هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!

هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


منبع: نی نی بان

335

1400/11/27

12:35


بسیاری از خانم‌ها برای آن که به ریشه موهایشان آسیب وارد نشود و موهایشان پر پشت‌تر و زیباتر به نظر برسند، هایلایت را به روش‌های دیگر رنگ کردن مو ترجیح می‌دهند. در سال‌های 2020 و 2021، هایلایت‌ کردن موها یکی از ترندهای همیشگی در مدل‌های رنگ مو بود و طرفداران بسیاری داشت. باید بگوییم که امسال نیز مانند سال‌های قبل این ترندها هنوز هم طرفداران خود را دارند. اگر شما هم جزو طرفداران هایلایت کردن موهایتان هستید، در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین مدل‌های هایلایت 2022 را به شما معرفی کنیم.


بیشتر بخوانید: تاثیر رنگ مو بر چهره؛ چه رنگی مناسب چهره‌ام است؟


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


انتخاب رنگ موی مناسب می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند و یک ظاهر طبیعی و بی‌نقص برایتان به ارمغان آورد. اما به روز بودن هایلایت و رنگ موی شما نیز می‌تواند به این زیبایی بیفزاید و اعتماد به‌نفس شما را بالا برد. از همین رو با ما همراه شوید تا لیستی از مدل‌های هایلایت 2022 را در اختیارتان قرار دهیم.


پیشنهاد ویژه نی نی بان: لابیاپلاستی چیست و چه مراقبت‌هایی دارد؟


ترندهای هایلایت 2022


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


اکثر ترندهای رنگ مو و هایلایت 2022 از ترکیب رنگ‌هایی با پایه طبیعی تشکیل شده‌اند. البته تعدادی ترند هایلایت فانتزی نیز برای افرادی که دوست دارند ظاهری خاص و متفاوت داشته باشند نیز در این لیست گنجانده شده است.

اکثر ترندهای رنگ مو و هایلایت 2022 از ترکیب رنگ‌هایی با پایه طبیعی تشکیل شده‌اند.

در ادامه به برخی از این هایلایت‌های پرطرفدار سال 2022 اشاره خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: رنگ موی عید 1400، توناژهایی که در ایام کرونا می‌‌توانید در خانه درآورید!


هایلایت شکلاتی شیری


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


در سال 2021 و 2022 بیشتر تمرکز بر رنگ‌های طبیعی مو بود و از ترندها از رنگ‌‌های فانتزی و آسیب‌زننده به مو فاصله گرفتند. زیرا یکی از شعارهای امسال، توجه هرچه بیشتر به سلامت است. هایلایت شکلاتی شیری نیز یکی از انواع هایلایت است که روی انواع پایه طبیعی موهای قهوه‌ای و مشکی می‌تواند زیبا به نظر برسد.

هایلایت بلوند و قهوه‌ای روشن


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


این هایلایت برای کسانی که پایه موی قهوه‌ای روشن دارند و نمی‌خواهند ریشه‌های موهایشان درگیر دکلره شود، بسیار مناسب است. این نوع از هایلایت بیشتر ساقه‌های مو را درگیر می‌کند و حجم قابل توجهی از ریشه‌های مو را بدون دکلره و با رنگ پایه باقی می‌گذارد.


مطالب پیشنهادی: بهترین آرایشگاه برای مش مو


هایلایت بلوند مسی


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


هایلایت بلوند مسی نیز روی پایه‌های موی قهوه‌ای روشن و تیره می‌تواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. معمولا هایلایت بلوند مسی در موها به صورت کاملا پراکنده انجام می‌شود و در قسمت ساقه موها متمرکز است.

هایلایت آبنباتی


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


اگر می‌خواهید امسال ظاهری متفاوت‌تر و خاص‌تر از سال‌های پیش داشته باشید، هایلایت آبنباتی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نوع از هایلایت برای دخترهای جوان بسیار پرطرفدار است.


بیشتر بخوانید: رنگ موی تابستانه، مد روزهای کرونا چیست؟


هایلایت مانی پیسز


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


یکی از پرطرفدارترین ترندهای هایلایت 2022، هایلایت مانی پیسز است. در این هایلایت تنها قسمتی از بخش جلویی موها بلوند می‌شود و روی انواع رنگ مو نیز قابل اجرا خواهد بود.

در هایلایت مانی پیسز تنها قسمتی از بخش جلویی موها بلوند می‌شود.

این نوع هایلایت نوعی قاب در اطراف صورت ایجاد می‌کند و کمی با هایلایت هد فریم متفاوت است.

آمبره


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


آمبره نیز نوعی تکنیک برگرفته شده از هایلایت است که در سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های رنگ مو تبدیل شده است. آمبره در حقیقت هایلایت‌های نامرتب و ظریفی است که با فاصله از ریشه و بیشتر در قسمت ساقه موها انجام می‌شود.


پیشنهاد ویژه نی نی بان: درمان ناباروری در مردان، وقتی هیچ اسپرمی ندارند!


هایلایت بلوند توت فرنگی


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


اگر به دنبال یک هایلایت نوآورانه و واقعا شیک هستید،‌ این هایلایت می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبالش بودید. این هایلایت هم ظاهری خاص و شیک به موهایتان می‌بخشد و هم حس و حالی جسورانه و فانتزی را همراه خود دارد.

هایلایت‌های طلایی


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


هایلایت‌های طلایی بیشتر روی پایه موی قهوه‌ای روشن و تیره اجرا می‌شود. هایلایت‌های طلایی ظاهر موها را کاملا درخشان و باطراوت نشان می‌دهند و یک ترند هایلایت موی فوق‌العاده برای هر سن و سلیقه‌ای است.


مطالب پیشنهادی: بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شمال تهران


کلام آخر


هایلایت 2022، از بقیه زیباتر باش!


همان ‌طور که اشاره کردیم، سال 2022 سال ترند شدن انواع هایلایت است. اگر دوست دارید به موهایتان ظاهری به روز و قابل توجه دهید، از انواع متدهای هایلایت غافل نشوید. از آن جایی که بسیاری از خانم‌ها دوست دارند همیشه ظاهری آراسته، زیبا و به روز داشته باشند، سعی داشتیم تا در این مقاله با ارائه لیستی از جدیدترین مدل‌های هایلایت 2022 این دسته از بانوان را یاری دهیم.  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو