ال 90 و کارت سوخت مگان افتاده بود و من هم آنها را برداشتم.

او ادامه داد: در رابطه با خودروی پراید هم قصد سرقت نداشتم، در حال عبور از آن محل بودم که متوجه خودروی روشن شدم. در یک لحظه وسوسه شده و پشت فرمان خودرو نشستم.

بدین ترتیب بهادر به اتهام دو سرقت خودرو و آدم‌ربایی زن میانسال به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت بازداشت شد. همچنین بازپرس جنایی دستور داد با بررسی مشخصات خودروی مگان وضعیت آن روشن شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو