علت دوری یک ماهه جناب‌خان از خندوانه چه بود؟

منبع: برترین ها

125

1400/11/27

13:22


محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان، اعلام کرد دوری او از برنامه «خندوانه» که بیش از یک ماه طول کشید، به دلیل التهاب گوش و حنجره و ابتلا به اُمیکرون بوده است.

خبرآنلاین: محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان، اعلام کرد دوری او از برنامه «خندوانه» که بیش از یک ماه طول کشید، به دلیل التهاب گوش و حنجره و ابتلا به اُمیکرون بوده است.

علت دوری یک ماهه جناب‌خان از خندوانه چه بود؟

جناب‌خان از پنجشنبه این هفته و بعد از یک‌ماه دوری، به برنامه «خندوانه» می‌آید. این خبر شب گذشته در اکانت رسمی اینستاگرام «خندوانه»، توسط رامبد جوان و محمد بحرانی در گفت‌وگویی زنده اعلام شد.

در این گفت‌وگو، محمد بحرانی از ابتلا به التهاب گوش و حنجره و اومیکرون در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: «به دلیل استفاده زیاد از هدفون و حجم بالای صدا، دچار التهاب گوش و بعد از آن التهاب در حنجره شدم، طوری که پزشک توصیه کرد حتی با تلفن صحبت نکنم. کمی بعد هم اومیکرون گرفتم و همه این‌ها باعث شد تا این مدت جناب‌خان در برنامه نباشد.»

در ادامه این گفت‌وگوی زنده بعد از این توضیحات، رامبد جوان و محمد بحرانی اعلام کردند که روز پنجشنبه، ۲۸ بهمن، برنامه «خندوانه» با حضور جناب‌خان، در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

غیبت عروسک جناب‌خان پس از برنامه ۲۲ دی‌ «خندوانه» و به دلیل بیماری محمد بحرانی آغاز شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو