واکنش متفاوت سردار کوثری به صوت جنجالی

منبع: برترین ها

34

1400/11/27

12:42


محمداسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس، با بیان اینکه فایل صوتی فرماندهان سپاه، اقتدار فرماندهی و سلامت سازمانی سپاه را نشان می‌دهد، گفت: رسانه‌های معاند یک فایل تکراری را بازنشر کرده‌اند و خیال می‌کنند که به سند دسته اول دست یافته‌اند. وی اظهار داشت: اگر کسی با دقت و منصفانه این فایل صوتی را گوش کند، به فرماندهان سپاه آفرین می‌گوید که با حساسیت مسائل رخ داده را دنبال می‌کنند و تلاش می‌کنند تا سلامت مجموعه حفظ شود.

فارس: نماینده تهران در مجلس، با بیان اینکه فایل صوتی فرماندهان سپاه، اقتدار فرماندهی و سلامت سازمانی سپاه را نشان می‌دهد، گفت: رسانه‌های معاند یک فایل تکراری را بازنشر کرده‌اند و خیال می‌کنند که به سند دسته اول دست یافته‌اند.

واکنش متفاوت سردار کوثری به صوت جنجالی

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از سوی رسانه های بیگانه با موضوع اظهارات فرمانده سابق سپاه پاسداران در خصوص برخی تخلفات اقتصادی، اظهار داشت: آنچه از این فایل صوتی برداشت می شود، این است که فرماندهی وقت سپاه پاسداران وظیفه اصلی و اساسی خود را به خوبی انجام داده و نشان داده که با حساسیت آنچه را که در زیرمجموعه اش می گذرد، پیگیری می کند و بر لزوم برخورد با تخلفات تأکید دارد.

وی افزود: آن حساسیت، دقت و امانتداری که ما همیشه از سردار عزیز جعفری سراغ داشته ایم، در این فایل صوتی هم به خوبی مشهود است که از معاون اقتصادی سپاه جزء به جزء مسائل قراردادها و افراد را می پرسد و در همانجا تأکید می کند که با کسانی که تخلف کرده اند، محکم برخورد شود و اتفاقاً این برخورد نیز صورت گرفته است.

وی گفت: متهمان این پرونده حدود دو سال قبل محکوم شده اند و اطلاعات آن نیز از سوی سخنگوی وقت قوه قضاییه اعلام شده است و لذا آن چیزی که امروز رسانه های بیگانه و ارتجاع منطقه دنبال می کنند، نشان می دهد چون چیزی برای رو کردن ندارند، یک فایل تکراری را بازنشر کرده اند و خیال می کنند که به سند دسته اول دست یافته اند.

کوثری تصریح کرد: اتفاقاً این فایل اقتدار فرماندهی را در سپاه نشان می دهد که براساس این اقتدار، تخلفات قابل گذشت نیست و به خاطر همین اقتدار است که پرسنل سپاه پاسداران در این موارد کمترین تخلفات را دارند؛ البته حتی یک تخلف نیز قابل قبول نیست و با آن برخورد می شود.

وی اظهار داشت: اگر کسی با دقت و منصفانه این فایل صوتی را گوش کند، به فرماندهان سپاه آفرین می گوید که با حساسیت مسائل رخ داده را دنبال می کنند و تلاش می کنند تا سلامت مجموعه حفظ شود.

* فرماندهان سپاه به تبعیت از تذکرات دائمی رهبر انقلاب، بر زیرمجموعه نظارت می کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منتشرکنندگان این فایل صوتی می خواهند اینطور القا کنند که چون سپاه زیرمجموعه رهبری است، درگیر فساد شده و لذا به اصل ستون خیمه انقلاب حمله کنند، در حالیکه هم مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا نسبت به این مسائل حساس هستند و دائماً به فرماندهان تذکر می دهند که بر زیرمجموعه ها نظارت داشته باشند و هوشیارانه با تخلفات برخورد کنند و هم فرماندهان ارشد به تعبیت از فرمان حضرت آقا، همیشه حساسیت داشته اند و هرجا تخلفی مشاهده شده، تشکیل پرونده داده و به قوه قضاییه فرستاده اند.

کوثری گفت: جایگاه سپاه در سال های دفاع مقدس و بعد از آن در بازسازی کشور و کمک به دولت های مختلف و امروز در محور مقاومت، به قدری در میان مردم بالاست که با این قبیل عملیات های رسانه ای خدشه دار نمی شود و همین سلامت رفتاری و سازمانی سپاه است که باعث اقتدار جبهه مقاومت در منطقه و شکست نقشه های تروریستی آمریکا و هم پیمانان آن شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو